11

613 13 0
                                    

POV Louis
Ik mis Kim. Niet Kim, die nu naast me in dit busje zit, maar mijn zusje Kim. Ineens wordt ik gebeld door mijn moeder. Ik stap uit het busje en neem op. (Louis is L en de moeder van Louis is M)
L: Hey mam, wat is er?
M: Je vader en ik komen zo langs, we zijn er over een half uurtje.
L: Wat is er dan?
M: We moeten je iets vertellen.
L: Oké dan, tot straks.
Ze hangt op. Dat was raar.

Even later zitten we met Starbucks en taco's van Taco Bell in de woonkamer. Over een kwartiertje zijn me ouders er. Ik heb het al verteld, dus iedereen is er van op de hoogte. De jongens van 5 Seconds Of Summer en Kim zijn Just Dance aan het doen. Met ze 6en ja. Geen idee hoe, volgens mij werken ze in teams en wisselen ze dan soms. Anders zou ik echt niet weten hoe.

"Ik ga even wat drinken halen, willen jullie ook?" vraagt Kim aan iedereen. Iedereen knikt en zegt wat die wilt hebben. Ze loopt naar de keuken en een paar secondes later gaat de deurbel. Dat zullen me ouders wel zijn. Ik sta op en loop naar de deur. Ik open de deur en ze begroeten me met een knuffel. Ik sluit de deur en we lopen met ze allen naar de woonkamer en gaan daar zitten. "Doe nog maar 2 extra cola's!" roept Liam naar de keuken. We horen een instemmend geluidje en ik kijk mijn ouders vragend aan.

"Wat is er?" vraag ik. "Moeten de andere weg?" vraag ik. "Nee ze hoeven niet weg, ze mogen het ook wel weten." zegt me moeder. "Je vader heeft je zusje weggebracht naar een weeshuis." zegt mr moeder verdrietig en boos. "Welk weeshuis?" vraag ik boos. "Rozenveld, ze zat er van haar 10de, maar ik voelde me schudlig dus gaf haar wel elke maand 100 euro op haar bankrekening." zegt mijn vader. "Waarom heb je haar weggebracht?" vraag ik boos. "Omdat ik ontslagen was en haar niet meer kon verzorgen, maar zodra ik weer een goede baan had, stortte ik dus 100 euro per maand op haar bankrekening." zegt hij. "Waar is ze nu?" vraag ik boos. "Ze is geadopteerd, maar Maaike kan niet zeggen door wie, vanwege de privacy regel." zegt mijn moeder. Ik knik als antwoord. Hoe kan hij mijn zusje zo maar weg doen?! Hij kon haar ook gewoon naar mama en mij brengen. Het ook gewoon niet vertellen aan ons, wat een klootzak! Hoe kan hij mijn vader zijn? Ineens komt Kim de keukendeur uitlopen met een dienblad met alle glazen met cola's. Ze loopt eerste langs de andere jongens en die pakken hun glas. Dan komt ze langs mij, ook ik pak me glas. Mijn ouders pakken hun glas ook en ze zet het dienblad op tafel. Ze pakt haar glas en neemt een slok. Mijn ouders kijken haar aan. "Sorry dat ik het vraag, maar is er iets met mij? Want ehhh jullie staren een beetje." zegt/vraagt ze beleefd aan mijn ouders.

Tommo Girl ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu