¿ar yra tobulybė?

49 12 1
                                    

-tobulybės nėra.

•tobulybės nėra.

▪tobULYBĖS NĖRA.

◇TOBULYBĖS NĖRA!

pakartosiu dar keletą šimtų kartų, kol visi pilnai tai įsisavins. nė nedrįskit skaityti toliau, jei dar esate įsitikinę, kad toks dalykas egzistuoja.

ne, jūs niekada nepasieksit tobulybės ir iš pradžių nelabai smagu tai suvokti. niekada neparašysite taip, kad nieko nebūtų įmanoma pataisyti, nubraukti ar ištrinti. visada bus kažkas, kas rašys geriau už jus.

bet to nereikia bijoti ir tai neturėtų susprogdinti jūsų mažiuko motyvacijos burbuliuko, galbūt net atvirkščiai. iš geresnio galima mokytis tol, kol patys tapsit geresniais. tuomet pulkit kitą geresnę už jus auką ir taip toliau ir panašiai - ir tesustabdo jus tik dangus!

be to, būtų siaubingai nuobodu visąlaik rašyti tobulai. fu fu, jokiu būdu. kaip nėra realistiškų tobulų veikėjų, taip nebus tobulos istorijos ar knygos. net dėl sostų žaidimo galime ginčytis.

na va, kai pagaliau išsiaiškinom santykius ir jūs suvokėte, kad rašysime ne todėl, kad pasiekti tobulybę, pirmyn, keliaujam toliau!

o jei, neduok dieve, vis dar tikit, kad tobulybė egzistuoja, skaitykit iš naujo. visi Tobuli™ šitos rašliavos eigoje bus siųsti kartoti rašymo kurso.

važiuojam!

Kur gi ta Tobulybė?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora