*Remek*Byłem sobie w muzeum, a nagle zobaczyłem wielki plakat z napisem "osiemnastka requera, wbijaj!!" pomyślałem, że to w sumie dobry pomysł. Pójdę na osiemnatske tego "requera".
*Arek*
Siedziałem sobie na kibelku
A tu ni z gruchy ni z pitruchy wchodzi Madzia <3.-chej
-no siemano
- co robisz
- a wiesz, sram sobie
- aha ok
- nom
-ahaI poszła. Madzia jest cudowna <33333.
Po sraniu postanowiłem, że ustawie nam związek na fb. I zrobiłem to.
*Remek*
Wszedłem na fb i zobaczyłem post Arka. Ustawił zwiazek z Magda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Z łzami w oczach napisałem "Szczęścia słodziaki :*** <3333".*Arek*
Patrzyłem kto tam like na fb i zobaczyłem kom Remka. Postanowiłem, że to koniec z Magda, Remek jest najważniejszy.
Wyciągnąłem kutasa i telefon. Kutasa to na później.
Arek: eh sory ale zrywam z tb
Magda: okNastępnie odpisałem na komentarz Remka "Po twoim komentarzu zerwaliśmy ze sobą, nadal cię kocham :'( <33" potem schowałem kutasa, bo jednak mi nie potrzebny.
Zaczynam nowe życie, z Remkiem u boku, albo nie.
YOU ARE READING
Lonely for you only || Requer x Rezigiusz ||
FanfictionArek to zbudowany youtuber szukajacy miłosci na tinderze. Remek to ten, co mieszka z siostrą. Pewnego dnia spotykają się na spontanie...