*Remek*Waląc konia do zdjęć Arka pomyślałem, że powinienem poczekać z propozycja spotkania, bo chyba go przestraszyłem.
-Ochhhhhh kurwaaaaa, tak tak Arek oooooiiiii uuuuuu ahhh mocniej aaaaah oooouuuuuuu miauuuu ah ah ah oh oh mmmmmmmm taak- skończyłem walić konia.
*Arek*
Gdy skończyłem odrabiać lekcje, napisałem do Magdy, mojej koleżanki z klasy. Spytałem czy było coś z polskiego, ale napisała, że nie. Później napisałem do Remka.
Arek: Remek.... przemyślałem to wszystko i.... bardzo chetnie się z tobą spotkam :)
*Remek*
O chuj!!! Arek chce się jednak spotkać. Wow! Nie mogę w to uwierzyć. Marzenia się spełniają. Wow!
Po chwili zamurowania odpisałem, że możemy się spotkać w prestiżowej restauracji "McDonald". Następnie pojechałem po nowy garnitur, gdyż stary był już troszkę przymały.
To będzie najlepszy dzień mojego życia.
*Arek*
Gdy Remek napisał, że spotkamy się w McDonald pomyślałem, że to nie stosownie ubrać się w zwykłą koszulkę i wyciągnąłem mój garnitur od komunii. Po chwili skapłem się, że nie ustaliliśmy dnia ani godziny.
Arek: Ej Remuś, to kiedy się spotkamy?
Remek: Może jutro o 16:30?
Arek: Mi pasuje :*
Remek: Cieszę się. Do zobaczenia :*
Omg omg omg jest coraz lepiej! Nie mogę doczekać się naszego spotkania, ale teraz muszę iść już spać.
YOU ARE READING
Lonely for you only || Requer x Rezigiusz ||
FanficArek to zbudowany youtuber szukajacy miłosci na tinderze. Remek to ten, co mieszka z siostrą. Pewnego dnia spotykają się na spontanie...