Orele au inceput si colegii din clasele mai mari au plecat de la noi din clasa....Primele 3 ore le-am avut cu domnul diriginte,iar dupa am avut o ora cu o doamna extrem extrem de buna...
Pe aceasta doamna o cheama Betty...si este de specializare...ora aceasta este specifica profilului meu de bucatar-ospatar-chelner....Orele au trecut foarte repede....Inainte sa plec spre casa mi-am luat la revedere de la colegii cu care m-am imprietenit si dupa am plecat....aproape toti sunt navetisti nu locuiesc in oras ci la sat...
Am ajuns acasa si deabia asteptam sa le povestesc mamei si prietenilor mei cum a fost prima zii de scoala si cum mama mea era la munca am fugit repede la Maya si acolo erau si Aleksei si cu Miruna...Aleksei cand a vazut ca am venit asa entuziasmata sa le povestesc fetelor a plecat in camera lui...Eu am inceput sa le zic de un baiat care mi-a cerut numarul de telefon printr-un alt baiat(stiu suna ciudat)....defapt din prima zii au fost mai multi baieti dar nu prea m-am uitat eu la ei pentru ca mie imi placea de alt baiat.....le-am cerut parerea despre baiatul cu numarul de telefon si le-am intrebat ce sfat pot sa imi dea....
Acestea mi-au spus ca nu trebuie sa imi mai placa de baiatu de care la momentul acela imi placea si sa vad si sa ma mai uit si la baietii din jurul meu...Mai ales Maya imi spusese asta de vreo 3 ori pana am teminat discutia...Eu le-am spus amandurora ca nu pot sa fac asta si ca mie imi place in continuare de baiatu acela pe care il chema David...David este un baiat cu care m-am cunoscut in vacanta de vara prin intermediul iubitului Mayei care muncea in Germania....
Am incepus sa vb pe un grup cu mine Maya iubitul ei si David,iar dupa mai vorbeam si eu cu David in privat...Mia placut la el felul in care vorbeste si in care se comporta...sincer nu toti baietii din ziua de azi se comporta frumos cu toate fetele....
Intr-un timp nu am mai vorbit cu David si dupa iarasi am vorbit...apoi dintr-o prostie si o gluma facuta de mine prietenia noastra crezusem ca s-a dus....nu a mai vorbit cu mine o luna de zile si in timpul asta a inceput sa nu imi mai placa de el...
Baiatul cu numarul de telefon tot la fel de insistent era si in momentul acela....si am spus sa i dau o sansa si sa vad ce o sa se intample...si-asa nu imi mai placea de David...
CITEȘTI
Viata de liceu!
Teen FictionE o poveste interesanta pe care m-am gandit sa o scriu!!! Daca vreti sa descoperiti mai multe cititi!