Capitolul 2

26 4 0
                                    

Dupa ce am mai stat de vorba cu prietena mea Maya...au aparut si ceilalti doi prieteni foarte buni ai mei...un baiat numit Aleksei si o fata pe care o cheama Miruna....acestia au venit cu ideea de a ne uita la un film la ei acasa si eu cu maya am acceptat cu mare placere....

Ne-am echipat cu popcon chipsuri si seminte si sa nu uitam de cocacola preferatul Mayei si Aleksei a pus filmul Fast and Furious 8.....Am inceput sa ne uitam..... si la doar jumatate din film se facuse ora 23:00....mie mi se inchideau ochii si am hotarat sa le spun noapte buna prietenilor mei si sa merg sa dorm...

Am ajuns acasa m-am schimbat in pijamale si m-am bagat la somn...A doua zii de dimineata ma trezesc nerabdatoare de la ora 6:00 si imi caut haine sa ma imbrac.Hotarasc sa imi iau o pereche de pantaloni negrii o camasa rosie si o pereche de tenisi albi....Imi mai intind putin parul cu placa pentru ca peste oapte sa ciufulit,ma machez putin incat sa nu se observe asa de tare cu putin creion niste rimel si ruj,iar dupa fac putina curatenie in camera,imi iau geaca pe mine si ies pe usa nerabdatoare sa ajung la scoala pentru a-mi cunoaste noii colegi...

Nu am mult de mers asa ca nu ma grabesc si pe drum ma gandesc la ce imi spunea Maya in vacanta de vara.....Imi spune ca, cum o sa imi fac intrarea prima data in liceu asa o sa fie tot anul asa ca mam gandit mai bbine si am hotarat sa nu fiu timida si retrasa...

Am ajuns in fata liceului si am pasit pe poarta pe care de acum in colo 3 ani o sa tot intru...Am intrat in clasa si aceasta era plina de colegi mai mari din alte clase...Din cate am auzit asa se intampla cand vin bobocii in scoala...toate clasele mai mari vin sa i cunoasca....M-am asezat in a 3 a banca de la perete si am inceput sa ma bag in seama cu colegii mei si sa facem cunostinta....Unii dintre ei nu au venit in prima zii si nu iam vazut dar cu aceia am facut cunoastinta prima data..

Dupa ce am intrat in clasa si m-am asezat in banca am inceput sa vorbesc cu o fata pe nume Medi si cu aceea m-am imprietenit prima data...dupa cu Alin care din cate am aflat matusa lui a fost impreuna cu fratele meu si ce tare e pt ca am picat in aceeasi clasa...dupa am inceput sa vorbesc cu toti din clasa si asa mi-am facut intrarea....Nu am fost timida si rusinoasa si asta m-a ajutat foarte mult....pt ca m-am imprietenit cu toti colegii si cu ceilalti din clasele mai mari...

Viata de liceu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum