Orele au inceput si prima ora am avut mate...iar dupa in pauza a venit un profesor care intrebat de seful clasei...noi cum suntem noi in scoala nu am stiut ca trebuie sa avem un sef al clasei...repede fara sa stiu eu colegii mei au vorbit intre ei si m-am trezit ca eu sunt sefa clasei....sincer am ramas putin surprinsa....eeee uite chestia asta mi-a ridicat dispozitia foarte tare si asa o sa fiu pe toate ziua.
Se apropie Sfantul Andrei asa ca eu cu colega mea ne hotaram sa facem un chef...i strangem pe toti la banca noastra si le spunem despre ce e vorba...fara nici o ezitare toti colegii au acceptat sa vina....cheful se face la o cabana dintr-un sat... e foarte frumos acolo....am fost odata cu Medi..
Ziua la scoala se termina si ajung acasa....iar acasa mami imi spune ca trebuie sa merg la matusa mea pentru ca sa i dau ceva....Le-am spus prietenolor mele ca trebuie sa plec si aveau si ele drum pe acolo pe unde trebuia sa merg si am mers toate trei...pe drum ne oprisem la un magazin unde Miruna sa bagat sa isi ia ceva....cand a iesit.....stiind obiceiul ei prostesc de a nu da la nimeni nimic de mancare....iam cerut ce avea iar ea ca de obicei a spus nu....mam cam enervat si i-am tras o palma peste cap...dar sincer nu voiam sa dau asa in halul ala....dupa ce i-am dat palma am realizat ce am facut si mi-a parut foarte rau...Miruna evident ca sa suparat pe mine...dar nu mai puteam face nimic....am continuat sa merg cu Maya si eu am ajuns in fata blocului matusii mele...am ajuns la matusa i-am dat ce am avut de dat si am plecat spre casa...in seara aia am fost suparata pentru ca nu trebuia sa fac ce iam facut Mirunei,dar sper ca odata si-odata chiar daca nu acum o sa ma ierte...asta e nu mai pot da timpul inapoi...daca as putea sa il dau palma aia mias dao mie inloc sa io dau ei pentru ca stiam cum face...Se facuse ora 12 si eu m-am pus la somn pentru ca maine e o zii foarte importanta....trebuie sa fac impreuna cu Medi pregatirile pentru chef.
CITEȘTI
Viata de liceu!
Novela JuvenilE o poveste interesanta pe care m-am gandit sa o scriu!!! Daca vreti sa descoperiti mai multe cititi!