Au trecut trei zile de cand sunt cu Marius,dar din pacate nu pot sa simt absolut nimic pentru el...nu e acolo ce trebuia sa fie....pur si simplu nu e iubire...si fara iubire intr-o relatie nu poti face nimic...Nu pot sa spun ca ar trebui sa fie iubire dupa 3 zile de relatie dar acolo o scanteie ceva orice...eu nu simt nimic fata de Marius si nici nu voi putea simti vreodata ceva fata de el ..
Este o noua zii de scoala si eu saptamana aceasta o sa am doar practica....o rog pe Medi sa ma ajute si sa imi spuna cum sa fac sa i spun lui Marius ca nu mai vreau sa fiu cu el pentru ca imi era mila sa io spun asa pe fata....Asta mai nebuna isi scoate telefonul din buzunar si incepe sa caute ea pe cineva acolo...dar eu nu mi-am dat seama pe cine...cand vad ca deodata i scrie lui Marius ca eu nu mai vreau sa fiu cu el pentru ca nu imi place de el si mai multe chestii...Eu i iau telefonul din mana si citesc mesajele pe care i lea scris lui Marius...Nu m-am suparat pe ea sincer deoarece m-a scapat de o sarcina foarte grea pe care nu eram sigura ca o sa o duc pana la capat si o sa cedez pentru ca imi era asa mila de al spunandu-i asta in fata...Din fericire acesta nu a reactonat urat cand Medi ia spus ca nu mai vreau sa mai fiu cu el...doar nu a mai vorbit cu mine...dar e mai bine asa...decat sa fiu cu el si sa nu simt nimic....
Aaaa si am uitat sa va zic in weekend am fost cu prietenii mei in Fagaras sa ne plimbam doar noi 4 fara parinti.....A fost suuuper tare..ne-am plimbat cu trenul am fost prin magazine,ne-am luat niste haine....I-am cumparat prietenului nostru Aleksei o bratara pentru ca urma sa vina ziua lui si mie mi-am cumparat un cercel pentru nas si unul pentru limba tot din acelasi magazin pentru ca vreau sa imi pin piercing in nas si limba,iar dupa am fost si ne-am cumparat shaorma si am mancat si apoi am mers la cofetarie de am mancat prajitura...Asosit vremea sa mergem acasa si ne-am intors tot cu trenu,dar pana sa ajungem acasa am stat in gara aproape 1 ora si jumatate in care ne-am distrat de minune...am fugit am ras ne-am jucat mai bine spus...a sosit trenul iar noi am pornit spre casa..De la gara de unde am ajuns a trebuit sa mai luam un autobuz pana sa ajungem acasa...Am luat autobuzul si am ajuns in oras..Asta a fpst experienta noastra impreuna....nu este singura...dar este una dintre cele mai fumoase..pe parcurs o sa mai povestesc eu...
CITEȘTI
Viata de liceu!
Teen FictionE o poveste interesanta pe care m-am gandit sa o scriu!!! Daca vreti sa descoperiti mai multe cititi!