Capitolul 5

11 2 0
                                    

    Zilele trec ca prin minune...sincer nu ma asteptam sa treaca as ade repede si sa ma imprietenesc asa repede cu colegii....Medi ma chemat la ea ca sa i cunosc familia si sa stau umpic,iar dupa sa ma intorc acasa....Ea sta la sat asa ca a trebuit sa luam autobuzul scolii ca sa ajungem acasa la ea....Am ajuns si am intrat in casa mama ei la prima vedere paruse foarte de treaba si chiar asa a si fost...Tatal ei nu a fost acasa ca sa il cunosc dar poate cu alta ocazie o sa ne cunoaastem.

   Timpul trecuse si se facuse ora 7 jumatate...Eu cu Medi si cu mama ei am pornit spre statia de autobuz pentru ca sa merg acasa,dar ce sa vezi,autobuzul trecuse pe langa mine si nu mai era altul pentru ca era tarziu....Am hotarat cu Medi sa vorbeasca mama ei cu mama mea si sa ma lase in seara asta sa dorm la ei....Mama a fost de acord asa ca ne-am intors inapoi..Medi avea un frate cu care am mai vorbit eu de la inceputul scolii si sincer sa va spun era simpatic el asa dar nu am avut curajul sa vorbesc cu el pentru ca mi-a fost rusine...dar el a dormin cu noi in aceeasi camera doar ca am dormit in paturi diferite...Am luat niste pijamale si m-am pus in pat cu Medi si sora ei..Am adormit foarte repede pentru ca eram obosita....

  Sa facut dimineata si noi trebuia sa ne trezim sa mergem la scoala....Ne-am imbracat,spalat pe fata,machiat si pieptanat si dupa am pornit spre drum ca sa asteptam autobuzul.....Autobuzul a venit si noi am pornit spre scoala....

  Am ajuns la scoala si din pacate nu aveam o dispozitie foarte buna pentru ca nu ma trezisem prea bine in dimineata aia si speram ca dispozitia sa vina pe parcurs dar nu a venit...si se trezesc niste paparude sa imi "futa" creierii razand si chicotind pentru ca se uitau la mine si la Medi....sincer in momenul ala imi venea sa merg la ele si sa le dau cateva capace ca si le meritau,dar am spus lasa mai bine nu.....

  Am intrat frumos in clasa...m-am asezat in banca evident nervoasa pana peste cap din cauza alora...si am asteptat sa inceapa ora...

Viata de liceu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum