Restaurantul se îmbulzea şi tinerii veneau ca pe bandă rulantă. Zâmbi când văzu pe câţiva care începuseră să dea din cap când AC/DC cânta în toată încăperea. Se bucura că încă mai existau oameni care să aprecieze rock-ul vechi şi superb. Luă un meniu şi fugi la masa unde acei băieţi şi fete se aşezaseră şi le oferi un zâmbet cald şi le înmână pătratul de carton roşu unde toate preparatele erau înşirate cu cerneală neagră.
- Vrei să fumezi? Îi şopti una din colege şi îi rânji în faţă, scoţând din buzunar bricheta şi pachetul de Marlboro. Lăsă totul în urmă şi ieşi cu fata pe uşa principală a restaurantului mic.
- Chiar tânjeam după câteva clipe de linişte.
- Plouă şi trebuie să o sun pe Amily să văd dacă se înţelege cu bona.
Denise o privi uimită, căci o cunoştea destul de bine pe Cassy şi după cum ştia nu îşi lăsa fica cu bone în fiecare seară. O lovi cu palma peste braţ, fata gemu de durere şi începu să râdă, apoi Denise îi rânji cu dantura ei albă şi frumoasă întrebând-o dacă are vreo întâlnire.
- Nu mă aşteptam să îţi treacă asta prin cap...
- Şi de ce nu? Crezi că eu nu pot să cuceresc un bărbat ca tine, hmm?
- Nu, doar că na... în ultimul timp ai fost aeriană şi aşa eşti de obicei. Îmi cer scuze.
Femeia dădu din cap în semn pozitiv, trasă adânc din ţigară şi o coborâ la nivelul piciorului. Privi în jur: luminile blocurilor şi claxoanele maşinilor continuau să înveselească acest cartier parcă încă nedesprins de aerul anilor optzeci-nouăzeci. Se bucura foarte mult de asta şi nevoia de a mai înhala toxicitatea ţigării o cuprinsă, dar imediat fu oprită de o mână masculină. Îşi ridică privirea uimită, era acel bărbat care o condusese acasă.
- Fumatul dăunează grav sănătăţii.
- Eşti mama sau eşti un doctor?
- Varianta a doua. O privi din cap până în picioare, îşi muşcă buza inferioară din reflex şi apoi trasă şi o scurtă ochiadă spre interiorul restaurantului călduros. Mă serveşti, te rog frumos?
Denise aruncă chiştocul pe jos, îl călcă cu talpa pantofilor negrii şi îşi scutură palmele. Intră urmată de domnul misterios în ambientul restaurantului, râzând la expresia mirată a lui Cassy.
CITEȘTI
Blowin' Smoke
Short Story❝Credea că a fi adoleşcent înseamnă să faci tot ceea ce vrei, dar viaţa ia arătat în viitor că nu acesta a fost cel mai strălucid lucru pe care la făcut.❞ All rights reserved © 2014 by WeAreDevils ✔