Fumul de ţigară ia trezit. Încă buimaci au deschis încet genele şi au lăsat razele străvezi care pătrundeau prin geamurile restaurantului să le limpezească gândirea. Denise şi-a dus palma dreaptă în dreptul frunţii, frecând o porţiune mai mare a acesteia. A realizat cu întârziere că stătuse la taclale cu acest bărbat misterior, care se părea că era un doctor. Nici nu îi reţinuse numele cum trebuie. Parcă era Trev. Travian, Trav...
- Hei, hei! Eşti trează? Îl bătu ea peste creştetul capului.
- Hmm, îmâhh? C-c-ce? Da, adică da, sunt trează, au capul!
- Perfect, cum spuneai că te cheamă?
- Ronald Travis. Unde suntem?
Denise luă pachetul de Marlboro de pe masă, scoasă o ţigară, o aprinsă fugitiv şi o muşcă uşor cu dinţi, apoi trasă adânc în piept fumul. Expiră satisfăcută şi privi în jur. Locul era gol, radioul era încă pornit, cânta country cineva, dar nu ştia nici măcar cum se numeşte melodia. Îşi roti ochii în tot spaţiul care era călduţ şi mirosul de mâncare amestecat cu scorţişoară plutea persistent, încurajând-o să deschidă câteva geamuri şi să deschidă uşa.
Trevis încercă să se trezească complet. Bău apa din paharul de lângă scrumieră şi îşi frecă ochii. O privi pe Denise cum curăţa mesele din apropiere. Nu o scăpă din priviri nici când îşi aranjă sutienul, fiind foarte "discretă" cum şi el era "băiat cuminte". Chicotiră când privirile li se întâlniră. Trevis se ridică de la masă și îndreptându-se spre ea o întrebă ce s-a petrecut seara trecută, iar femeia ridică amuzată din umeri.
CITEȘTI
Blowin' Smoke
Short Story❝Credea că a fi adoleşcent înseamnă să faci tot ceea ce vrei, dar viaţa ia arătat în viitor că nu acesta a fost cel mai strălucid lucru pe care la făcut.❞ All rights reserved © 2014 by WeAreDevils ✔