Era liberă astăzi şi avea de gând să facă foarte multe lucruri: să urmărească seriile X-Men, apoi Liga Dreptăţii, să gătească felurile ei preferate de mâncare, să se plimbe prin parc, iar seara să le cheme pe fetele de la restaurant să o facă lată cu o bătaie zdravănă cu perne. Lista nu era lungă, după cum se observa şi totuşi presimţea că avea să intervină ceva neplăcut. Alungă totuşi fugitiv gândul, se dezbrăcă de cămaşa de noapte, de lenjerie şi intră în baie. Se privi preţ de câteva secunde în oglinda rotundă, apoi dădu drumul la duş, aşteptând ca apa să umple cada.
Îşi aruncă privirea în mare prin tot felul de colţişoare, verifica să vadă dacă nu se pusese praf. Zâmbi mulţumită când văzu luci totul. Băgă degetele în apă, nu voia să fie nici fierbinte, dar nici sloi. Intră cu totul şi după câteva secunde se ridică la suprafaţă, dându-şi cu plamele stropi şi părul ce se lipise de piele. Inspiră adânc, apoi expiră linişită. Se putea relaxa puţin. Cu toate acestea fixul începu să sune, însă nu cuteză să iasă din cadă doar pentru atâta. Era sigură că nu o suna cineva important aşa că îşi văzu de treabă. Lumina în baie era stinsă, soarele îşi arunca razele prin gemuleţul pătrat din peretele paralele cu ea. Atmosfera era una plăcută şi pe Denis o trecea o melancolie acută. Îşi amintise de zilele când era copil şi se spăla singură pe lumina dimineţii în grădină, într-un lighean. Ce vremuri frumoase.
Un ciocănit grav se auzi în uşă, Denis, se ridică speriată. Se întrebă cine putea să fie, se ridică, îşi înfăşură un prosop peste talie şi cu paşi grăbiţi deschisă uşa.
- Denis, oh, ce drăguţ!
Tânăra închisă rapid uşa în nasul fetei, fără să mai o deschidă. Se dusă în baie şi se trânti în cadă, încercând să savureze din nou momentul plăcut de adineauri, care se spulberase complet.
CITEȘTI
Blowin' Smoke
Short Story❝Credea că a fi adoleşcent înseamnă să faci tot ceea ce vrei, dar viaţa ia arătat în viitor că nu acesta a fost cel mai strălucid lucru pe care la făcut.❞ All rights reserved © 2014 by WeAreDevils ✔