SenaSummer ile röportajımız :D

2.3K 77 27
                                    

    Merhaba çok çok özel bir yazarımızla röportaj yapmış durumdayız :D Pek konuşmadan direk başlayalım...

  not:'' +'' yazar ''-'' biziz.

 -Eveeet kısaca kendinden bahseder misin?

+''Sıradan bir lise öğrencisi diyebiliriz ama matematiği çok severim. Sempatik ve komik biriyimdir. Ama çabuk sinirlenirim. Lider kişiliğe sahibim belkide bunun nedeni oğlak burcu olmamdır :D.''

-Belkide :D Wattpad'le ne zaman ve nasil tanistin ?

+''Bu sene sıra arkadaşım olan Hepimiz Ergeniz'in yazarı BengiLockwood bana wattpad'den bahsetmişti. Onunda desteğiyle hikayemi yayınlamaya karar verdim.''

-Peki bu durumdan memnun musun nasıl bir tepki bekliyordun?

+''Hikayemi ilk yayınladığım 10 kişi okusun yeter diyordum ve başta çok kaygılıydım. Ne de olsa insanları güldürmek ve komedi yazmak oldukça zor bir iş :).''

-Peki kitap yazmak dışında hobilerin neler?

+''Sesim bazen karga gibi çıksada şarkı söylemeyi çok seviyorum. Gitarımla bazı şarkıların cover'larını yapıyorum. Ve her ne kadar Ankara'da deniz olmasa da fırsat buldumca havuza gidip yüzerim. O değilde ayrıca çok güzel waffle yaparım.''

-Waffle :D harikaa iki aç insan olarak waffle kelimesine takıldık kusura bakma :)

+''Ahahahahah :D siz bide beni görün açlık konusunda rakip tanımam :D''

-Marifetlisin yani :):) Müzik demişken ne tarz müzik seversin?Neler dinlersin?

+''Alternatif rock dinlerim genelde. En sevdiğim gruplar Imagine Dragons ve Arctic Monkeys. Bazen metal ya da rap dinlediğimde oluyor tabii.''

-Uzun bir aradan sonra geri döndün ve hepimizi sevindirdin gelecek bölümler hakkında tüyolar verebilir misin ? : )

+''Gelecek bölümler hakkında şunu diyebilirim Deniz hala öküz :D, Irmak'ı yeni birisiyle görebiliriz. Ve bu arada gelecek bölüm hazır bir hafta içinde yayınlayacağım haziran'a kadar bekletmeyeceğim siziii!! :D :D''

-Okuyucularına söylemek istedigin bir sey var mı?

+''Okuyucularıma beni destekledikleri ve hikayemi okudukları için çok teşekkür ederiim onları çok seviyorum^^''

-Kitap yazmaya ne zaman başladın ve senin için yazmak ne ifade ediyor ?

+''Ben aslında hikaye değiilde küçüklüğümden beri kısa şiirler yazardım. Hikaye yazmaya 2 sene önce başladım ama B.A.L gibi bu kadar uzatabildiğim(ki B.A.L'da kısa ama) hikayem yok. Bu arada yaz tatilinde yeni bir hikayeyle karşınızda olucam!! :D''

-Tamam canım çok teşekkürler bizi kırmadığın için zaman ayırdığın için tabiki bir okurun olarak da seninle tanışmak çok güzel : ) Umarım yeniden konuşabiliriz seni seviyoruuuz :D

+''Bende siziiii :D''

Ayrıca yazarımız koyu GALATASARAYLIYMIŞ Ankara'da her maçına gidermiş.Umarım sizlerde beğenmişsinizdir :D Bir sonraki röportajımızda görüşmak üzere küçük bir ipucu DilekTrnc röportaj yapıyoruz!!!

WATTPAD YAZARLARINA SORULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin