Uzun bir aradan sonra sizlereyiz.Bence şuan en önemli yazarlarımızdan bir tanesiyle röportaj yaptık.Hadi başlayalım:
1) Ilk olarak kendinden bahsedermisin?
-''Yaş ve adım gibi soruları henüz yanıtlamıyorum çünkü hepimizin nickname'inin olmasının bir sebebi var. Twitter hesabım olarak da okuyucularıma zaten fandom hesabım olan @elsewhereblue yu veriyorum. Henüz adımı,hangi okula gittiğimi falan açıklamayı düşünmüyorum.Çok dizi izliyorum.Hem de aşırı derecede.Neredeyse tüm dizileri takip ediyorum ama en sevdiğim dizi Doctor Who.Canım ciğerim denilebilir.Gurur duyuyorum :) Sıralama yapacak olursam
1)Doctor Who
2)Chuck
3)Sherlock
denilebilir.Diğer diziler de sırasıyla devam ediyor işte.Ama kalbimi en çok kaplayan dizi Doctor Who.Müzik dinlemeyi ve şarkı söylemeyi seviyorum,sanırım bu yüzden 'Karanlık Lise isimli kitabımdaki ana karakter Güneş de şarkı söylüyor.Her yazar kitabına kendinden bir şeyler katar.Sanırım benden katılan parça da bu oldu.Zaman zaman gerek okuldaki etkinlikler olsun,gerek arkadaş ortamları olsun çıkıp şarkı söylediğim oluyor yani gerçekte.En sevdiğim şarkıcılar ve gruplar Demi Lovato,Christina Aguilera,Lea Michele,Imagine Dragons,Three Days Grace,Thirty Seconds To Mars,One Republic...''
2) Wattpad'le ne zaman ve nasıl tanıştın?
-''Eylül ayında bir arkadaşım böyle bir uygulama olduğunu ve hoşuma gidebileceğini söyledi ve okumaya başladım.''
3)Karanlık Lise kitabında bizi neler bekliyor?
-''Ne beklemiyor kiiii :) Müzikal gerçekleşecek ve çok yakındaki bir bölümde Demir'den bir sürprizimiz var :D Ne zaman final yapacağıma tam karar vermedim ama 40 küsür bir bölümde final yapacağım,ufak bir aradan sonra ikinci kitaba geçeceğim.''
4)2. kitap mı bayılabilir miyim? SÜPERSİN...Demir ile Güneş aşkının ismine karar verdin mi?Verdiysen ismi nedir?
-''GünDem veya GüMir arasında kalmıştım.Hala da aradayım aslında.Fanlar GünDem'i daha çok yakıştırdılar ama aslında gizliden gizliye GüMir'ciydim :))) Ama ne de olsa sonuçta fanlar karar vermeli diye düşünüyorum.''
5)GünDem güzele benziyor ama neyse.Sıradaki sorumuz kitaba başlama hikayen nedir?Nereden esti?
-''Aslında başka bir hikaye yazıyordum,Benden Önce Sen değildi ama,başka bir tane daha vardı.Kimse okumuyordu ve ben de sıkıcı bir hikaye olduğunun farkındaydım.Neyse işte yeni bölüm yazıyordum ve sonra aklıma birden keşke şöyle şöyle yapsaydım başta..hatta şöyle şöyle bir karakter olurdu..şunlar şu olurdu falan diye düşünmeye başladım ve yeni hikaye oluşturdum.Farkında olmadan bir baktım ki yepyeni bir hikaye ortaya çıkmış ve tanıtımı doldurmuştum.Sonra hemen ilk bölümü yazdım,ardından ikinciyi..Sonra baya sarmaya başladı ve devam ettirdim.Arkadaşlarım tek kelimeyle bayıldılar.Arada bana yardım ettikleri de oldu.Kısacası bir anda vahiy gibi geldi.Anlamadım ama muhteşem oldu :)''
6)Bizce de MUHTEŞEM...Okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?
-''Muhteşem yorum ve mesajlar için çok teşekkür ederim.Belki bilmiyorsunuz ama hepsini bir bir okuyorum çünkü düşüncelerinize değer veriyorum.İlk kitabın finali baya güzel olacak.Demir'in bu liseye niye geldiği açıklanacak.İkinci kitap yaz tatili ile başlayacak ve yeni kişiler dahil olacak,şu anki karakterlerden eksilenler olacak ama çok güzel planlarım var ve okuyucuların okurken baya zevk alacaklarına eminim.Çok güzel olacak. Final yaptığımda ben bu kitaptan söyleyeceğim okuyucularım kitabı kütüphanelerinden kaldırmasınlar diye çünkü ikinciye başladığımda oradan haber vereceğim.Toplamda kaç kitap olur henüz onu bilemiyorum ama ikinci kitap kesin olacak yani.''
7)Benim gibi ''Demir'e aşık oldum'' tarzı yorumlar geliyor mu?Yani benimki baya bağımlılık uyuşturucu gibi bir şey oldu aslında.
-''Evet çoğu okuyucum Demir'e aşık oldu.. Hangimiz olmadık ki? :))''
8)YANİ son olarak-aslında bitirmek istemezdim ama soru bitti-kitap yazmak senin için ne ifade ediyor?
-''İçinde yaşamak istediğin ama asla yaşayamayacağını bildiğin o dünyayı,tanışmak istediğin,yakın olmak istediğin karakterleri yaratıyorsun ve ona ayak uyduruyorsun. Kendini katıyorsun ve ortaya çıkıyor.Basit aslında.ama bir bölümü yazmam 1 buçuk saatimi alıyor bu yüzden baya zaman kaybediyorum.Fakat ardından okuyucularımdan gelen güzel yorumlar ve vote'lar o kaybettiğim 1 buçuk saati bana unutturuyor. İstediğin dünyayı yaratıyorsun ve senin o yarattığın şeyi beğenenler de sana katılıyor ve bu inanılmaz yolculuğa çıkıyorsunuz.Ne kadar okuyucu,o kadar güç. Kendimi bazen yazarken öyle kaptırıyorum ki sanki gerçekten Demir'i tanıyor ve onu hissediyormuşum gibi oluyorum.Sanırım kendini vermek böyle bir şey.Benim yazarken ve düşüncelerimi bu güçlü kelimeler aracılığıyla paylaşırken aldığım hazzı umarım okurken siz de alıyorsunuzdur.Her şey için,tüm yorumlar için teşekkür ederim.
Oha onu ben mi yazdım kendime inanamadım :O Sanırım içimde varmış :)''
9)Bence de aslında gerçekten çok güzel yazdın.Birde kitabın için yani bağımlıların için bir isim bulsan olmaz mı?
-''Bu hikayeyi okuyanlar olarak hepimiz o karanlık lisenin içinde birer gölge oluşturuyoruz,onları gözlemliyoruz. Bence Gölgeler olabilir.''
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
İŞTE RÖPORTAJIMIZ BİTMİŞTİR.BİZ KESİNLİKLE GÖLGE'NİN İÇİNDEYİZ.PEKİ YA SİZ?