Şimdiki röportajımız Değişen Hayatım'ın yazarı NslhnG
'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_'_
Kendinden bize bahsetmek ister misin?
-''Ben Neslihan.21 Haziranda 17. yaşıma gireceğim.Her genç gibi müzil dinlemeyi, film izlemeyi severim :) Türk dizilerini saçma buluyorum o yüzden tv izlemiyorum :D Aklıma başka birşey gelmiyor :D''
Peki hikaye yazmak dışında hobilerin ver mı?
-''Müzik dinlemek en büyük hobilerimden birisi, kulaklıkla yaşayan gençlerden birisi benim :D Doğruyu söylemek gerekirse fazla kitap okumuyorum, ama bir kitabı çok seversemde başından kalkamıyorum.''
Benimde öyle bir huyum var.Çok seversem dedin peki çok sevdiğin wattpad'te kitap var mı?
-''Watpade katıldığım günden beri burada adam akıllı kitap okuyamadım okul yüzünden. Ama okuduğum birkaç kitap oldu hepside güzeldi :D''
Değişen Hayatım hikayesi ne.Yani nereden çıktı bu hikaye?
-''Ben uyuşturucu hakkında birşeyler yazmak istedim.Uyuşturucu kullanan bir insanın uyuşturucuya değişik bir bağla bağlı olduğu bir hikaye olsun dedim, içine aşkıda katınca ortaya böyle bir kurgu çıktı.''
Ama tabi çok güzel yani bir insan hani uyuşturucu kullanıyor diye uzaklaşır ama insan Ayaz'a bunu yapamıyor tamam çok aşık olduğumu belli ettim neyse konumuza dönelim Gelecek bölümlerde bizi neler bekliyor?
-'':D Evet Gamze de Ayaz ın ne kadar değişik biri olduğunu bildiği halde ondan vazgeçemiyor :D Hikaye hakkında ipucu vermeyi fazla sevmiyorum ama bir iki bölüm sonra okuyucunun şaşıracağı olaylar olacak, belkide hikayenin seyri değişecek. ''
Yine meraklanmaya başladık peki yeni bölüm ne zaman gelebilir yaz geldi sonuçta birde final yaptığında seri gibi ikinci kitap çıkaracak mısın?Değişen Hayatım 2 gibi
-''Yeni bölüm yarın gelecek ve sınavlardan kurtulduğum için sık sık bölüm paylaşabileceğimi umuyorum :D Seri yapmayı düşünmüyorum, Değişen Hayatım tek kitapla son bulacak ama yeni bir kitap yayınlayabilirim belki :D''-Ama bugün geldi-
Umarım kötü son olmaz.Gamze ve Ayaz'ın ilişkilerine bir isim verecek misin?
-''Karışık bir son olacak, yani bana göre bu kişiden kişiya değişebilir. Birgün bir okuyucum AYZE demişti bu hoşuma gitti AYZE diyor ben :D''
Peki hikayenin hayranlarına isim verecek misin?
-''Hikaye hayranlarına bir isim verilecekse bunu hayranların bulmasını tercih ederim, çünkü bu konuda pek iyi değilim sanırım :D (okuyuculara duyrulur burdan ;D) ''
Gerçekten hikayen çok okunuyor.Bu da senin çevrende (arkadaşların,ailen) değişiklikler oluşturuyor mu?
-''Benim watpat kullandığımı, hikaye yazdığımı ailem ve arkadaşlarım bilmiyor. Bilmelerinide istemiyorum açıkcası.''
:_:_:_:_:_:_:__:_:_:
Burda bitti röportajımız.:(
bir dahakinde görüşürüz...