MissHorrorStoriess ile Röpörtajımızz
:D
Kısa Korku Hikayelerinin yazarlarından Nilay ile röpörtaj yaptık. Bu tatlı röpörtaj bizim çok hoşumuza gitti. Umarım siz de beğenirsiniiiz. :D
- Evet ilk sorumuzla başlayalımm :) Biliyoruz ki üç kişisiniz. Nasıl bir araya geldiniz ?
+ 4 senedir aynı sınıftayız.Lise 1 den beri birlikteyiz ve çok yakın arkadaşlarız. :)
- :D Ne güzel. Peki kendinizden kısaca bahseder misiniz. Korkuyu seviyor musunuz?
+ İsimlerimizden başlayayım o zaman.Nilay,Elif ve Esra.18 yaşındayız.Bu sene lise bitti yani.Üçümüzün ortak özelliğinden bahsedebilirim.Bizden başka kişilere karşı pek samimi olamasak da kendi içimizde çok eğlenceliyiz ve samimiyiz.Birlikte vakit geçirmeyi severiz.Korkuyu kesinlikle severiz.Özellikle korku ve gerilim romanları okumayı :)
- İnsanın böyle arkadaşları olması çok güzel :D Wattpadle nasıl tanıştınız ve bu tarz yazmaya nasıl karar verdiniz ?
+ Wattpad'de her birimizin hesabı vardı zaten.Bir gün okuldayken dersimiz boştu ve hikayelerden bahsetmeye başladık.Elif telefondan korku hikayeleri bularak bize çeviriyor ve anlatıyordu.Biz de sonradan neden çevirip wattpadde paylaşmıyoruz dedik ve hemen hikaye çevirmeye başladık.Sonradan bu çevirdiğimiz hikayeleri ortak bir hesap açarak paylaşmaya başladık. :)
- Anlaşılan İngilizceniz iyi :D Aranızda dersleri en iyi olanınız kim ?
+ İngilizcesi en iyi olan Elif.Hatta çok çok iyi diyebilirim :) Üçümüzün de dersleri iyi.Belki şöyle diyebilirim Elif ingilizceyi çok seviyor ve gerçekten bu konuda başarılı.Benim (Nilay) matematiğim iyidir çok seviyorum çünkü.Esranında sözeli daha iyidir.
- Her dalda iyi olanınız var demek ki
:D Peki yazmak sizin için en çok ne ifade ediyor. Sizi rahatlatıyor mu? Eğlendiriyor mu?
+ Paylaştığımız hikayelerden dolayı bizi eğlendiriyor diyebilirim.Hikayeleri çevirirken ve yazarken okuyucular kadar bizde eğleniyoruz. :)
- Evet gerçekten okurken eğleniyoruz bizlerde :) Evet küçük bir eşleştirme yapmanızı isteyeceğim sizden aranızdan en neşeliniz en inantçınız en tatlı kız olanınız yani sakininiz kimler?
+ Eğleniyorsanız ne mutlu o zaman :) En neşeli Elif. İnatçı ben yani Nilay. En sakinimiz Esra :D
- Son sorumuuz. Buradan okurlarına ne demek istersin?
+ Tüm okuyucularımızı çok seviyoruz ve desteklerinden dolayı teşekkür ederiz.İyi ki varlar .:) Röportaj içinde ikinize de çok teşekkür ediyorum. :)
EVET GENÇLEER RÖPÖRTAJIMIZ BÖYLEYDİ. :) MİSSHORRORSTORİES sizlerle de tanıştığımız için çok mutluyuz.Yeni röpörtajlarda görüşmek üzere. :*