Love???

39 2 0
                                    

                                      Hari yang indah,burung berterbangan sambil ayam berkokok dan Adam pula berasa bosan pada  hari itu jadi, dia pun bermain game sambil bebaring di atas katil.'Malasnya abang harini',kata adiknya.'Bisinglah adik,pergi main jauh-jauh',kata  Adam.Setelah habis bermain fonnya,dia pun melayan Instagram.

                                     Tiba-tiba Natasha live bersama rakannya Alief.Adam pun melihat mereka  berdua live di Instagram.Natasha terus menghabiskan live nya setelah perasan kehadiran Adam.Tiba-tiba,'Weh aku boring,jom live sama-sama',mesej Natasha.  Adam dengan bangga dan lantas dia menjawab 'jom,aku pun bosan'.Mereka pun live bersama.Sedang mereka live bersama,Adam mengeluarkan guitarnya dan memainkan beberapa buah lagu.Natasha pun jatuh hati pada lagu yang dimainkan olehnya.Mereka berdua melihat sesama mereka lalu mereka pun berbual.Selepas mereka habis live, Adam pun berasa sangat gembira lalu dia pun memikirkan tentang Natasha.'Sudah-sudah lah tu termenung jer Adam,pergi makan',marah ibunya.

                            Pada malam itu,'jom video call',mesej Natasha.Adam pun bersetuju dengannya lalu mereka video call bersama.Adam dan Natasha saling bertentang mata sambil tersenyum.Adiknya pun masuk ke bilik abangnya ketika mereka berdua sedang berborak.'Awek ke bang'?Tanya adiknya.'Kawan je',kata Adam.Adiknya pun mengulangi perkataan awek berbilang kali untuk mengusik abangnya.Lalu Adam pun memarahi Adiknya dan Natasha ketawa.Setelah mereka berdua habis,Adam pun melihat message nya.'kenape kau palau aku',marah kawannya Danish.Adam pula menjawab 'hihihihi sorry bro'.Apabila Adam bersiap untuk tidur dia pun terfikir,'Adakah Natasha suka aku'?.

CowardWhere stories live. Discover now