3.

179 14 0
                                    

"Dúfam že si vyzerala ako idiot." posmieval sa mi. "Moc vtipné.Ako sa volá ich kapela?" spýtala som sa. "Oni ti to nepovedali?" povedal užasnutým hlasom. "Povedali že si to mám zistiť." povedala som sklamane. "Tak si to zisti." V jeho hlase som zistila že sa uškrnul. "Fajn." a zložila som. Koho to trápi ako sa volajú?

Doma mi to nedalo. Do vyhľadávača som si napísala: Luke ,Calum, Ashton ,Michael. Hneď mi to vyhodilo nejaký článok. Luke, Calum, Ashton a Michale, alebo inak, Hemmings, Hood, Irvin a Clifford. Ich popularita čo raz viac stúpa. Ich kapela 5 seconds of summer sa stáva slávnejšia a slávnejšia. Hlavne od doby čo začali spolupracovať so svetoznámou kapelou One Direction. Určite ste zachytili aj ich zatiaľ najpopulárnejší song -She Looks so Perfect. V blízkej dobe má vyjsť aj song Don't stop. Ich fanúšikovia a fanúšičky sa nazývajú Fams, alebo 5sosfamily. ... Môj výraz po prečítaní tohto článku vyzeral asi takto : o.O :O.... Tak preto mi to nikto nechcel povedať. Bože ja som sprostá! Že ma to hneď nenapadlo. Oni nám budú hrať na plese, nezmysel! To niesú oni. No po prečítaní viacerých článkov čo som prečítala som vážne dospela k tomu, že sa volajú 5 Seconds of Summer.

Na druhý deň som sa zobudila na hrozný buchot. Keď som vošla do kúpeľne zistila som že to pre to, že moja sestra je ako slon v polceráne. Alebo sa hrala na buldozér, niesom si istá. Ona totižto zhodila všetky veci z poličky. Keby len veci. Ona urvala aj poličku. To by bolo ešte v pohode. Ale ona vyrvala aj hmoždinky! Nechápem. Hneď ako som sa zjavila v dverách, za mňou sa objavila mama a po jej tato. Sestra stála v kúpeľni a ruky mala zdvihnuté do hora ako keby hovorila to ja nie, ja som sa toho ani nedotkla, to spadlo samo. Tato si povzdychol, "Čo si robila?" Sestra začala kričať: "To ja nie! Ja som sem prišla a ono to padlo!" "Ako to mohlo spadnúť samo?" nedal sa tato. "To spadlo samo!" stále jačala sestra. "Niečo si musela spraviť." vložila som sa do toho ja. "Položila som tam odlakovač. "povedala urazene. Tato podišiel k poličke, "Už to muselo byť nalomené." Sestra sa zohla a začala zbierať veci. Mne to bolo jedno, bola to jej polička ona tam mala veci. Tak jej treba. Aspoň má čo robiť. Pôjde nakupovať kozmetiku. A prečo to nevyužiť, napíšem jej čo mi má kúpiť.

Je jedenásť a ja som asi pred hodinou raňajkovala, takže obedovať budem neskôr. Neviem čo budem robiť. Asi sa idem povenovať sama sebe. Tak som vliezla do kúpeľne. Najprv som si vytrhala obočie do požadovaného tvaru. Potom som si dala sprchu a umyla si vlasy. Mokré vlasy som si zabalila do uteráka tak, že to vyzeralo ako turban. Následne som si nakrémovala celé telo hydratačným mliekom. Na tvár si naniesla vyživovaciu masku a v uetráku som prešla do svojej izby.

Zo skrine som vytiahla moje obľúbené šedé tepláky, k tomu šedé tričko. Obula som si papuče a išla do obývačky pozerať film čo som si včera nahrala. Ale v pol ceste som sa otočila a išla si zobrať trigovicu, lebo mi bola zima. Ľahla som si na gauč a sustila The best ex (Ten najlepší ex). Medzitým mi ešte volal Andy že čo robím a či nejdem von, povedala som že nie.Mama z otcom boli v obchode takže som si mohla dovoliť

vyzerať ako bahenná príšera. Niekto zvoní. To je sestra usúdila som keď som zbadala že si doma zabudla kľúče. Otvorila som so slovami "To si nemôžeš zobrať kľúče?" Onemela som. Vo dverách stál Andy. A nebol sám. Stál tam s ním Ashton. Obaja sa strašne začali rehotať, až po minúte som si uvedomila že to je kôli tomu ako vyzerám. Zelená tvár, na hlave turban a tepláky. "Áno, bažinná príšera sa vracia. " "Nebola to múmia?" spýtal sa pobavený Andy. Ash sa len uškŕňal. "Dajte mi dve minúty." povedala som z neúprimným úsmevom. Nečakala som na nič, zapleskla som im dvere pred nosom. Ako strela som letela do kúpeľne. Z vlasov som si strhla uterák a zatrepala hlavou aby sa mi vlasy rozdelili. Čo najrýchlejšie som si zmyla ten sajrajt z tváre a utekala za nimi. Pre boha, Ash ma takto videl, čo si o mne pomyslí? "Dve minúty desať." povedal Andy na oko nahnevane. Zatvárila som sa nahnevane a on sa zasmial. "Ahoj" kývla som hlavou smerom k Ashtonovi. "Hi" pozdravil a usmial sa, je zlatý keď sa usmieva. "What was happend?" spýtala som sa. "Toto Ash niečo potrebuje," kývol Andy hlavou na Asha. "Mno, z chalanmi sme sa zhodli, že ak by ti Luke nedvýhal mobil, tak tu máš naše telefónne čísla." usmial sa a podal mi malý modrý papierik. Zahľadela som sa na ňho. Boli na ňom ich telefónne čísla. Dokonca aj Michaelovo. "Ďakujem." usmiala som sa na Asha. Prikývol. "Anything else?" pozrela som na Andyho. "Nejdeš s nami na kofolu?" spýtal sa. Namiesto odpovede dom ukázala rukou na celú svoju osobu. Pochopil. "A čo za pol hodinu?" nedal sa Ash. "Trištvrte," súhlasila som. "Ok, pri zastávke." povedal Andy a otočil sa na odchod. Od bránky mi Ash ešte zamával.

Keď som si vyfénovala vlasy, učesala som si ich do vysokého copu. Obliekla som di čierno biele tigrované legíny, k tomu čiernu ligotavú tuniku a obula si čierne ligotavé balerínky. Cestou ma skoro zrazil ten blb na korčuliach ktorého som videla predvčerom. Zdalo sa mi že má rovnaké vlasy ako Mike, síce tie som videla len z fotiek. Andy a Ash ma čakali na zastávke, tak ako sme sa dohodli. Ash mal oblečené rifle,tričko iron maiden, čiernu trigovicu mal prehodenú cez plece a na hlave uviazanú šatku. Andy mal na sebe tiež rifle a modrú trigovicu, tričko som nevidela. "Holla" pozdravila som ich keď som prišla. "Ahoj" pozdravil prvý Ash. "Sevas" pozdravil Andy. "Si pekne oblečená." skonštatoval Ash, na čo som sa začervenala. "Kam to ideme?" spýtala som sa. "Do motíľa." povedal Andy. Prikývla som a vyrazili sme. Motíľ, alebo Buterfly je podnik do ktorého sa chodíme z Andym sem tam zabaviť. Každú sobotu tam hrá nejaká živá kapela. No dnes je nedeľa. Cestou začal fúkať vietor, striaslo ma od zimi. "Je ti teplo dievčatko?" opýtal sa pobavene. "Nikdy mi nebolo teplejšie, cítim sa ako pri mori." odvrkla som. "Na," Ash mi podal jeho mikinu. "Ď, nečakala som že sa ochladí. " usmiala som sa na ňho a mikinu si prehodila na plecia. To je taký milí, alebo ma chce zbaliť? Alebo len gentleman? Nie, tý už vymreli.

Keď sme prišli k Motíľovi, bundu som Ashovi vrátila. Vošli sme, Andy vybral stôl úplne v zadu, bol tam pokoj a hudba tam hrala po tichu. Ja a Andy sme si dali kofolu a Ash pivo. Z toho som usúdila, že má už viac ako 18.

L:" A od kiaľ sa vy dvaja poznáte?"

An.: "To je komická náhoda."

As.: "Boli sme na koncerte."

L: "Akom?"

An.: "Iron Maiden."

As.: "A mne sa zapáčilo jedno dievča."

An.: "A mne to isté."

L: (smiech)

An.: "Tento magor mi ju nechcel nechať!"

As.: "Chcela mňa."

L: "To je jedno, proste ste ju obaja chceli."

An.: "Tak sme jej povedali neh si vyberie."

As.: "Boli sme s ňou v kontakte aj po koncerte."

An.: "Mne povedala, že si vybrala mňa."

As.: "A mne zasa, že si vybrala mňa."

L.: "To naschvál?"

As., An.: "Áno."

L.: "A ďalej?"

As.: "Dozvedeli sme sa že nás ťahala za nos."

An.: "A už ju nechcel ani jeden."

L.: "No pekne."

Potom sme sa bavili už len tak všeobecne. Hneď ako som prišla domov ma napadlo zistiť, čo o Ashtonovi píše bulvár. Žiadnu veľkú kritiku, vraj ho majú všetci radi, Ashtona a Luka volajú Lashton, je bubeník a často nosí na hlave šatky.

Večer som si spravila veci do školy, budík nadstavila a šla som do sprchy. Potom som sladko zaspala.

If you like it vote or koment :) M.

faith/Michael Clifford 5sosWhere stories live. Discover now