5.

212 13 0
                                    

"Andy, nejdeš von?" ozvala som sa do mobilu, keď mi to konečne zdvihol. "A vieš čo, aj by som šiel." odpovedal. "Kedy?" spýtala som sa. "Za 10 minút pred tvojim domom." "Ok". Zložila som. Naše rozhovori po telefóne sú krátke, nemáme čo vykecávať. O 10 minút zazvonil zvonček. Vybehla som von a zasa šok, prečio mi to robí? Okrem Andyho tam stál aj Ashton a Calum. 
"Sevas" pozdravila som veselo. "Ahoj" ozvali sa všetci traja zborovo. "Dúfam že ti nebudú vadiť, bol som s nimi a povedali, že by ťa radi videli." žmurkol na mňa Andy. Cal a Ash sa len priblblo usmievali. "Nie v pohode, aj ja ich rada vidím." usmiala som sa. Po chvýlke ticha sa ozval Ash: "Lucy čo máš dnes na pláne?" Trochu ma to prekvapilo. "Nič." odvetila som. "Chalani, neviem či pôjde." povedal neisto Andy. Počkať, o čo tu ide? "Ja že či by si sa nešla s nami večer zabaviť, keďže je piatok." usmial sa na mňa. "Mno, ale zavolám mame, že prídem neskôr, neh sa nebojí. " Všetci prikývli. "Do kedy plánujete byť vonku, teda kedy jej mám povedať že prídem?" spýtala som sa. "Vieš čo, radšej jej povedz že spíš u nejakej kamarátky, neviem do kedy sa to pretihne, aby sa nebála ke´d prídeš neskôr." ozval sa Calum. Už som si myslela že je nemí ke´d celí čas nič nepovedal. "Dobre." usmiala som sa hneď mame zavolala. Povedala som že spím u Andyho. Ona vie, že sa poznáme od malička a že sme len kamaráti. S chalanmi sme šli do motíla. Posadali sme si a chalani si dali pivo a ja s Andym kolu. Chvýľu sa bavili len chalani o niečom čomu som nerozumela, ale zachytila som slová raketa, lopta, prsia a sex. Typický chlapi, myslia len na ženy a sex. Potom otočili svoju pozornosť na mňa. Všetci sa na mňa na raz otočili. Až som sa zľakla. "Zavoláme ti spoločnosť, aby si sa nenudila?" opýtal sa pobavene Cal. "Nie, to vážne nemusíš," usmiala som sa.Potom si Ash presadol vedla mňa, "ona sa nudiť nebude, ale vy možno hej". uškrnul sa. Vytiahol si mibil. Cez plece som mu vydela že tam našiel meno Luk. "Sevas- potrebujem helpnúť- mám tu pre teba kosť- hej- motíľ- čakám- čus." Všetci sa pozeralo na Asha ako telefonuje. "Si robíš haluz." povedal polootázkou Andy. Ash mu vyplazil jazyk. "Žiadnu kosť, Lucy nie, to si vyhoď z hlavy." povedal teraz polonahnevane Andy. "Inak by nedošiel, neboj, nedám." žmurkol na Andyho, ktorý sa pozrel na mňa a následne sa na mňa pozrel aj Ashton. "Príde Luke." oznámil mi. Uhm, prikývla som. Ja neviem, či si myslia že som ich rozhovor nepočula alebo čo. Akú kosť, to som ja? Andy sa otočil k Calumovi. O niečom sa rozprávali. Neviem o čom, dali si záležať aby som ich divnej reči nerozumela a hudba čo tu hrala mi tiež dva krát nepomohla k lepšiemu sluchu. Ash sa otočil na mňa. "Koľko to máš rokov?" opýtal sa. "17." povedala som ako keby to mal vedieť. Neviem od kiaľ. Usmial sa. "Piješ?" opýtal sa zasa. "Ako vidíš kofolu." uškrnula som sa. Uchcectol sa. "Nie teraz, inokedy, či si dáš alkohol." usmial sa. "Hej, ale ešte som nebola nejako opitá, maximálne sa mi motali nohy ale to bolo všetko." usmiala som sa. Prečo som taká úprimná? Ashovi sa úsmev rozšíril. V tom sa k nášmu boxu dotrepala vysoká postava. Z hlavi si zhodil kapucu. Bol to Luk, vedela som to podla jeho blond vlasov a krásneho úsmevu. "Čauky, mňauky." uškrnul sa. "Pre boha to bolo inak priteplené." povedal Calum. Na čo sa všetci zasmiali. "Okej, tak sevas, lepšie?" povedal Luk a prešiel si každého pri stole očami. Zastavil sa na mne, ke´dže som sedela na kraji, bola mi vidieť celá postava. Premeral si ma očami a spýtavím pohĺadom sa pozrel na Asha. "Nie, nedám ti ju, to bola zámienka aby sa týto dvaja nenudili a aby si ty nesedel doma. Luk sa zatváril trochu urazene. "náhodou ja som mal robotu." odvetil vážne, ale oči sa mu smiali. "Hej, všetci vieme akú." zasmial sa Cal a urobil rukou pohyb hore a dole, na čo sme všetci vybuchli do smiechu, aj Luk. Pozrel sa na mňa a podal mi ruku. "Luke." usmial sa. Tiež som mu podala ruku. "Lucy." usmiala som sa. Je milý. Zapojil sa do Andyho debaty s Calumom. Ja a Ash sme mali aké, také súkromuie. Musím uznaž že má niečo do seba. Je pekný, milý, má plné pery, krásne oči, ten sa musí vedieť bozkávať. "Lucy, prečo sa usmievaš?" zo zamyslenia ma vytrhol až Ashov hlas. "Nemôžem sa usmievať?" spýtala som sa pobavene. "Môžeš." zasmial sa Ash. Pozrela som sa na mobil. 22:00. "Chalaniii a Lucy." zjačal zrazu Luke. "Čo je?" spýtal sa prekvapený Ashton. "Nejdeme si spraviť pekný piatok na skúšobňu?" usmieval sa. Všetci nadšene súhlasili. "Ty ideš tiež že?" spýtal sa Cal. "Mno, ja neviem, 4 chalani a ja, to nieje dobrá kombinácia." uškrnula som sa. "Pozri, Andy je tvoj kamarát, nič ti nespraví, Lukovi nedovolím, Cal má dievča a ja ti tiež nič nespravím." usmieval sa Ash a oči mu iskrili. "No dobre."

Tak sme zaplatili a nechala som sa viesť tmavími ulicami. "Ash, prečo ste tak o Lukovi hovorili?" spýtala som sa cestov. "Je to sukničkár, dostane každú, na rozdiel od Mikea." odvetil a zabočil do prava. "Ako na rozdiel od Mikea?" nechápala som. "Mno, Luke dostane každú a Mike mal zatial iba jednu a aj z toho rozchodu sa nespametal." objasnil mi. Wow, to som nevedela že mal iba jednu. Dorazili sme pred garáž. "A sme tu, naša skúšobňa." skonštatoval Luke. Otvoril a naznačil, aby sme vošli. Vošli sme, ako prvé som si všimla policu na ktorej bolo veľmi vela fliaš alkoholu. Andy z Lukom sa usadili do na zelený gauč, Cal na jednu fotelku a ešte tam bol čiernio-biely gauč na krorý som si sadla ja. "Čo si dáte?" postavil sa Ash pri policu a pozrel sa na nás. Cal a Andy si dali výno. Luke vodku. "Ty Lucy?" spýtal sa. Pozorne som sa zahladela na policu. "Čo piješ ty?" Aj Ash sa pozrel na policu. "Fernet." "Potom aj ja." usmiala som sa. Nalial každému a následne sme si pripili. "Na, kapelu a poluprácu z Lucy." zahlásil Calum. Dobre teda. Tak sme si pripili. Ash si sadol za bicie a začal sa predvádzať. Zábava sa rozprúdila, spievali sme, tancovali, ja som tancovala z Andym a Lukom. Neskôr z Ashom, keď dohral. Bolo nám fajn. "Ja už pôjdem." zahlásil Calum o 23:30, musím ísť domov, mám povinnopsti. Uškrnul sa a hneď po tom ako sme sa s ním rozlúčili odišiel. 

Prepáčte že dlho nebola časť, snáď sa páči. :) vote+koment :) 

faith/Michael Clifford 5sosTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang