7.

228 17 2
                                    

Stál tam Mike. Áno Mike Clifford. Ash ma bleskovo pustil a pozrel na Mika. " nieje to to dievča so ma zráža ke'd sa vozím na korčuliach?" uškrnul sa posmešne. "Pozor, ty si narazil do mňa." nedala som sa. Mike prešiel k polici a nalial si vodku. Nevenoval mi pozornosť, tak som sa napila fernetu. Začína mi to udierať na hlavu. Prečo prišiel teraz o jednej ráno sem?! "Písal som ti pred dvoma hodinymi." osopil sa na ňho Ash. Počkať on mu písal? "Mal som robotu." odvetil Mike a sadol si na gauč oproti nám aj s pohárikom. "Ahoj ja som Michael." podal mi ruku s vážnym výrazom na tvári. Prijala som jeho ruku. "Lucy." Ash sa na nás pozrel a išiel odniesť poháre od Cala, Luka a Asha. Mike si ma premeral očami. Aj ja jeho. Mal oblečené čierne skiny jeans, červeno čiernu károvanú košeľu a zelené vlasy. Pripomínl mi ananás. Keď som sa nad tým zamyslela začala som sa chichotať. "Čo je smiešne na mne?" spýtal sa. "Nič, nič len som si niečo predstavila." objasnila som a usmiala som sa na neho. "Čo?" nedal sa Mike. "Tie tvoje vlasy, no pripomenuly mi ananás." zasmiala som sa. "To nie si jediná." povedal on pre zmenu vážne. Tak som zvážnela aj ja a radšej zamerala svoju pozornosť na Asha ktorí doniesol notebook a vyhlásil, že si pozrieme film. Ani neviem čo tam pustil ale celkom ma to bavilo. Po očku som si premeriavala Mika, ako to že je taký vážny? Je zvlášne vidieť ho bez korčúl. Vyzerá vážne dobre. Lahol si na gauč a košela sa mu vyhrnula a bolo mu vidieť brucho. Je taký sexy. "Prečo si ma stále premeriavaš?" spýtal sa zrazu a otočil sa na mňa. Aj Ash sa na mňa pozeral. "Nič, len som o tebe veľa počula a ke'd ťa vidím vyvracia to moje tvrdenia. "Ash!"okríkol Ashtona. "Čo?" nechápal. "Čo o mne počula?" povedal prísne. "Nič zlé Mike." upokojil ho Ash. Zrazu sa Mike postavil. "Ash, poď sem." postavil sa aj Ash. Šli bokom a o niečom sa bavili. Nepočula som ich. Tak som sa zapozerala do filmu a rozmýšlala. Som v skúšobni, teda garáži u neznámich chalanov. Z dvoma chalanmi o ktorích neviem v podstate nič . O druhej ráno a pozerám film. Až teraz som si uvedomila že som dosť pripitá, lebo čo sa deje okolo mňa vnímam len tak na pol hlavy. Zrazu sa ma niekto chytil ramena. Zľakla som sa. Bol to Mike. "Sorry, len som sa chytil gauča." ospravedlnil sa a ja som prikývla. "Kde je Ash?" skýtala som sa. "Išiel domov, mám ti odkázať že mu volala sestra." WHAT?! To ma tu nechal z Mikom? Ktorého vôbec nepoznám? Ja ho zabijem. Pozrela som sa vyplašeným pohľadom na Mika. Ten si sadol a vypol film, pustil tam ich pesničky. "Dobre, odhoďme masku." usmial sa a pozrel sa na mňa. "Vieš kto som?" pozrel na mňa. Bola som zaskočená: "N, n nie." "Ale vieš." znova sa usmial a neustále hladel na mňa. "No Michael. Michael Clifford z 5 sos." "Tvár sa mu rozžiarila. "Hej hej, a máš aj moje číslo, vieš kde bývam, vieš o mojej ... ehm... bývalej a prakticky ma poznáš, len si sa so mňou ešte nerozprávala." Pozrel ma mňa. Prakticky má pravdu. "A ty vieš kto som?" spýtala som sa. "Samozrejme, výdaval som ťa tu už dávnejšie no nikdy som nemal gula na to ťa osloviť, vieš Lucy." ako s láskou povedal moje meno. Zahrialo ma pri srdci. Postavil sa a sadol si ku mne, pozrel sa na mňa a palcom mi prešiel po líci. Zkamenela som. Je tak blízko, túťim ho pobozkať. "Mala si tam mihálnicu." objasnil a pozrel mi do očí. Začala hrať pesnička Wherever You Are. Mám tú pesničku rada. Zrazu sa ku mne Mike naklonil a pritisom jeho prey na moje. Zaplavil ma oheň a u bruchu som mala motíle. Pozrel mi do očí ako keby žiadal o povolenie, oči mi žiarili a teraz som ho pobozkala ja ale nie tak jemne ako on mňa, ale vášnivo. Začal mi bozky opetovť, zubami mi jemne hryzkal spodnú preu. Bolo mi stále teplejšie. svoje ruky čo som mala položené na jeho krku som posunula na bedrá, Mike sa jemne usmial. Bola som taká roztúžená, chcekla som len aby bol so mnou, bozkával ma aby bol súčasť mňa. Bozky sa stali divokejšie, rýchlejšie, vášnivejšie. Zapojili sme aj jazyky. Mike mi vošiel jednou rukou pod tričko, po bruchu, jemne to šteklilo, zastavil sa až na mojich prsiach, trošku sa odtiahol, aby som mohkla protestovať keby som chcela, no ja som nechcela. Pritisla som sa na neho. Viac mu nebolo treba pritlačil sa na mňa a vyzliekol mi tričko, ja som mu vošla rukou pod tričko, potom oboma, zistila som že má jemné tehličky, začala som ho bozkávať žiadostivo a vyzliekla mu tričko, Mike sa nahol a začal mi bozkávať krk, tak sme klesli až na pozíciu že na gauči ležal na mne, bozkával mi krk, to bolo tak nádherné, pocítila som horúčavu v celom tele a chcela som to, chcela brucho mi horelo a nohy sa mi chceli. Rozopla som mu opasok na znak že to má spraviť. Možno je to tým alkoholom, možno nie, Who cares? Odhodila som mu gate. On ma začal bozkávať, z krku sa presunul pomaly až ku bruchu, tam kde sa jeho pery dotkli mojej pokožky mi celá horela, odhodil aj moje nohavice a začal ma opäť bozkávať, jedna jeho ruka mi blúdila po chrbte a druhá bola na bruchu. Ja som mu ruky položila jednu na jeho chrbát a druhú na jeho pevný zadok. Jeho ruka sa centimeter po centimetri presunula až ku mojim nohavičkám. V tom momente mi rozopol podrrsenku druhou rukou a stiahol nohavičky. Ja jemu trenky. Stláčal mi prsia, bozkával ma a ja jeho. Vnikol do mňa a ja som pocítila raj, začal pohybovať panvou hore dole. Bolo to úžasné, nechty som mu zarývala do chrbta. Po chvíly som sa spravila a on ho vytiahol, dodane som sa naklonila a vzala mu ho do úst aby som aj ja jeho urobila. Netrvalo dlho a obaja sme v objatí ležali na gauči a z hlboka dýchali. Neviem od kiaľ vytiahol deku a prikril nás. Ležali sme a ja som sa usmievala. Pobozkal ma na čelo. "Bola si úžasná." Objala som ho. Aj on mňa. Po chvíľke sa ku mne otočil pozrel mi do čoí a pobozkal ma. "Túžil som po tom od kedy som ťa pred pol rokom zbadal." Zvova ma bobozkal. "Budeš so mnou chodiť?" spýtal sa z malou obavou v očiach. Prisala som sa mu na ústa a bozkávala ho. Keď som sa do neho odtiahla usmial sa. "Takže áno?" "Áno," usmiala som sa a blažene mu klesla na hruď.

Kopla ma múza, tak tu máte dnes 2 časti a ešte aj čerešničku na torte :p Dúfam že sa páčilo. :)

Vote a koment. M.

faith/Michael Clifford 5sosWhere stories live. Discover now