Ráno ma ako každý pondelok zobudil budík. V kúpeľni som sa upravila do prijateľného stavu. Obliekla som si červené nohavice a čierne tričko, plus červenú trigovicu. Dnes už ide do školy aj Andy, ten má vždy čaká 7:30 pred domom keďže školu máme o ôsmej. Keď som vyšla, naozaj tam čakal Andy. Stepoval tam s nejakým zošitom. "Sevas, nepozeraj sa na ten zošit ako keby to boli tvoje raňajky." uchechtla som sa. "Tebe sa to povie keď nepíšeš tri písomky v jeden deň." zagánil. "Dobre, dobre už som ticho. A tebe od kedy záleží na známkach." podpichla som ho. "Mne nie, ale z mojej mami sa stane besniaca godzila ak zasa donesiem štvorku." vysvetlil. "Uhm, ideme?" vykročila som, ale to som robiť nemala, pretože som sa z niekým zrazila. "Sorry, ja som nechcela." ospravedlňovala som sa ani neviem do koho som narazila. "Fuck!" zavrčala osoba a postavila sa na, na, ....na korčule? Počkať veď to je batman na korčuliach. Pozrela som sa do jeho nahnevanej tváre. Nieje to? Mike Clifford? Užasnuto som na ňho hľadela. On sa na mňa krátko pozrel a zmizol. Už som zbadala len jeho chrbát. Bol to ten Mike, Michael a 5sos? "Poď, na nové známosti nemáš čas." ťahal ma za ruku Andy. "Ok, nebol to Michael?" spýtala som sa ho. "Ktorý?" zdvihol hlavu od zošita a nadvihol jedno obočie. "Clifford." "On a korčule, to asi ťažko." odsekol a venoval sa zošitu. Keď sme boli pri škole napadlo ma opýtať sa Ashtona či sa Mike korčuluje. Vytiahla som mobil že mu napíšem sms. "Poď už, nestíhame!" ťahal ma za ruku. "Dobre, idem." zatiahla som, ale ruku mi nepustil a ťahal ma. Tak som mobil strčila druhou rukou do vačku a išla za ním.
Na koniec sme to do školy stihli. Cez prvú hodinu sa triedna Andyho pýtala, či má učivo. [Áno, Andy je jej spolužiak, surprise madafaka!] "Áno, Lucy mi ho doniesla." odpovedal, ja som prikývla. "Oooooo." ozval sa nejaký spolužiak. "Čo?" vyštekol na ňho Andy. Zazvonilo. "Lucy ti doniesla učivo." povedal a do vzduchu spravil imaginárne bozky. "Decko." odsekol Andy. "Máš 17, pochop to, je to môj kamarát a spolužiak tak som mu doniesla učivo. " objasnila som. "Have you got a problem?" spýtal sa Andy. "Nezahováraj, videl som vás." povedal pyšne. "Čooo?" povedala som s Andym zborovo. To sa už do toho pridal zvyšok triedy. "Vyzerá to tak." "Všetko tomu nasvedčuje." "Áno,áno." všetci horlivo prikyvovali. "Čo ste malí?" spýtala som sa. Veď takto sa správajú deti na základnej škole v siedmom ročníku. "Máte lavice vedľa seba." vyhŕkol niekto. "No a? Jane a Jack sedia spolu v lavici a nič spolu nemajú. "Chodíte spolu do školy!" znelo ďalšie obvinenie, tentoraz od nejakej baby. "Máme spoločnú cestu?" spýtala som sa ani neviem koho. "Držali ste sa za ruky!" vykríkol hlavný aktér tohto konfliktu. Ja z Andym sme sa na seba pozreli nechápavo. "Dnes ráno," dodal ten chalan. "Ťahal som ju do školy." prevrátil oči Andy. "No to iste!" zakričal ktosi. "Je to pravda." povedala som už trochu podráždene. "Ťahal ju do školy." ozvalo sa nám spoza chrbtov. Všetci sa otočili za hlasom. Bol to Sajmon. Najrešpektovanejší člen našej triedy. Všetci zrazu stíchli. "Išiel som za nimi a počul som ich rozhovor." pokračoval. Ja z Andym sme na neho tiež hľadeli bez slova. "Nič spolu nemajú, neotravujte ich." dokončil. Po jeho vyhlásení sa všetci vzdialili a nechali nás na pokoji. "Ďakujeme," otočila som sa na Sajmona. "Neni zač, viem aké je to otravné," usmial sa a šiel preč.
Keď som šla zo školy domov, zašla som si na zmrzlinu. Andy šiel niekam z jeho kamarátom, takže som šla sama. Išla som po chodníku a treeesk! Narazil do mňa ten blb na korčuliach a zhodil mi zmrzlinu. "Ty kretén!" zjačala som na ňho. Nepočul ma. V tom mi v hlave skrsol nápad. Veď je to podľa mňa Michael. Vytiahla som z vačku mobil a zavolala na jeho číslo. Korčuliar sa zohol do vačku pre mobil. Omg! Je to on! Hneď ako mobil vytiahol som zložila. On býva tu? Ešte hodnú chvýľu sa Mike na mobil pozeral. Zvraštil tvár a schoval mobil. Následne pokračoval v jazde. Keď som prišla domov vyhľadala som si na internete kde býva. Bingo! Sydney. Ale keďže sa tu každý deň vozí, znamenalo by to, že. Že býva blízko mňa. Waaaa. No, viete, keď som si pozerala ich kapelu, tak Michael mi udrel do očí.
Krátka časť, miesta kde bývajú a čo robia si vymýšľam. Nieje to podľa skutočnosti. Aby ste vedeli. M.