"Tak čo dáme za zábavu?" spýtal sa Ash po tom ako Cal odišiel. "Neviem, návrhy?" hodil na mňa sibalšký pohľad Luke. Ash zatiaľ ťukal niečo do mobilu. Naklonila som sa k nemu: "Čo robíš?" Trhol sa ako keby robil niečo zakázané a ja som ho vyrušila. "Ale nič dôležité." usmial sa na mňa. Andy zo zeme zdvihol prázdnu flašu. "Poďme hrať!" zakričal na nás nadšene. Všetci súhlasili, mne to bolo v podstate jedno. "No nemienim sa vyzliekať!" zahlásila som. "Ani ja," pridal sa Ash. Luk kývol hlavou, ale vyzeral trochu sklamaný. Andy prvý roztočil fľašu. Ukázala na Luka. "Táákže, budeme dávať otázky." uškrnul sa Andy. "Dobre, nemám čo skrývať." uškrnul sa zasa Luke. "Koľko si ich mal, teda s koľkými si spal?" spýtal sa Andy Luka. Luk sa chvýľku zamyslel. "Dvadsať." povedal pokojne a s úsmevom. Čo?! 20?! Andy len prikývol. Nikoho to obzvlášť neprekvapilo. Len mňa. Ako ich mohol mať 20? To je hrozne veľké číslo. On snáď vážne zbalí každú ako hovoril Ash. Teraz točil Luke, padlo to na Asha. "Hmmm, čo sa ťa opýtam." zamyslel sa Luke. "Jebal si už v našej skúšobni?" "Nie" znela pohotová odpoveď Asha. Čo sú to za otázky? Točí Ash. Padlo to na Luka. "A ty?" spýtal sa ho. "Hej." a vyplazil jazyk. "Fuuj, preboha kde?!" zhrozil sa Ash. "Na tej fotelke." ukázal Luke na sedačku kde pred tým sedel Cal. Teraz znova točí Luke. A samozrejme že to padlo na mňa. Tlčie mi srdce ako splašené. Sú tu otázky len o sexe, ja nechcem hovoriť o sexe. "Chcela by si pretiahnuť nejakého člana našej kapely?" v očiach mu iskrilo. No čo, poviem pravdu. Keby len jedného, hehe. "Áno" povedala som z kľudom. Andy na mňa vypleštil oči, Ash ma so záujmom sledoval a Luke si premeriaval moju postavu a usmieval sa. Bože nie, čo keď ma znásilní? Pošle všetkých domov a a a . Nie, nie som zvrátená. Tak, teraz som točila ja, ukázalo to na Asha. Hmmm, čo sa ho opýtam? "Ako sa ti páčim?" dementná otázky. "Si krásna, inteligentná a dávaj si pozor na Luka sliedi po tebe, inak si úplne super." S jeho odpoveďou som bola spokojná, len som sa zľakla toho Luka. Ako čas plinul už polo 5 minút po polnoci. Andy sa zadvihol, že si musí ísť zavolať a vyšiel zo skúšobne. Asi minútu na to Luke usúdil, že by mal ísť domov. Takže som ostala v skúšobni sama z Ashom. Teda aj Andy, ale ten vonku telefonukle. Ash sa poztavil a išiel nám doliať prázdne poháre. Už som sa začínala cíťiť trošku pripitá. Kde je ten Andy? Telefonuje už 15 minút. V tom mi prišla smska. Srry, musím domov, naliehavé, zajtra vysvetlím. Sakra! Ostala som tu sama z Ashom. Rýchlo musím vymyslieť nejakú tému. "A kto bola tá Mikova, z ktrou sa rozišiel?" spýtala som sa ho keď sa posadil. "Vážne ťa to zaujíma? Môžme hovoriť aj o niečom inom." stránil sa témy Ash. "Nie, nei, zaujíma ma to." nedala som sa odbyť. "Dobre teda, volala sa Ann, bola to blondína, dosť pekná, milá a dokonca inteligentná. Na blondínku by som to nikdy nepovedal. Bola v nejakom matematickom týme či čo. " Ash rozpráva strašne pútavo, tak som mu prikývla neh pokračuje. "Mno, zoznámili sa niekde v nákupnom centre. Že vraj do seba vrazili a potom šli na kávu a tak, bla bla bla. Romantika. A rozprávali sa , potom sa dali do hromady. Mike nám ju dlho tajil, ale ke´d nám ju predstavil celá kapela ju mala rada. " Usmiala som sa. "A Mike s nou už chcel sex, ke´d sa mu to konečne podarilo tak sa ich vzťah viac upevnil. Mno ale čo čert nechcel, Mike bol neopatrný. A za mesiac sa dozvedel že Ann čaká jeho dieťa. Mike z toho bolcvedľa, mal len 17. " "Wou" vydýchla som od prekvapenia. "Ale to nie je všetko, na koniec sa zystilo že to dieťa nie je jeho. Podviedla ho. Mike sa z toho nespamätal, pretože ju miloval, bolo to na ňom vydno." Ostala som na Asha pozerať z otvorenými očami. Neverila som. Ash sa ku mne naklonil a objal ma. "Celá sa trasieš, nie je ti zima?" V tom sa rozleteli dvere a tam stál ....
:) som rada že to zopár ľudí číta :D . Ak chcete vote or koment :) M.