"היום הראשון ללימודים!!" אחותי התאומה קפצה על המיטה שלי בצרחות. אני פשוט פלטתי אנחת כעס.
"אמן שהשנה הזאתי תעבור." אמרתי, חוזרת לישון.
"נו, ג'ייד, יהיה כיף." הבטיחה לי, ונאנחתי.
"מקווה בשבילך." אמרתי, קמה מהמיטה בעצבים. אחותי, ג'סי, תמיד הייתה כזאת אופטימית שזה שיגע אותי.
הוצאתי את הטלפון שלי מטעינה, והבטתי בכמות ההודעות והשיחות שלא נעינו. הרוב היו מאמה, לוק ואלי. אמה ואלי היו החברות הכי טובות שלי מבית הספר הקודם, ולוק היה החבר שלי..
אני ולוק החלטנו להיפרד בגלל המרחק, עכשיו עברתי לחצי השני של העולם רק בגלל הדבר המטומטם הזה שנקרא מוות .
אני לא אשקר, אני ממש אוהבת את לוק, ועדיין יש לי רגשות כלפיו. כבר תכננו ביחד איך בעתיד נתחתן, ויהיו לנו ילדים.. ואולי כשנגדל הגורל יפגיש בנינו שוב, והתוכניות האלו יתממשו.
אבל כרגע אני ולוק סיכמנו על ידידות טובה, ושאני אתקשר אליו כל יום ואספר לו איך אני.
אמה ואלי תמיד היו חברות טובות שלי, מאז שאני זוכרת את עצמי. אבל אם יש אחת שהיא חברה יותר טובה שלי מהן, זאת ג'סי. רק חבל שהיא פחות התחברה לחברות שלי, ויותר הייתה בחברת ה'חרשנים' של הכיתה. לי בחיים לא הייתה בעיה עם חרשנים, או עם ג'סי שהיא ילדה מחוננת שאוהבת ללמוד, אבל כנראה שלשאר העולם היתה בעיה. אחת מהסיבות שבגללן העדפתי לעבור, הייתה המצב החברתי של ג'סי בכיתה.
"את מוכנה?" ג'סי שאלה אותי, נרגשת,.בזמן שהייתי רבע שעה במקלחת. יצאתי מהמקלחת, מסתכלת על ג'סי. היא לבשה ג'ינס ממש יפה, עם חולצה לבנה פשוטה. השיער שלה היה אסוף לקוקו מסודר, והיא שמה את המשקפיים שלה.
אני, לעומת זאת, פיזרתי את שיערי. שמתי ג'ינס קצת יותר צמוד, שממש התאים לגזרה שלי, וחולצה סגולה-שחורה מקושקשת. התאפרתי ממש קצת, איפור יומיומי עדין. נעלתי נעלי אולסטאר לבנות.
"יוצאים?" שאלה, והנהנתי. לקחתי את הילקוט השחור שלי, ויצאנו מהבית לכיוון בית הספר.
"אז אתן התלמידות החדשות?" בחורה התקרבה אלינו ושאלה. היה לה שיער שחור ומתולתל ועיניים חומות, והיה לה חיוך ממש יפה.
"כן, אני ג'ייד." הצגתי את עצמי, לוחצת את ידה. "וזאת ג'סיקה, את יכולה לקרוא לה ג'סי."
"לי-אן." הציגה את עצמה. אני וליאן התחלנו לדבר, היא עשתה לי קצת סיור בבית הספר ואפילו הזמינה אותי לאכול עם חברות שלה. גיליתי שאני והיא לומדות באותה כיתה, וגם ג'סי איתנו.
השיעור הגיעה, הכרנו את המורה. קוראים לה ביאטריס, היא בערך בשנות ה-40 לחייה, שיערה שחור ועינייה חומות.
בשיעור ישבתי ליד ליאן בסוף, והיה נחמד להסתכל לשורה הראשונה ולראות את ג'סי מתחברת עם בלונדינית אחת. הייתה לי הרגשה שהשנה לא יהיו לג'סי בעיות חברתיות, ונשמתי לרווחה.
"צלצול, אתם משוחררים לאכול." המורה שיחררה אותנו, והלכתי עם ליאן לכיוון חדר האוכל.
"היי בנות, זאתי ג'ייד." לי-אן הציגה אותי בפני שלוש בנות.
האחת מהן עם שיער חום ועיניים חומות, ושמה ליה. היה כיף לדבר איתה, יש לה טעם ממש טוב במוזיקה ובכללי היא נשמעת כמו בחורה שכיף לדבר איתה על הכל.
השניה הייתה בלונדינית עם עיניים חומות, היא הייתה קצת יותר שקטה, אהל גם מצחיקה נורא. קוראים לה לין.
והשלישית הייתה עם שיער שחור ועיניים ירוקות, היא הייתה ממש יפה, וקראו לה ליאה. היא הייתה מצחיקה ונורא חברותית.
הצלצול הגיע. "באיזה כיתה את עכשיו?" לי-אן שאלה אותי, ובדקתי בדף שנתנו לי בתחילת היום.
"עכשיו אני בפיזיקה עם גברת רו.." אמרתי, מביטה בהן.
"אנחנו לא לומדות שם כרגע." הן החזירו לי לאחר כמה שניות, בהן בדקו באיזה כיתה הן.
"אבל נלווה אותך." ליה חייכה אליי.
נכנסתי לכיתה, גברת רו ביקשה ממני לשבת מאחורה ליד בלונדינית אחת.
"היי, את האחות התאומה של ג'סי, נכון?" שאלה אותי, והנהנתי.
"כן." חייכתי אליה. זאת הבלונדינית שיושב ליד. בכיתה.
"קוראים לי ג'ייד." הצגתי את עצמי, מושיטה לה את ידי, והיא לחצה אותה.
"אני פרי." היא מיהרה להציג את עצמה.
YOU ARE READING
See me now- jerrie hebrow Funfic
Fanfiction-הקדמה- "היום הראשון ללימודים!!" אחותי התאומה ג'סי קפצה על המיטה שלי בצרחות. אני פשוט פלטתי אנחת כעס. "אמן שהשנה הזאתי תעבור." אמרתי, חוזרת לישון. "נו, ג'ייד, יהיה כיף." הבטיחה לי. ג'ייד וג'סי, האחיות התאומות, עוברות לגור במקום אחר, וללמוד בבית ס...