"בכל מקרה, שיהיה לכם בהצלחה." איחלתי ללוק. "רצתי לשיעור!" אמרתי, מנתקת את השיחה בעצבים. אוף, קינאתי.
לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהחדר של השרת, פוגשת במנהלת ה"נחמדה".
"מה השם? מאיזו כיתה את?" שאלה אותי.
"ג'ייד, כיתה י'1." עניתי לה, והיא הביטה לשניה בקלסר שהחזיקה.
"כמובן. מה את עושה בחדר השרת, ת'ירוול?" שאלה אותי.
"אה..אני..רציתי.."
"כן כן, לא באמת רציתי לשמוע. ריתוק." היא אמרה לי. "תתחילי להיות תלמידה טובה כמו אחותך, ג'סי. היא תלמידה חרוצה ומחונכת, לא תלמידה שמאחרת לשיעורים ומשתוללת בחדר של השרת." אמרה לי. "אני לא אתפלא אם יש שם בחור.."
כן, כמו שאמרתי, נחמדה. בזמן שעמדנו שם, עשר דקות שהיא רק מעליבה אותי וחושבת שאני.. זונה או משהו, אני איחרתי לשיעור.
כשסוף סוף נתנה לי את הריתוק, וסיימה את הסיפור על חברה שלה שנכנסה להריון בגיל צעיר בגלל שהייתה 'שובבה', נכנסתי לכיתה וקיבלתי איחור. ריתוק כפול.
התיישבתי במקום שלי. ליד לי-אן.
"אז כנראה שההפתעה שלנו קצת תאוחר.." היא חייכה, ואני חייכתי בחזרה.
"פעם ראשונה שלי בריתוק. והוא כפול." הודעתי, מוציאה את החומר הלימודי לפני שייתנו לי.. ריתוק משולש או משהו..
..
"פעם הבאה, אל תאחרי לשיעור." המורה אמרה לי לאחר שהריתוק נגמר.
"או, אל תדאגי בקשר לזה." אמרתי בחיוך. מספיק עם השיחות בחדר השרת.
חזרתי מבית הספר, כשהמורה חושבת שאני התלמידות המופרעות שמאחרות לכל שיעור, המנהלת חושבת שאני בהריון, וכולם משווים אותי לג'סי המחוננת כל שניה.
חזרתי הביתה, מחכה כבר לשמוע מה ההפתעה שלה.
"ג'ייד?" שמעתי את לי-אן, והיא רצה במדרגות. היא באה אליי, וחיבקה אותי.
"היה לי ממש משעמם בלעדייך. אני מחכה לך פה מאז שנגמר בית הספר, ורק ג'סי ופרי פה, ו.."
"אה, פרי פה?" שאלתי, והיא הנהנה.
"מחכה ליום הכי טוב בעולם?" שאלה אותי, והנהנתי.
"אבל.." התחלתי, "לפני זה, אני צריכה לעשות משהו." עליתי למעלה, לי-אן אחרי. הלכתי לחדר של ג'סי.
"ג'סי, אני.." אמרתי, מסיטה את מבטי לכיוון פרי המחייכת, ומחזירה אותו לג'סי.
"אני צריכה לדבר איתך."
ג'סי קמה ממקומה, ובאה לכיווני, כשאני מושכת אותה לחדר שלי.
"דיברתן?" שאלתי אותה, אך היא ענתה לשלילה.
"אני חושבת שזה כלום." ענתה לי. "אני ופרי מתראות כל יום, גם בכיתה וגם בבית, טבעי שאני אחשוב שאני מרגישה כלפייה משהו.."
"אבל, ג'סיי.." התחלתי לומר, נאנחת. "יכול להיות שזה לא כלום, ושאת תיפגעי.."
"ג'ייד," היא התחילה לומר, מניחה את ידה על כתפי. "למה חשוב לך שאני אספר לה שאני **אולי** מחבבת אותה?" היא שאלה אותי, מדגישה את המילה 'אולי'.
"כי אני..".התחלתי לומר, ובעצם גם אני לא כל כך הצלחתי לחשוב על תירוץ. "אני רוצה שתהיי מאושרת, ג'סי."
"אני לא אהיה מאושרת עם פרי." היא אמרה לי, מחייכת מעט. "בכל מקרה, היא אמרה לי שהיא מאוהבת במישהו."
"היא סיפרה לך במי?" שאלתי אותה.
"היא רק אמרה לי שיש לו שיער חום, עיניים חומות, חיוך מושלם וניצוץ בעיניים כשהוא מסתכל עלייה.." היא אמרה לי.
"אוו, אז.." התחלתי לומר , מרגישה כאילו מישהו הכניס את ידו לגופי ומחץ לי את הלב.
YOU ARE READING
See me now- jerrie hebrow Funfic
Fanfiction-הקדמה- "היום הראשון ללימודים!!" אחותי התאומה ג'סי קפצה על המיטה שלי בצרחות. אני פשוט פלטתי אנחת כעס. "אמן שהשנה הזאתי תעבור." אמרתי, חוזרת לישון. "נו, ג'ייד, יהיה כיף." הבטיחה לי. ג'ייד וג'סי, האחיות התאומות, עוברות לגור במקום אחר, וללמוד בבית ס...