פרק 12

491 47 27
                                    

-לא יודעת מה איתכן, אני התאהבתי בפרק הזה

מצטערת שלא העליתי מלא זמן. הייתה לי תקופה עמוסה לאחרונה.

השבוע עבר, ושוב חזרנו ללימודים. הייתי לבושה בג'ינס חדש,  ובחולצת טי רגילה. ג'סי הייתה לבושה כמו תמיד בבגדים רגילים.

"נפגש בשיעור אנגלית." אמרתי לג'סי בחיוך, והלכתי לכיוון הכיתה. כל החופש אני ופרי לא דיברנו. היא די נפגעה מהתגובה שלי, ואני לא יודעת למה.

ניסיתי להתקשר אליה ולשלוח הודעות, אבל היא סיננה. הייתי ממש במצב רוח כי השיעור הראשון עכשיו הוא היסטוריה, ואני ופרי יושבות ביחד.

הנחתי את הספר הכבד שהיה מיועד להיסטוריה על הצד הימני של השולחן. התיישבתי על הכיסא הירוק, וחיכיתי שפרי תבוא.

עברו חמש דקות, פרי לא הגיעה. הבטתי בשעון. חמישה לשמונה, והשיעור אמור להתחיל עוד חמש דק. הייתי רגילה שפרי מקדימה בהרבה, ותמיד אני הייתי מגיעה אחריה. לעיתים גם הייתי מאחרת. אבל פרי תמיד הייתה בכיתה ראשונה. זה לא היה נראה לי כל כך הגיוני.

נשמע הצלצול. העברתי את מבטי לכיוון הכיסא הריק של פרי, ונאנחתי. הלכה לי עוד הזדמנות.

המורה נכנסה והתחילה ללמד, אני אפילו לא יודעת על מה. כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה על פרי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תקתקתי בדלת ביתה של פרי. זאת בהחלט לא הפעם הראשונה שאני אצלה. הרי הביקור האחרון שלי פה היה בשבוע שעבר.

תוך מספר שניות שמעתי מפתח מסתובב, והדלת נפתחה. מולי ניצבה פרי, שיערה הבלונדיני לא היה מסורק אך עדיין היה יפה, והיא הייתה לבושה בחולצת טי תכלת ומכנסיים קצרים בטורכיז.

"אני יכולה להכנס?" שאלתי, והיא גילגלה את עינייה והלכה צעד אחורה. נכנסתי לבית שלה. היינו לגמרי לבד.

"מה רצית?" היא שאלה אותי. טון הדיבור שלה היה רגוע ונורמלי, כאילו דיברנו רגיל במשך השבוע הזה. כאילו כלום לא קרה.

"למה לא באת היום?" שאלתי אותה, מתיישבת על הספה לידה.

"עניין משפחתי." היא ענתה לי. "ומה הסיבה האמיתית?"

"את מתעלמת ממני." אמרתי, מביטה הישר בעינייה הכחולות שהיו מהפנטות אותי בכל פעם מחדש.

"אבל יש לי סיבה." היא אמרה. הרמתי גבה.

"והסיבה היא..?" שאלתי אותה.

"כי.." היא התחילה לומר וחשבה מעט. "כי.. בגלל ש.."

"פשוט אין לך סיבה." אמרתי לה.

"זה שאני לא יודעת איך להסביר לא אומר שאין לי סיבה." היא שילבה את ידייה.

"כי ראיתי איך הגבת כשסיפרתי לך שאני לסבית. מכל קרבה קטנה שלנו את התרחקת." היא אמרה בטון קר ופניי פוקר פייס.

"אבל אני לא התרחקתי ממך בכל קרבה קטנה שלנו!!" אמרתי לה.

"כן את כן!! כל שניה שאנחנו קרובות אחת לשניה את פשוט הולכת צעד אחורה. זה פשוט מגעיל, ג'ייד!!" טוב, היא הרגע אמרה שההתנהגות שלי מגעילה??

לא כל כך הצלחתי להגיב. ידעתי שמצד אחד היא צודקת, אבל מצד שני אני לא התרחקתי ממנה בגלל שהיא לסבית. התרחקתי ממנה בגלל שאני.. מרגישה כלפייה משהו.

רגע, אני מרגישה כלפייה משהו. למה זה הופך אותי? לסבית? אבל היה לי חבר, היה לי את לוק.. אולי בי? זה די מבלבל. אני אפילו לא בטוחה ברגשות שלי כלפייה. כשאני רואה אותה היא פשוט מצליחה לבלבל אותי.

"אפילו אין לך על זה מה לומר!" אמרה באותו טון עצבני. ברור שלא היה לי, הרי הדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו זה על איך שהיא סקסית כשהיא עצבנית. כל כך רציתי לנשק אותה, להצמיד את שפתיי לשפתייה ולעשות את זה כבר. ניסיתי לרסן את עצמי.

"אני פשוט מצטערת שסיפרתי לך על זה בכלל!! שסמכתי עליך!! ש.." התחילה לומר, אך עצרתי אותה. לא יכולתי לרסן את עצמי יותר.

נישקתי אותה.

love ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

See me now- jerrie hebrow FunficWhere stories live. Discover now