פרק 9

332 26 4
                                    

עבר שבוע, שבוע שבו לא הפסקתי לחייך בזכות שלושת החברות הכי מדהימות בעולם; לי-אן, פרי וג'סי.

אני ולי-אן די הזנחנו את שאר הבנות,  ליה לין וליאה.

(הערת הכותבת; הרגע שמתי לב, לפני שג'ייד הגיעה הן היו ליה, לין, ליאה ולי-אן.)

ארבעתנו ממש התחברנו לאחרונה. לי-אן גם התחילה לבוא אליי אחרי בית הספר, וארבעתנו מתכננות לעשות דברים ביחד.

אני עדיין מדברת עם לוק, אבל לא כמו פעם, בחדר השרת. הספיק לי הריתוק הכפול שקיבלתי.

כל השבוע הזה, פרי עזרה לי להתגבר על לוק. גם מרוב שאני והיא היינו ביחד כל כך הרבה, היא הספיקה לדבר עם לוק ולשמוע שיחות שלנו. היא אמרה לי שהיא מבינה למה אני מאוהבת בו. שהוא באמת נחמד, אבל צריך להתגבר.

החזקתי את הטלפון שלי, רואה על הצג  את המספר שכבר ידעתי בעל-פה מרוב כמות הפעמים שהתקשרתי אליו.

"ג'ייד?" שמעתי את הקול המרגיע והממכר .

"פרי?" עניתי באותו הטון, מצחקקת.

"רוצה לישון אצלי? את ולי-אן?" היא שאלה אותי בישירות.

"כן, בטח! במילא ג'סי ודודה שלי נוסעות לכנס מחוננים הזה.."

"זה ממש מגניב שהיא התקבלה." פרי אמרה, ואני הסכמתי איתה ב-100%

"נפגש בערב?" שאלתי אותה. אחרי כמה שניות של קצת דיבורים, ניתקתי והתחלתי להתארגן.

..

"איפה לי-אן?" שאלתי את פרי כשנכנסתי.

"היא לא תגיע בסוף, לא אמרתי לך?" שאלה, והנדיתי ראשי.

"יש לה אירוע, היא טסה מחוץ לעיר לכמה זמן.." הסבירה יותר לעומק.

"אה.. אז.. כנראה שנהיה רק אנחנו." אמרתי, מחייכת די בכוח. זה לא שאני לא רציתי להיות איתה לבד, פשוט כן הייתי מעדיפה שלי-אן הייתה פה כדי שיהיה פחות מביך.

"מה נעשה?" פרי שאלה אותי.

"לא יודעת.." עניתי.

ו... כן. הקטע המביך הגיע, ואין לנו על מה לדבר.

"רוצה לאכול?" היא שאלה, והנהנתי.

"תמיד." עניתי בחיוך.

היא פתחה את המקרר שלה, מחפשת מה יש לאכול, עד שמצאה פיצה במקפיא.

"פיצה?" שאלה, והנהנתי.

אכלנו את הפיצה כמו בהמות, ודיברנו על דברים.. מעניינים.

"איך את ולוק?" היא שאלה אותי פתאום.

"בסדר.. אני חושבת.." עניתי לה.

"התגברת עליו?" שאלה אותי, והנהנתי. "אני חושבת."

"משעמם לי." פרי אמרה אחרי כמה שניות של שתיקה. היינו בחדרה, מנסות לעכל את האוכל.

"גם לי." חייכתי.

"רוצה שנשחק אותה ילדות קטנות, ונשחק אמת או חובה?" הציעה לי, והנהנתי.

"כמה זמן לא שיחקתי בזה.." אמרתי לה, ושתינו התיישבנו על הרצפה.

"אבל רק אני ואת? מה זה שווה?" שאלתי אותה, לא יודעת לאן המשחק הזה יתגלגל.

"את פשוט מנסה להתחמק מתשובה." היא חייכה אליי את החיוך הממכר שלה. "אמת או חובה?"

"חובה." אמרתי לה לבסוף.

"חובה עליך לספר לי מתי הנשיקה הראשונה שלך היתה, ואיך זה קרה." היא אמרה לי, מחייכת.

"אמ.." התחלתי  לומר, חושבת מעט. "אף פעם לא התנשקתי."

"ברצינות?" פרי שאלה, והנהנתי.

"אני ולוק היינו יחד תקופה ארוכה, שנתיים, מאז שהייתי בת 14.. אבל לא התנשקנו." אמרתי, משפילה מבטי ולאחר מכן מביטה בה.

"תורך, אמת או חובה?" שאלתי אותה.

"חובה."

"חובה עליך לספר לי סוד שאף אחד לא יודע עליו." אמרתי במהירות, מחכה לתשובה.

"אין לי סודות." היא אמרה לי, מחייכת.

"אני לא חושבת." אמרתי.

"טוב.. אמ.. יש לי אחד." פרי אמרה לי, מהרהרת מעט. "אבל את מבטיחה שאת לא תיבהלי או משהו??" היא שאלה אותי, והנהנתי.

"אני... לסבית." היא התוודתה.

See me now- jerrie hebrow FunficWhere stories live. Discover now