"אוי, אני.." ג'סי התחילה לומר, מגמגמת, נושמת עמוק. "אני לא התכוונתי להלחיץ אותך או משהו כזה..."
"מה? לא.. ממש לא.." אמרתי, ולרגע אפילו אני לא הבנתי למה התכוונתי כשאמרתי את זה. "כלומר, לא הלחצת אותי.. פשוט.." התחלתי לומר, מרימה את כל הזכוכיות של הכוס השבורה בידי, לא מפחדת לרגע מהזכוכית החדה שיכולה לחתוך אותי.
"אני יודעת שאני עדיין צעירה מידי בשביל לדעת אבל.. לא יודעת, אני מצטערת בכלל שאמרתי את זה." היא אמרה, נאנחת בסוף.
"לא! לא ג'סי.. זה נורמלי לגמריי. " ניסיתי להרגיע אותה.
"מה אני אעשה?" ג'סי שאלה אותי מתקדמת לכיווני. "אם אני אומר לה, זה יפגע בחברות שלנו. אם אני לא אגיד לה, אני אפגע בעצמי. בעצם, בכל מצב אני נפגעת."
"ג'סי, זאת פרי." הזכרתי לה. "פרי אדוארדס, החברה הכי טובה שלך, הבלונדינית היפה והאדיבה שאוהבת לעזור ולדאוג לכולם. אם היא לא מעוניינת, היא תנסה להתעלם כאילו כלום לא קרה." אמרתי לה, מנסה לא להיסחף יותר מידי, ואני אפילו לא יודעת למה.
"אבל ג'סי.. מה יקרה אם פרי מחבבת אותך, ואת תחליטי שלא לספר לה ? זה לא יהיה גרוע יותר?" שאלתי, והיא הנהנה.
אני לא יודעת למה, אבל באותו הרגע הצלחתי לחשוב רק על משהו אחד.
למה אני עוזרת לה בכלל בקשר לפרי?
..
"היי ג'ייד." לי-אן אמרה לי, בדיוק כשסגרתי את הלוקר שלי.
"או, היי לי-אן" החזרתי בחיוך, מכניסה את החוברות שלי לתיק.
"את רוצה היום שנעשה משהו, אחרי בית הספר?" שאלה אותי. הנה מגיעה ההזדמנות.
"כן, בטח." השבתי לה, "מה את מתכננת?"
"לא יודעת, מה את אוהבת?" שאלה אותי. "יודעת מה? הפתעה. " חייכה.
"לאא, תספרי לי!!" התחננתי בחיוך.
"תגלי אחרי בית הספר." אמרה לי, "את באה לכיתה?"
"לפני זה, אני צריכה לעשות משהו.." אמרתי לה בחיוך, ונפרדנו לשלום.
לוק יום שלם מתקשר אליי, והיה לי חשוב לשמוע מה יש לי לומר.
"הלו??"
"ג'ייד!! איך אצלך?" שאל אותי, ויכולתי להרגיש דרך הטלפון את החיוך הרחב שלו על הפנים.
"אתה יודע, רגיל.." צחקקתי. "ועכשיו אני מאחרת לשיעור, אז.."
"רגע! יש לי משהו חשוב לשאול אותך." הוא אמר לי, ואני הייתי קשובה.
"את תכעסי עליי אם אני אגיד לך שאני.. יוצא עם מישהי?" שאל אותי, ויכולתי להרגיש את הלב שלי מתרסק.
"לא יודעת, אתה תכעס עליי אם אני אגיד לך שאני מאוהבת?" אמרתי בלי לחשוב.
"או, זה נהדר! מישהו שאני מכיר?" שאל אותי, מצחקק. "איך הוא נראה?"
"בלונדיני, עיניים כחולות, יש לו את החיוך הכי מתוק בעולם וניצוץ בעיניים כשהוא מדבר איתי." חייכתי לעצמי, ואפילו לא שמתי לב שנתתי תיאור מלא של פרי.
מה יש לי??!
YOU ARE READING
See me now- jerrie hebrow Funfic
Fanfiction-הקדמה- "היום הראשון ללימודים!!" אחותי התאומה ג'סי קפצה על המיטה שלי בצרחות. אני פשוט פלטתי אנחת כעס. "אמן שהשנה הזאתי תעבור." אמרתי, חוזרת לישון. "נו, ג'ייד, יהיה כיף." הבטיחה לי. ג'ייד וג'סי, האחיות התאומות, עוברות לגור במקום אחר, וללמוד בבית ס...