Kurtarılış

351 22 2
                                    

-Sans-
Frisk?! Hemen yanına koştum. Nedense gülüyordu. Ama bu bende birşeyi hatırlattı. (Charanın gülüşünü sjsjsjsj)Yaklaşmamı istemedi eline kemik alıp bana dogrulttu. Kendini korumayamı çalışıyordu. Yoksa bendenmi korkuyordu? A-ama bidakka karnındaki o şey de n-ne?
Kapıdan sesler gelmeye başladı. Koşam sesleri. En sonuda kapıdan Toriel geldi.
Tori:Sans? Friske bunu senmi yaptın?
Feiskin gülmesi geçmiş. Bayılmıştı. Ağzından kan geliyordu.
Toriel Feiski kucaklayıp gitti. E tabi ben burda kalırmıyom bende gittim.
Evde toriel Friske baktı. Kemiği zar zor çıkardılar. Aradan biraz zaman geçince Frisk uyandı. Yalnızlık istedi.
-Akşam-
Toriellerin evine ışınlandım. Frisk yatakta mesajlaşıyordu. Dur bidakika kiminle mesajlaşıyor? Adını ne olarak kaydemişş? Sevgilimmi? Yok artık. Friskin elinden tutup sürükledim.
Frisk:Napıyorsun be!
Sans:Seni kaçırıyorum.
Frisk:Bak bağırırım!
Hemen elimle ağzını kapadım.
Frisk:mmmm!
-Frisk-
Sans en sonunda elini ağzımdan çekti. Nerde olduğumuzu en sonunda fark ettim. Çok güzel bir evin önündeydik.
Frisk:Yoksa sen?
Sans:Evet
Frisk:Ne cahil bir cana.... Ups son dediğimi unut.
Sans:Canavar?
Frisk:Tamam onu unut. Şöyle diyelim. Aynı ırktan değiliz.
Sans:İlla aynı ırktanmı olmak gerekiyor?
Frisk:Tamam ama....
Şuan noldu bilmelisiniz. Sans beni öptü!

Undertale - Frisk x Sans  Öne Çıkan ZorluklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin