Öylemi,Böylemi?

239 16 5
                                    

Artık ona karşı birşey hissetmedğimi düşünüyordum.

Sans "Beni affedicek misin?"

Cevap vermiyicektim. Ama beynim benden önce davrandı.

İlk önce yere baktım. Sertçe:

Ben "Hayır"

Duygularımla değil. Mantığımla konuşuyordum. Siz olsanız affedermisiniz? En azından ben hayır dedim. Siz bu hataya düşmeyin.

Bana bakakalmıştı. Sanki cümleleri düşünüp, kavrayıp öyle onu laflarımla eziyormuş gibi hissettim.

Ben "Ben sana güvenmiştim. Onca yıldan sonra. Birdaha ASLA. BEBEĞİMİZ GİTTİKTEN SONRAMI ÖZÜR DİLİYORSUN?!"

Sans "Bebekmi?"

Sanki orada konuşan ben değildim. Onunla konuştukça ondan daha da soğuyordum.

Onu düşüncelerle bırakıp arkamı döndüm. Oradan olabildiğince uzaklaşmak istedim ama burada tek Sans yoktu. Birkaç adım atıp Sansa çaktırmadan baktım. Gitmişti...

Birkaç adım daha attım. Papyrus geldi.

Pap " AMAN TANRIM BİR İNSAN"

BURADA NORMALDE Sans de olurdu. Şimdi yok.

Pap "Bu insanı yakalıyıp Undyneye vermeliyim!"

Ben bu savaş işini uzatmak istemiyordum. Gidip ona sarıldım.

Ben "Arkadaş olalımmı?"

Pap "Wowie!"

Sans mutlaka biryerden beni izliyordur. Bu arada ben niye Sans ile ilgili konuşuyorum?

Pap " Hiç arkadaşım olmamıştı!"

Ben "Biliyorum"

Pap " Nerden biliyorsaun?

Ben "ıııı boşver.

Pap "Neyse benim yapmam gerekenler var. Tembel Sans puzzle ları bitirmemiş"

Papi üzmemek için bütün puzzle ları bitirdim. Sonunda Snowdine geldim. Peki ben burda nasıl kalıcam? Yani nerede yatıcam. En iyisi Torieli aramak

-Zırrr Zırr- -Click-

Toriel "Alo?"

Ben "Anne sende kalabilirmiyim?"

Toriel " Üzgünüm çocuğum. Bugün evde olmıyıcam"

Ben " Tmm anne"

-Click-

Peki ben nerede kalıcam?


Undertale - Frisk x Sans  Öne Çıkan ZorluklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin