Akşam oluyordu. Ben yanımda hiç pijama getirmediğim için sansin yumuşak ve bana bol gelen pijamasını giydim.
Pap "Yemek hazır!"
umarım spaghetti değildir diyerek aşşağı indim. Yes! Hamburger ısmarlamışlar. Masaya oturdum ve yemeye başladım. Sans bol ketçaplı yiyordu. Yemeği bitirdikten sonra ellerimi yıkayıp Sansin odasına geçtim. Günlüğümü alıp yazmaya devam ettim. Sans gelince hemen kapattım ve çekmeceye sakladım
Bu odayı Sans le paylaştığımız için şimdi yazmamam lazımdı.
Sans çoktan pijamasını giyinmişti.
Yorganı kaldırıp yattı. Ben is ona bakıyordum.
Biraz utanarak da olsa (birazmı. bence daha fazla) yanına kıvrıldım. Sans yatağın büyük bir kısmını kaplıyordu. Beni sıkıştırdığını fark edince biraz kaydı. Sonra gözlerimiz buluştu.
Ona hala güvenebilirmiyim bilmiyordum.
Sonuç olarak domatez gibi kızardım. Oda mavileşti. Gözünü benden kaçırdı.
Ona bukadar kızgınken aynı yatakta yatmak.. Ve onun bana birşey yapacağını nerden bilebilirdim?
Sabah uyku ve uyanıklık arasındayken dudağımda ve dilimde bir sıcaklık hissettim.
Uyanıp kalktım. Sans gitmişti. Aynaya bakınca dudağımda bir kızarıklık gördüm. Anlam veremedim.
Nedense çok terlemiştim. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Odama geçerken Sansa baktım. Koltukta, kapşonunu yüzüne örtmüş bir şekilde oturuyordu.
Saçımı taramaya başladım.
(Burayı erkeklerin okumaması önerilir)
Karnımda çok fena bir ağrı oluştu. Sanırım adet olucaktım. Birdakika adet? yanımda hiç ped yoktuki?
10 dakika sonra ateşim gelmişti. Yatağa yattım. Papin "kahvaltı hazır!" diye bağırmasına aldırmadım.
Kanın akışını hissedebiliyordum.
Sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undertale - Frisk x Sans Öne Çıkan Zorluklar
FanfictionEvet arkadaşlar yeni hesabımda yeni bir kitap içeriği undertale ve kitapta frisk kontrolünü kaybediyor bence heyecanli :/ bence okuyun ;p