Aoron: este de rău, trebuie sa va mutați.
Eu: ce? Nu, nu, nu și nu.
Aoron: ok faci cum vrei tu. Dar sa nu spui că toată școala ști de tine și de el.
Eu: ok. Dar m-am cam mutat prea mult.
Aoron: nu contează, dacă vrei sa fi in siguranță eu zic sa te muți.
Eu: da, dar unde?
Aoron: Maiami. Acolo poți să te duci.
Eu: ok dar după Crăciun. Ok?
Aoron: ok.
Ușă se aude și in sufragerie intra David care când mă vede se uită ciudat.
David: hei!îi salută el pe ceilanti.Andreea știu că în cameră este cald, dar aici nu prea este. AȘA CA IN CAMERA SI SCHIMBATE!tipa la mine ultima parte.
Eu: gata șefu!spun și plec in camera de unde îmi iau o pereche de blugi tăiați în genunchi,un tricou alb de la adidas și m-am încălțat într-o pereche de tenesi albi.
Cobor jos că doar nu sus ai mă serios acum ai apărut și tu? da, doar sunt conștiința ta nu? da dar esti cea mai proasta constinta din lume. Nu exista un magazin de unde sa pot sa iau și eu o constinta bună? nu, nu există. sit ceva las-o baltă. te las fiindcă ai coborât și toți se uită la tine ciudat. aha bine. Deodată îmi sună telefonul offfff nuuuu este Edi un băiat din mafie. Îi răspund.
C T
Eu: da?
Edi: șefa suntem atacați de mafia Scorpion.
Eu: vin in 10 minute.
Edi: da șefa!
C T Î
Mă întorc repede pe călcâie și plec in camera de unde îmi iau costumul meu negru cu vesta antiglonț. După cobor în fugă pe scări îmbrăcată în costum iar toți se uită ciudat la mine. Nu îi las să spună nimic și plec la sediu, mă urc într-un Ferari negru și plec in viteză prind 400 la oră și ajung in cinci minute. Ajung la sediu și vad multi oameni de-ai mei pe jos și dar și de-ai lui. Intru repede in sediu și încep să inpușc oameni de-ai lui. Ajung in sediu și îl vad pa Scorpion ( așa îi zic eu ) cum se bate cu Edi. Mă duc la el și îi dau un pumn în spate, se întoarce la mine și vrea să îmi de-a un pumn in stomac dar mă feresc rapid, îi dau un picior in moștenitori și el se apleacă puțin, eu îi dau un pumn în spate și cade jos. Iau pistolul și îl inpușc de câteva ori în cap. Mă uit în jur și va că oameni lui Scorpion sunt jos sau sau retras. Vad mana mea dreaptă a muri deci îl pun pe Edi.
Eu: Eid vino aici!zic și el vine repede.
Edi: da șefa!
Eu: de acum ești mana mea dreaptă se pare că colegul nostru a murit. Te ocupi tu aici?