Au trecut 2 zile de la cursa și azi e revelionul. Totul e pregătit. Casa este decorată, am făcut multe schimbări. Am făcut din subsol mai multe etaje acum suntem mai rău că la FBA. Trebuie să ma duc să mă pregătesc. Mă duc la mall, ajunsă la mall intru în coafor.
După 4 ore: în sfârșit am terminat. Mi-am cumpărat o rochie.
Părul meu arată așa:
Machiajul:
Manichiura:
Rochia:
Plec acasă, mă îmbrac și cobor jos văzând că totul este gata. Este ditamai masa, plină. Toți sunt în sufragerie, soneria se aude.
Eu: cred că au ajuns. Haideți. *Deschid ușa și îi pe Anto, Cris, fratele lor și părinții lor.
Anto: hei.
Eu: bine ați venit. Intrați. *Ei intră.*
Anto: Andreea ei sunt părinți mei. Cristofor și Brianna, fratele meu Dylan și pe Cris o ști.
Eu: mă bucur să vă cunosc.
Dna Brianna: și noi, se vede că nu iești firoasa că celelalte prietene ale lui Antonio.
*Îi zâmbesc politicos.*Eu: ei sunt prieteni mei, înafara de Aoron care este fratele meu. Ana, Beti, Luke, Aiden, Close, Alin.
Dnu Cristofor: dar părinți tăi unde sunt?
Eu: ăă...ei au murit când eu aveam 7 ani iar Aoron 8.
Brianna: și cine a avut grija de voi?
Aoron: un prieten de-al lui tata. Nu am suportat să stam la internatul ăla așa că ne-a luat el. A avut grija de noi până la 15 ani când a plecat in altă țară și a murit când eu aveam 18 ani. *doar nu trebuiesc sa le spună adevărul.*
Cristofor: ne pare rău.
Eu: ne-am obișnuit. Acum să mergem afara mai sunt 2 minute dam cu artificii.
Am mers afară și am inceput numărătoarea inversă.
Noi: 10...9....8...7....6...5....4....3....2....1. *Artificiile au zburat spre cer. Cerul este plin de artificii muzica la maxim.*
Am mers în casă și ne-am așezat la masă. Deodată îmi sună telefonul. Nu știu cine este, nu am numărul ăsta.
Eu: mă scuzați.
C.T
Eu: alo?
???: Hei sunt David mi-am pierdut telefonul.
Eu: de ce ai plecat?
David: m-am mutat, nu știu așa am simțit.
Eu: ok. Vb mai încolo, pa.
David: pa.
C.T.Î.
Aoron: ești bine?
Eu: da. *Spun eu zâmbind.*
#####
Mă trezesc, mă uit la ceas și văd că este 13:00?? Cat am dormit???? Telefonul meu sună.C.T.
Eu: alo?
??: Ce faci păpușă?
Eu: cine dracu ești?
??: Păpușa vei afla la momentul potrivit.
Eu: hai nu mă înebuni, și când este timpul?
??: Cândva.
Eu: cum te cheamă.
??: Spune-mi Oliver.
Eu: bine? Vb mai încolo. Pa. *Spun și închid.*
C.T.Î.
Mă ridic îmi fac un duș și mă îmbrac în:
Părul îl prind intr-o coadă de cal. Nu ma mai machiez, cobor în bucătărie și fac de mâncare pentru toți, aseară Anto și familia lui au rămas la noi. Cum avem 3 etaje și la etajul 3 e decât camera mea și încă 2. Cris și Anto au stat la etajul 3 cu mine.
Intre timp sau trezit și ceilalți înafara de Aoron.
Eu: Anto, Cris putem vorbi?
Ei: sigur. *Mergem în sufragerie.*
Eu: Aoron nu sa trezit ma veți ajuta să îl trezeasc?
Ei: normal. Cu ce?
Eu: Anto dute după frișcă, Cris ia pasta de dinți și o găleată cu apă, eu aduc gheață și trandafiri negri din grădină. *Toți am plecat, Cris sus, eu cu Anto în bucătărie. Iau gheață și prietenii mei se uita ciudat.*
Beti: ce faci?
Ana: vrei sa îl trezești pe Aoron?
Eu: ce bine mă cunoști surioară. Mă duc după trandafirii.
Ana: cee?
Eu: stai calmă, nu cei roși ce-i negri. Doar unu.
Luk: mă duc după popcorn, să nu începi fără mine.
Eu: ok.
Va urma....
Sper sa va placa. 😘😘😘😘😘😘😘