cap 39

901 36 3
                                    

I-am arată lui Anto aproape tot sediul. Înafara de nivelul 1 și 2 pentru că la 3-4-5-6 sunt chesti normale într-un sediu, la 1 avem un laborator secret în care lucrăm la bionică, să facem oameni bionici. La 2 lucram la arme noi. Nimeni nu știe decât cei de gradul 1 adică eu, 2-3.

Acum plecăm la sediul lui. Este o clădire întunecată, la poarta sunt 4 gorile Anto trece de ele dau să trec dar......

G1(Gorila nr. 1): nu aveți voie aici păpușă.

Eu: dacă nu te dai în clipa asta laoparte îți fac fermoar la gat sau te împușc direct în frunte!!

G2: n-ai voie pisi.

Iau pistolul și îi împușc pe cei doi.

Anto: heeeiiii!! Nu trebuie să îmi omori pasnici.

Eu: dacă mă fac păpușă. *Trec și îmi arată sediul.*

După decidem să îmi arate depozitele.

Îi arăt și eu și plec acasă să dorm, dar nu cred că o să pot din cauza lui Beti. Ajung acasă și mă duc direct la mine în cameră, îmi fac un duș și mă îmbrac într-o pijama și mă pun la somn

#####

Simt ceva rece pe mine, mă ridic instant și îl vad pe Aoron cum rade de mine.

Aoron: acum suntem chit!!

Eu: ai dreptate, acum valea!!!

După ce pleacă mă duc îmi fac un dus, mă dezbrac și intru în duș. I-au șamponul cu miros de trandafiri și îmi șamponezi bine capul, mă clătesc și i-au gelul de duș cu același miros și mă spăl, mă clătesc și ias înfășurând- îmi un prosop în jurul meu. Ies din baie și mă îndrept spre dressing, îmi i-au un set de lenjerie și mă îmbrac în:

 Ies din baie și mă îndrept spre dressing, îmi i-au un set de lenjerie și mă îmbrac în:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi iau ghiozdanul:

Mă machiez simplu: mascara, puțină pudra și un luciu de buze

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă machiez simplu: mascara, puțină pudra și un luciu de buze. Parul mil las pe spate, am de gând să mă fac brunetă cu șuvițe albe. Cobor la bucătărie și fac micul de jun, mâncăm clătitele cu Nutella și frișcă. Îmi iau un Ferrari roșu și plecam spre școală. Ajung și când să ies din mașină îi văd o mașină neagră, ok. Îmi iau pistolul (La media este pistolul.)

Îl bag în geantă și cobor din mașină, plec în liceu. Mă duc la baie și îmi caut cele patru cuțite. Am o presimțire rea cu mașina aia neagră. Găsesc cuțitele și când să le bag la loc pe ușă intră unu din bad-boy ai liceului.

Eu:ăăă....asta e baia fetelor. *Spun și bag repede cuțitele în geantă. Cred că e nou tipul.*

??: scuze sunt nou în școală.*da l-am văzut cu bad-boy liceului.* Alea erau cumva cuțite și pistol???

Eu: nu e treaba ta!! *Plec repede în clasă. Intru și se pare că sa sunat.*

Profa: iar, nici nu îmi mai bat capul cu tine.

Eu: mai bine.

#####

Ora sa terminat și sunt sigură că băiatul nou a zis cuiva. Offfff. Ies în curtea școlii și îmi iau dintr-un pachet pe care îl am în torpedou. Îmi aprind una și văd cum pe poarta scoli intra o mașină. Din ea se dau jos Anto și Cris?? Mă duc și îi iau în brațe.

Eu: ce faceți aici??

Anto: Cris a vrut să se mute la liceu cu tine.

Eu: super.

Cris: ce?? Nu te bucuri??

Eu: normal că mă bucur, dar azi am o presimțire rea și e ce-a mai proastă zi din viața mea.

Anto: de ce??

Eu: când am venit ma urmărit o mașină neagră, m-am dus la baie să verific daca am armele la mine și peste mine a intrat unul din bad-boy și îi spun așa pentru că e acolo *si arat spre bad-boy* mi-a văzut armele, trebuie să mă asigur că nu spune și sunt sigură că tipul e nou.

Anto: asta da problema. Bine dacă ai nevoie de cineva să te ajute ști unde să mă găsești, pa Deea.

Eu: pa Anto.

El pleacă și Cris se uita la mine ciudat.

Eu: ce??

Cris: Antonio nu lasa pe nimeni să îi zică așa.

Eu: ok. Hai să vedem unde este clasa ta.

După ce mergem la director aflu că este cu mine în clasă. Mergem în clasă și avem oră cu diriginta.

Diriga: avem o nouă colegă??

Eu: profa ea nu a venit la prima ora a venit acum.

Profa: ok prezintă-te!

Cris: Bună mă numesc Cristina Muñoz, am 18 ani, îmi place să cânt, dansez și îmi plac mașinile, cam atât.

Profa: bine stai în banca cu Blake că am văzut că vă înțelegeți.

Se pune langa mine. Ora de muzică cu diriginta se termina repede.

#######

Orele sau terminat și am stabilit sa vină și Anto cu Cris să stăm să ne uităm la filme și să jucam adevăr sau provocare. Ajungem la mine după ce am mers la Cris acasă să își ia un schimb și să îi spună lui Anto dacă vrea să vină. A zis că vine.

După ce am vorbit cu ia a mers să cumpărăm dulciuri și o sumă de chestii am plecat la mine acasă și am schimbat.

Eu&Cris:

Am coborât și i-am văzut pe toți cu câte o ciocolată mână

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborât și i-am văzut pe toți cu câte o ciocolată mână.

Eu și Cris: Hey!  Ciocolata mea!! 

Toți se uită la noi că la mașini străine.

Eu: Hai să jucăm adevar sau provocare! Eu încep!

Ne-am încerc și am învârtit sticla căzând pe Ana Care este uitat cu teamă la mine.

Eu: Ana ce alegi?

Ana: provocare!

Eu: Te provoc să cânți ceva de la Blackpink.

Ana: ok. *după ce face provocarea învârtește clasică de pe mine. *

Eu: provocare să știe. 

Ana:. ....

mafia Blake ❤ //Finalizată//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum