°1°

839 45 48
                                    

Merhabalar yeni bir fanfiction ile karşınızdayım.Hikaye arasında not için yer ayırmayacağım.Bölümler en az 1000 kelimelik olacak.Bu bölüm ilk bölüm olduğu için aşırı kısa  kısa olacak.Hikayeye 2 haftada bir yeni bölüm koyacağım.Başka söyleyecek pek bir şey yok iyi okumalar diliyorum ❤
Hermione
Belki de son yürüyüşümdü Hogwarts koridorlarında görevimi tamamlamak zorundaydım.Harry ve Ron ile son kez vedalaşmıştım bu günden sonra belki de hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.Zor zamanlardaydık Kim olduğunu bilirsin sen en güçlü şekilde geri dönmüştü.Ortalık çok karışıktı.Yere bakarak Dumbldore'un odasına gidiyordum herkes bana çarparak yoluna devam ediyordu.Korkuyordum yapacağım şeyden ama zorunda olduğunu bildiğim için korkumu hafifletiyordu biraz.Dumbldore'un odasının önüne gelmiştim.Ciğerlerimi temiz havayla doldurdum.Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.Yutkundum ve odaya giden merdivenlere bir adım attım.Merdivenlerden indim ve Dumbldore'un odasına girdim.İçeride ölüm sessizliği vardı.Ürkek bir şekilde odanın ortasına adımlarımı attım sessizliği bozan Dumbldore'un sesi oldu.
"Bayan Granger tam zamanında geldiniz iksir hazır."
"Tekrar söylüyorum bu görevde yanlız olacaksınız,geri dönmek istediğiniz zamanlar olacak,iksiri içtiğiniz anda bu zamandaki herkes sizi unutacak ancak kendi kurtuluşunuzu sağlayabilirsiniz.Bir de iksiri içerken sakın ama sakın kimseyi düşünmeyin yoksa düşündüğünüz kişi yanınızda gelir."
Başımı salladım Dumbldore iksir şişesini elime verdi.Titreyen ellerimle şişeyi açtım ve içtim.O anda aklıma hiç olmayacak biri geldi düşüncelerimi engelleyemezdim.
"Malfoy" Kahretsin!

Dramione/The future Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin