°5°

469 29 8
                                    

Genç kız yeni tanıdığı arkadaşlarıyla trene binerken Draco da yavaş adımlara arkalarından geliyordu.Trene bindi herkes birbirine el sallarken boş bir koltuğa oturdu.Kafasini cama yasladı ve olanları düşünmeye başladı.Kısa süre sonra trenin kalktığını hissetti onun burada arkadaşı yoktu galiba peki neden yoktu? Ne yapmıştı ya da nasıl davranmıştı da kimse yanına gelmiyordu.Düşüncelerinden kıkırdama sesleriyle ayrıldı.Gözlerini kırpıştırarak açtı.Diğer taraftaki 2 kız ona bakarak kıkırdıyordu,onlara bakmayı kesip önüne döndü
"Onu görüyor musun? Soğuk tavırları ve hiç arkadaşı olmaması onu çok çekici yapıyor.Yanında hiç kimse yokken yanına gidelim hadi lütfen."
"Saçmalamas-"
Kızların konuşması kesilmiş aynı zamanda vagon kapısının açıldığını duymuştu hızla gözünü açtı kızlar yanından uzaklaşırken karşısında gördüğü kişi adeta onu şoka uğratmıştı....

************
Hermione yanındaki 2 kızla boş bir vagona geçti.
"Hadi anlat Hermione yaz tatilinde meraktan öldüm."
"Druella haklı Hermione hadi anlat"
Hermione kızların meraklı tavırları karşısında küçük bir kahkaha attı buradaki en yakın arkadaşları belli olmuştu kumral olanın adı Druella'idi.
"Peki madem o kadar merak ediyorsunuz söyleyeyim o zaman Malfoy ile sevgili olmamız bir muggle'ın büyü yapması kadar imkansız."
İki kızın gözündeki heves bir anda sönüverdi sanki.
"Hep öyle derler zaten."
"Haklısın Sarah"
Dedi Druella,Sarah ve Druella iyi kızlardı sevmişti onları.Uzun bir sessizlik olduktan sonra Sarah yine hevesle konuşmaya başladı.
"Tom Marvolo Riddle'ı duydunuz mu? Son zamanların en konuşulan ismi."
Hermione ismi duyunca kaskatı kesildi.Yüzü bembeyaz olmuştu.Çekinerek sordu:
"Neden bu kadar konuşuluyormuş."
Hemen cevap verdi Druella:
"Duyduğuma göre karanlık işlere bulaşmış,bilmek istemediğimiz kadar karanlık."
Hermione cevabını bildiği halde sormuştu bunu,Öğrenmek istememesine rağmen.
******
Çocuk yavaşça kapıyı açtı.Soğuk ve kibirli bir tavırla Draco'nun yanina oturdu.Öfkeyle valizini yere koydu.Draco onu dikkatli bir şekilde izliyordu.Başını cama yaslamasıyla gelen çocuğun valiz etiketini görmesi bir oldu.
Tom Marvolo Riddle...
*******
Hermione eski zamanların Hogwarts'ını görmek için sabırsızlanıyordu.En sonunda dayanamayıp Sarah'a ne kadar kaldığını sordu.Nedenini bilmediği bir şekilde ona kendini daha yakın hissediyordu.
"Vardık sayılır hadi giyinelim."
Hermione onların binalarını bilmiyordu, Gryffindor cübbesini çıkardı ve üzerine geçirdi.Yerine oturduktan sonra
Sarah'ın Gryffindor, Druella'nın ise Slytherin cübbesi giydiğini gördü.Sarah'ın neden ona yakın hissettirdiğini bulmuştu. galiba.Aklından bunlar geçerken trenin durduğunu hissetti.Pencereden dışarı bakınca Hogwarts'ın büyük ve heybetli kulelerini gördü.Çok birşey değişmemişti, Her zamanki gibi sandallarla Hogwarts'a giden öğrencileri gördü.Kısa süre sonra onlarda sandallarla bindiler.Hermione'nin en sevdiği kısım buydu.Deniz yolculuğu her zaman daha eğlenceli gelmişti ona.Sandallardan indiler Druella ile vedalaşıp ve gruplar halinde Büyük salona geçiş yaptılar.Hermione ile Sarah yan yana oturmuşlardı.Hermione kendini biraz gergin hissediyordu nedeni ise buraya ait olmamasıydı.Profesör Dippet Yeni dönem başlangıç konuşmasını yapmaya hazırlanıyordu. Hermione kafasını Slytherin masasına çevirdiği anda Genç adamla göz göze gelmeleri bir olmuştu.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dramione/The future Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin