Giriş

108 5 1
                                    

Arkadaşlar Kitabı Beğendiyseniz ⭐️ 'a Basınız.
Eleştirilere Açığım,
Hepinizi Seviyorum🌹

Lanet Okulun İlk Günüydü.Her Zaman Yaptığım Gibi Bu Sabahta Hazırlanıp Okula Gitmem Gerekiyordu.Daha Annem Bile Uyanmamıştı.Ve De Yatağımdan Hiç Çıkasım Yoktu.Ama Çıkmak Zorundaydım İlk Günden Yok Yazılmak İstemezdim.Kalktım Önce Yatağımı Toparladım,Sonra Dolabımdan Kıyafetlerimi Alıp Hazırlandım.Çantamı Da Aldıktan Sonra Kapıya Yöneldim.Tam Kapıyı Açacakken Annem;
-Keşke Bir Kahvaltı Yapsaydın.
-Canım Hiç Bir Şey İstemiyor Sadece Bugünün Bir An Önce Bitmesini İstiyorum.
Sonra Kapıyı Açıp Koşar Adımlarla Evden Çıktım.Evimizin Hemen İlerisinde Bir Otobüs Durağı Vardı Okulumuzun Önünden Geçiyordu.O Kadar Yolu Yürümeye Üşeniyordum Ne Kadar Kısa Olursa Olsun.Beş Dakika Sonra Otobüs Geldi Ve Bindim.İçerisi Tıklım Tıklımdı.Oturacak Bir Yer Yoktu Yan Tarafta Oturan Adam İse Bana Bakıp Bakıp Duruyordu.İyice Sinirlerimi Bozmuştu.Neredeyse Üç Durak Geçtikten Sonra İndim.O Adam Da Peşimden İndi.Okula Kadar Beni Takip Etti İyice Korkmuştum.Okulun Bahçesine Geldiğimde Melis'i Aradım.Telefonu Açtığında Nerdesin Diye Bağırdım.
Sakin Ol Sınıftayım Bir Şey Mi Oldu,Dedi.
Hemen Bahçeye Gel,Dedim.
2-3 Dakika Sonra Okulun Girişinde Melisi Gördüm Koşarak Bana Sarıldı.1-2 Aydan Beri Birbirimizi Görmemiştik.Yanıma Geldiğinde Arkamı Dönüp O Adam Orda Mı Diye Baktım,Gitmişti Galiba Sonunda Beni Takip Etmeyi Bırakmıştı.

Sabah;

Okul Bitiminde Melisle Birlikte Okulun Yan Tarafındaki Kafeye Geçtik.İçeri Geçip Oturduktan Sonra Karşı Masada Deniz'i Gördüm.Çok Değişmişti.Deniz Benim Eski Sevgilimdi.1 Yıl Çıkmıştık Sonra Babasının İşi Gereği Muğla'Ya Taşınmak Zorunda Kalmışlardı.Siparişleri Verdikten Sonra Bizi Fark Etmişlerdi Ki Yanımıza Geldiler.Yanında Tanımadığımız 2 Erkek Daha Vardı.Onları Masaya Geri Yolladı Ve Yanıma Oturdu.Özlemiştim Onun O Maviş Maviş Gözlerini Kaslı Yapısını Ve O Güzel Parfümünün Kokusunu.Neredeyse Görüşmeyeli 2 Yıl Olmuştu.Denizden Sonra Kimseyle Çıkamamıştım.Kimseyi Onu Sevdiğim Kadar Sevememiştim.Şimdi Bana Dese Ki Bana Bir Şans Daha Verir Misin Hiç Düşünmem Evet Derim Çünkü Onu Hala Seviyorum.Ama Hayallerim Hiç Bir Zaman Gerçek Olmadı.

Nasılsın Diye Sordu Ama Ben Hayaller Kurduğum İçin Cevap Veremedim.Melis Beni Dürttükten Sonra Kendime Geldim.Sorusunu Tekrar Sordu.
Teşekkür Ederim Deniz İyiyim Sen Nasılsın, Diye Sordum.
İyiyim Dedi.Cesaret Edip Beni Hala Seviyor Musun Diye Soramadım.Beş Altı Dakika Sonra Yanımızdan Ayrılıp Arkadaşlarının Yanına Gitti.Kahvelerimizi İçtikten Sonra Kalktık Denizler Hala Daha Oturuyorlardı.Kapıdan Çıktığımızda Sabahki Adamı Gördüm Melise Bu O Dedim.Melis Kim Diye Sordu.
Beni Sabah Takip Eden Adam Bu Dedim.Melisle Biraz Yürüdük Korkuyordum.Ya Bana Bir Şey Yaparsa Diye.Yarım Saat Yürüdükten Sonra Adamın Kaybolduğunu Fark Ettim.Melisi Eve Bırakıp Kendi Evime Gitmeye Başladım Neredeyse Akşam Olmuştu.Evimizin Sokağına Girdiğimde İse Arkamdan Birinin Koştuğunu Fark Ettim Bu Oydu.Beni Tutup Sürüklemeye Başladı Bağırdım Ama Kimse Duymadı.Bırak Beni Diye Ağlamaya Başladım Karşı Koymaya Çalıştım Ama Kız Gücü Erkeğe Yetmiyordu.Tam Beni Öpücekken Arkadan Deniz Geldi Ve Adamı Alıp Yumruklamaya Başladı Ben O An Ki Korku İle Bayılmıştım.

Umudumun Son AdımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin