Bölüm-3

41 4 1
                                    

Deniz'in Ağzından;

Kendimi Çok Kötü Hissediyorum.Dilaya Onu Sevdiğimi Söyleyememek Çok Koyuyor.Neden Onu Bırakıp Gittim Ki Mal Gibi,Çok Saçma Değil Mi?
21 Yaşıma Girmiştim Ve Hala Daha Babama İtaat Ediyorum.O Ne Derse Onu Yapıyorum.Kararlarımı Hep O Veriyor.Benim Bir Özel Hayatım Yokmuş Gibi Davranıyor.İşte Bu Adamın Sevmediğim Nefret Ettiğim Huyu Bu.Her Halta Karışması.Ahh Lanet Olsun En Kötü Hatamdı Dilayı Bırakmak,Babama İtaat Etmek.Büyüdüm Lan Artık!
Kendi Kararlarımı Verme Yetkim Var.Bunu Babama Söylemeliyim.Ne Kadar Sinirlenirse Sinirlensin Umurumda Bile Değil.Artık Mutlu Olmak İstiyorum,Artık Bende Mutlu Olmak İstiyorum.Bir Kıza Aşık Olmak Ve Onunla Yaşlanmak İstiyordum.Aslında Kime Sorsam Bunları Düşünmek İçin Daha Çok Gençsin Derler.Ama Bence En Güzeli Her Şeyini Bildiğin ,O Şefkatli Kollarında Kendini Güvende Hissettiğin Biri,Ne Olursa Olsun Seni Bırakmayacak Biri İle Evlenmek Değil Midir?
Ben Bunların Neredeyse Hepsini Dila Da Buldum,Kısacası Ona Güvendim Aşık Oldum.Ölene Kadar Onu Seveceğime Yemin Ettim.

Dila'nın Ağzından;

Başım Çok Ağrıyordu,Üşüyordum Da.Annem Odama Girdi.Kapıyı Açmasıyla Birden Gözlerim Kamaştı Işık Yüzünden.Neredeyse Bir Saattir Karanlıktaydım.Yorganıma Sanki Mumyalanmış Gibi Sarılmıştım.Annem İyi Misin Diye Sordu.
Sadece Biraz Başım Ağrıyor İyiyim Diyip Onu Başımdan Salmaya Çalıştım.İşe Yaramıştı Odamdan Çıkıp Mutfağa İnmişti.Ben İse Deniz İle Hayaller Kurmaya Başlamıştım.Mutlu Günlerin Hayalini.
Temmuz Ayının Ortaları,Kızgın Güneşin Altında Sahildeki Kumların Üzerinde Koşturuyorduk.Derken Uyuya Kalmıştım.
Sabah Camdan Vuran Güneşin Işığıyla Uyandım.Annem Odama Girmiş Perdemi Çekip Çıkmıştı.Ah Rahat Bir Uyku Bile Çektirmiyorlardı.Deniz İle Olsam İstediğim Kadar Uyurdum.Ama Maalesef Ki Deniz İle Değildim.Kalkmak Zorunda Değildim.Ama Acıkmıştım,Galiba Annemde Yemek Hazırlıyordu.Burnuma Enfes Kokular Geliyordu.Artık Kalkmalıydım Yeter Di Bu Kadar Tembellik.İnip Anneme Yardım Etmeliydim Çünkü Birazdan Ne Olursa Olsun Gelip Beni Kaldıracağını Biliyordum.Öyle İnatçı Biriydi Annem.
Kalktım,Yatağımı Toparladım,Üstümü Değiştirmeye Üşendim.Odamdan Çıkıp Mutfağa İndim.
Annem Günaydın Prensesim Diyip Kahvaltıyı Hazırlamaya Devam Etti.Şaşırmıştım İlk Defa Annemi Bu Kadar Neşeli Görüyordum.Ve Ne Olduğunu Çok Merak Ediyordum,Öğrenmeliydim.Kahvaltımızı Yapmak İçin Masaya Oturduk.5-10 Dakika Sonra Konuşmaya Başladım.
Anneme Neden Bu Kadar Neşelisin Diye Sordum?
Bir Şey Yok Deyip Beni Başından Salmaya Çalıştı,Ama İşe Yaramayacağını Biliyordu.Üsteledim Ve Sonunda Anlatmaya Başladı.
Baban Fransadan Dönüyor Dedi.Şok Olmuştum.2 Yıl Sonra Babamı Görecektim.Baba Sevgisinden Mahrum Kalmış Bir Kızdım.Babam Ne Zaman Gelecek Diye Sordum.
Annem,Yarın Saat 3 Gibi Burada Olur Dedim.Sevinmiştim,Odama Çıktım.Yatağıma Uzandım Tam Hayal Dünyama Girecekken Deniz Aradı.
Telefonu Açtım Ve Efendim Dedim.
Hemen Hazırlan Seni Almaya Geliyorum Dedi Ve Telefonu Suratıma Kapattı.
Tek Çare Hazırlanmaktı Ve Hızlıca Dolabımdan Siyah Bluzumu Çıkarıp Giydim Altına Da Siyah Dar Pantolonumu Giydim.Alışveriş Yapmam Gerekiyordu.Denizle Buluştuktan Sonra Yaparım Diyip Kendimi Avuttum.5 Dakika Sonra Kapının Zili Çaldı.Gelen Denizdi Kolumdan Tutup Beni Arabaya Bindirdi.Sinirli Gibi Görünüyordu.Yarım Saat Sonra Denizin Babaannesine Ait Yazlığın Önündeydik.Evde Takılmak İstemiyordum Zaten Deniz İle Buluşmamın Bir Sebebi De Buydu.Biraz Kapıda Bekledikten Sonra İçeriye Geçtik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umudumun Son AdımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin