"Bogami sestro budeš li nastavila da ovako prebijap ludače po školi ima da postanemo glavne zvjezde" - pomislila je Mia sa osmjehom dok sam sjedala u posljednju klupu u kabinetu za muzičko.Neka me neko ponovo podsjeti koji će nam djavo muzičko uopšte?
"Hahahahahaa daa daaa.Nadam se da sam je dobro preplašila jer nemam namjeru ponovo sa njom da se svadjam"
U učionicu su ušli Stefan i Uroš,koji me je pogledao i namignuo mi.Čeeeeeekaaaaj,jel' to meni Uroš upravo namignuo????
Okrenula sam se ka Mii koja me je gledala sa podignutim obrvama.Tražiće detaljni izvještaj.
"Postoji li nešto što ja nekim slučajom ne znam,Tea?!Ne gleda te on sigurno tek tako bez razloga"
"Maa nije se ništa desilo,samo me je on sprečio da ubijem onu kučku što se mota oko njega.Ništa posebno" - pogledala sam u nju dok je ona imala sumnjičav izraz lica.
"Okeeeej,kako ti kažeš..."
Okrenula sam se i pogledala ka nastavniku koji je već odavno počeo da predaje lekciju,ni ne upoznavši se sa nama.Niko ga nije slušao.Neki su pričali,neki su spavali,a jedan par meni poznatih očiju je gledao u mene.Gledao me je nekako...toplo.Toliko toplo da san imala osjećaj da ću se istopiti pod njegovim pogledom.
Odvratila sam pogled od njega dok nije kasno.Krajičkom oka sam vidjela da je i on skinuo pogled sa mene.
Hahahahaa kukavice,trebala si još da gledaš u njega.Jer onda bi se "istopila pod njegovim pogledom" i ja više ne bi morala da se patim sa takvim maloumnikom kao što si ti.
Hahahaha ne budi glupa,to "istopiti se pod njegovim pogledom" se samo tako kaže,a i ti djeliš mozak i um sa mnom što znači da si i ti maloumna.Hahahahaa sama si sebe podkopala 2 m ispod zemlje.Da sam na tvom mjestu ne bih se više nikad smjela pojaviti.
Jebi se.Odoh jaaa.
Hahah konačno i ja nju jednom da nadmudrim.
Uskoro je zvonilo za kraj časa pa smo nas dvije izašle iz kabineta.
Ostatak časova je protekao veoma sporo.Svi nastavnici su nas ispitivali nekim glupostima,dok su se mnogi učenici sprijateljiti sa nama.Samo glup ne bi skontao da to rade samo zato što smo princeze.
Kako glupo.***********
Sjedim u sobi već 2h i razmišljam.Ko bi rekao da će mi se život tako brzo promjeniti.Do neki dan sam bila samo obična tinejdzerka kojoj je najveći problem bio šta da obuče ili kako da pomogne drugarici da smuva dječka koji joj se svidja.A sad?Sad sam vampir,ne znam šta će biti od mog života i pritom se pojavio Uroš koji djeluje na mene više nego što bi smio.Nevjerovatno.
U svemu tome,prekida me kucanje na vratima.Bila sam toliko zamišljena da nisam ni čula da se neko približava vratima.
-Naprijed - rekla sam.
U sobi se pojavio Uroš.K'o da je znao da sam razmišljala o njemu.
-Eeeeej - rekao je.
-Heeej.Šta ima? - pozdravila sam ga veselo.Aa ko i ne bi bio veseo kraj njega.
-Ništa.Nego....hteo sam da o nečemu razgovaramo, ako imaš vremena?
-Naravno,slobodno reci.
Uhhhh,nadam se da mu Mia nije ništa rekla o onim snovima.Ne bih mi bilo baš prijatno zbog toga.
- Paaa vidi...- rekao je spustajući pogled i češući zadnji dio glave - meni je jako neprijatno da ti ovo kažem,ali ja tebe znam od ranije.
Ahaaaa,znači sad je gospodin odlučio da mi prizna da mi je dolazio u snove.Pa dobro,bolje i to nego da me gleda u oči pravi se da sr ništa nije desilo.
-Ahaaa,znam i ja tebe - rekla sam.
-Ček,ček,kako je moguće da ti mene znaš? - upitao me je začudjeno.
-Pa dolazio si mi u snove prije dvije godine - rekla sam sa vidnom nelagodom u glasu.
-I ti se toga sjećaš?
-Daa- odgovorila sam mu.Pogledala sam u njega i vidjela kako su mu obrazi jarko crvene boje i kako gleda u pod.Jadničak,ko zna koliko mu je sada neprijatno?Vjerovatno ja nisam trebala da znam za te dolazke u snove.
Podigao je glavu i pogledao me tužnim očima u kojima sam mogla da vidim koliko mu je žao i kako želi da mi se izvini.
Otvorio je usta i pošao da mi se izvini,ali sam ga ja prekinula.Stavila sam kažiprst na njegove mekan usne i ućutkala ga.Pogledala sam u njega.Zatreptao je par puta kao da sam bacila neke čini na njega.Uspjela sam samo jednim pokretom da mu "zablokiram um".Zar stvarno imam toliki uticaj na njega?Skinula sam prst sa njegovih usana i blago se nasmijala,nadajući se da će ga to barem malo opustiti.Ali baš suprotno.Momak gleda u mene i ne miče se.Okeeej,ovo već postaje čudno.
-Nema potrebe da mi se izvinjavaš,Uroše,stvarno,nisam ljuta na tebe - rekla sam.
O Bože,ja ne mogu da vjerujem koliko je on sladak ovako zbunjen!Moraću češće ovo da mu radim.
-Stvarno? - upitao me je u trenutku kada sam već pomislila da će ceo dan ovako da ćuti.
- Stvarno - rekla sam mu.
- Okeeej,ja sad odoh.Ako ti bude trebalo nešto,odmah me nazovi - rekao je kada se malo pribrao.
Klimnula sam glavom.Pogledao me i ustao sa kreveta.Polako se sageo i nežno me poljubio u čelo.Istog trenutka ,odmakao se izašao iz sobe ostavljajući mene sa raznim mislima u glavi.
Paaa eto ga i 9 dio.Jedva sam čekala da ga postavim pošto nisam dugo pisala.Nadam se da će vam se dopasti.
Lylylylylyly😘😘😘😘
YOU ARE READING
Mezosopolis-Skola za mlade vampire
VampireImala je savrsen zivot,sve do jednog dana. Onog trenutka kada joj istina pokuca na vrata,sve ce se promeniti. Njen odlazak na Akademiju ucinice da postane sve ono o cemu nikada nije razmisljala.VAMPIR.