Part 3

793 45 1
                                    

Kada sam otvorila oči,stojala sam ispred ogromnih vrata koja su bila 3 puta veća od mene.Vrata su uglavnom bila prekrivena mahovinom.

Osvrnula sam se oko sebe.Čudno.Sve izgleda sasvim normalno.Put,trava,drveće...Iskreno,ne znam sta sam očekivala,ali ovo sigurno ne.

Vratila sam pogled na vrata,koja su se u tom trenutku počela otvarati.Ugledala sam ženu koja je počela da mi prilazi.Imala je kratku,smedju kosu i jarko crvene oci,koje su mi svojom hladnoćom uterale strah u kosti.Samo svojom pojavom je izgledala jezivo.Nadam se da neću i ja izgledati tako strašno kao vampir.

Naravno da hoćeš,hehehehe.

Ahhh,tu je i moja voljena podsvjest.Nisi svesna koliko si mi nedostajala.😒

Ha-ha,potrudiću se da ne primetim sarkazam,draga moja.

Kako god.Nemam vremena da se raspravljam sama sa sobom.Imam pametnija posla.

-Podjite za mnom,gospodin Nikola Vas očekuje.-rekla mi je ona žena za koju sam totalno zaboravila.

I ne čudi me što si zaboravila za nju kad si glupa.

Ufff,ajd' ne budi dosadna.Imam posla.

Krenula sam za onom ženom,pa sam odlučila da je upitam:

-Ko je taj gospodin Nikola i zašto me očekuje?
-Nikola je "kralj" ovog kraljevstva.Ali niko ga ne gleda kao kralja već kao prijatelja.On je jako dobra osoba.On će ti reći koje ćeš imati moći kao vampir.Ali ja mislim da postoji još neki razlog zašto te očekuje-rekla je.

Slegnula sam ramenima i nastavila ići za njom.Išle smo kroz veličanstven vrt prepun cvijeća,kada se ispred nas ukazao dvorac.Bio je nešto najljepše što su moje oči vidjele.

Ušle smo u njega i počele da idemo jako čudnim hodnicima.Svi su izgledali potpuno isto.Kao da svo vrijeme idemo kroz isti hodnik.

Kako si glupa.Kako možeš svo vrijeme ići kroz isti hodnik.👏

Da li si svjesna da si sama sebe uvrjedila time što si rekla da sam glupa?

Ouuhhhh...

Hahahaa
Tea- 1:0- podsvijest

Dok sam se ja raspravljala sama sa sobom,stigle smo do nekih vrata koja su bila na neki način drugačija od ostalih.Bila su veća i izgledala su otmenije.

Djevojka je pokucala na vrata,iza kojih se culo "Naprijed" dubokim glasom.
Vrata su se otvorila i mi smo ušle u jednu ogromnu prostoriju.Na zidovima su se nalazili razni crteži i slike,koje su meni oduzimale dah.Tačno preko puta vrata se nalazio veliki radni sto i iza njega crna kožna stolica.

Na sredini prostorije ,stajala su dva muškarca,koja smo prekinuli u razgovoru našim dolazkom.Jedan je imao crnu kratku kosu i crvene oči,kao u ove djevojke.Drugi je imao smedju kosu koja je bila raščupana kao da nikad nije upotrjebio češalj i oči potpuno iste kao u prvog.

Dok sam gledala u njih,predpostavila sam da je ovaj prvi takozvani "kralj Nikola",a ovaj drugi da mu je brat.Iz razmišljanja me prekinuo glas ovog prvog.

-Pa,konačno si stigla,Tea.
-Kako znaš moje ime?-pitala sam ga sumnjivo
-Ja sve znam-odgovorio je nasmješivši se
-Ti si Nikola,zar ne?
-Da,ja sam Nikola,a ovo je moj sin Uroš

WTF?!?!?!SIN???To nije moguće,on mu ne može biti otac.Izgledaju kao da je ovaj Nikola par godina stariji od ovog Uroša.

Bledo sam pogledala u ovog drugog,koji mi se dječački osmjehnuo.Ma daj bre,pa ovo nije normalno.Ovo mora da je neka šala.

-Sin?Pa vi izgledate kao da ste braća.
-Znaš,mi vampiri,mi inače starimo do 24 godine.A poslije toga,mi živimo beskonačno dugo,a da izgledamo kao da imamo 24 godine-rekao je Nikola

Okej,ovo nije tako loše.Barem ću živjeti vječno.

Nećeš.Ja,kao tvoja podsvijest,ću da te izludjujem sve dok ne poludiš i počneš nekoga moliti da te ubije.

Ehhh,što ti znaš da se pojaviš u pravom trenutku.

To mi je posao,draga.

U tom trenutku,vrata su se počela otvarati.U prostoriju je ušla ista ona djevojka od maloprije,a do nje je bila još jedna djevojka.

Počela sam je odmjeravati.Smedja duga kosa,čokoladno braon oči,svijetal ten,vitka,lijepo gradjena,ima stila...Tek kada sam je pogledala od glave do pete,shvatila sam da ova djevojka izgleda isto kao ja.Njena kosa je bila malo duža od moje,a oči malo svetlije.Ostalo sve isto.

I ona je takodje gledala u mene sa zaprepašćenjem.Iz naših misli nas je istgao Nikolin glas

-Pa,predpostavljam da ste primjetile vašu sličnost.To nije slučajnost.Vas dvije ste sestre bliznakinje.
-ŠTA?!-obje smo povikale
-Dobro ste čule.I predpostavljam da želite da znate cijelu priču.
-Da.Inače,ja sam Mia-rekla je,obraćajući se meni.Imala je iskren osmjeh na licu
-Ja sam Tea-uzvratila sam joj osmjeh

-Lepo,upoznale ste se,hajde sad da predjemo na stvar.Ovako: -duboko je udahnuo prije negp što je počeo - vrijeme je da saznate istinu o svojim roditeljima.

Evo ga i 3 dio.Malo je duži nego prethodna dva.Nadam se da će vam se svidjeti.
😘

Mezosopolis-Skola za mlade vampireDonde viven las historias. Descúbrelo ahora