Nastava se za danas završila i Uroš i ja smo krenuli ka biblioteci.Ona se nalazi na drugom kraju zgrade u kom nikad nisam bila.
Posle 2 minuta hodanja našli smo se ispred vrata koja je Uroš otvorio i pustio me da prodjem ispred njega.
Ušla sam unutra i ostala bez riječi.Ovo je nevjerovatno.Toliko knjiga.Nisam neki ljubitelj čitanja,ali ovo stvarno zadivljuje.
-Hajdemo ovamo,mislim da možemo ovdje nešto da nadjemo - rekao je Uroš i poveo me za sobom.
Krenula sam za njim provlačeći se izmedju polica dok nismo došli ispred jedne velike na kojoj je pisalo "VJEŠTICE".
-Vještice? - pogledala sam Uroša.
-Kada ti je moj otac pričao o priči vezanoj za naše znakove,spomenuo je da postoje vukodlaci,koji su nas i napali prije 1000 godina.Ali,nije ti spominjao da postoje i vještice.
-Gdje su one bile tad prije 1000 godina? - pitala sam.
-Bile su neutralne.Nisu htjele da budu ni na našoj ni na strani vukodlaka.Ali sada se mnogo toga promjenilo.One su saznale za nas 4 i smatraju da možemo da im budemo opasnost.
-Misliš da bi one mogle da budu odgovorne za moje stanje? - iznela sam moj zaključak.
-Da.Nisam ništa o tome pričao sa Nikolom,ali mislim da je tako.Zato sam te doveo kod ove police.
-Dobro,hajde da tražimo nešto što bi moglo da nam koristi dok nisam nekoga ubila.
Počeli smo da uzimamo neke knjige sa police,ali u njima nije bilo ništa korisno.Uglavnom je pisalo o njihovom nastanku i prošlosti.Listali smo knjige,dok mi u jednoj knjizi nije zapelo za oko nešto što je pisalo.
"Kada se više vještica udruži protiv nekog vampira ili vukodlaka,one mogu da izazivaju promjene raspoloženja kod njega,kao i da mu kontrolišu osjećaje.Kod slabijih vampira one mogu da upravljaju cijelim njihovim umom,dok kod onih jačih upravljaju samo jednim djelom uma.Njihovom djelovanju je skoro ne moguće oduprijeti.
Rijetak broj onih najjačih vampira osjećaju simptome,ali uspjevaju da se obuzdaju.Uroš i ja smo se pogledali.
Uzela sam knjigu i počela da tražim nešto više o ovome.
Na kraju knjige,našla sam još nešto o tome.Po vjerovanju,Anabeli,koja je bila nosioc vatre,trebalo je 3 godine da bi uspjela da postane imuna na " vještičije upravljanje umom".Ona nije ništa napisala o tome da li će tako biti i sa njenom nasljednicom,koja će doći za 1000 godina.Mnogi cjenjeni vampiri u prošlosti su smatrali da će njena nasljednica biti duplo jača od Anabele i da joj neće biti potrebno toliko vremena da postane imuna.
Zatvorila sam knjigu i vratila je na policu,pa se okrenula ka Urošu,koji je sve pročitao.
-Baš super.Sad se još moram boriti sa nekim ludim vještičarama koje nemaju pametnija posla nego da meni zagorčavaju život!!!Dabogda sve poginule!!!
-Tea,smiri se.Ne smiješ da dozvoliš da one upravljaju tvojim umom.Jača si od njih.
-Upravu si.Jača sam od njih.A već mi je lakše da se oduprem "ubilačkim mislima".Uroše?
-Mhh?
-Hoćeš mi pomoći da se oduprem ovome? - pitala sam ga.
Pogledao me i nasmješio se.
-Naravno da ću ti pomoći.Uvijek ću biti tu za tebe - rekao je na šta sam se i ja nasmješila.
Primakao mi se par koraka i spustio glavu bliže meni.Bože,zašto mora biti viši od mene za cijelih 17 cm?Podigla sam glavu da bi ga pogledala u njegove crveno- smedje oči u kojima se vidio sjaj.Počeo je još više da spušta glavu i meni je mozak počeo raditi 300 na sat.On to hoće da me poljubi?!Joj ,Bože,šta mi radiš?
Zatvorila sam oči i prepustila se.Osjetila sam kako se njegove usne polako spuštaju na moje i tog trenutka sam bila sigurna da sam u raju.Uzvratila sam mu poljubac,na šta je on odgovorio spuštajući ruke na moje bokove.Stavila sam mu ruke oko vrata jer sam imala osjećaj kao da ću svakog trenutka pasti.Srce mi je tako jako tuklo da sam se bojala da će iskočiti iz grudi.
Kada smo oboje ostali bez vazduha odmakli smo se dovoljno da nam se nosevi dodiruju.Teško sam disala i odbijala sam da ga pogledam u oči.Zašto je uopšte ovo uradio?Ionako me smatra za najbolju drugaricu.
-Tea,pogledaj me - rekao mi je na šta sam automatski podigla glavu.Ne mogu mene ubiti nikakve vještice ni vukodlaci.Samo on može da me ubije svojim postupcima.
-Ne mogu da ti opišem kako se osjećam.3 mjeseca sam pokušavao da te gledam kao najbolju drugaricu,ali nije mi uspjevalo.Svaki put kada bih ze vidjeo srce bi mi brzo kucalo.Bio sam ubedjen da me ti smatraš za druga.I neću te kriviti ako sada mi udariš šamar zbog ovoga što sam uradio jer...
Prekinula sam ga poljubcem.Jebote,pa on je mislio da mi se ne svidja.Prilično je glup za jednog vampira.
Odvojila sam se od njega dok me on gledao iznenadjeno.
-Jedini šamar možeš da dobiješ zbog toga što ovo nisi ranije uradio.Koji si ti kreten.Ja se jadna 3 mjeseca borim da te izbacim iz glave,a ti mislio da mi se ne svidjaš.Ne mogu da vjerujem.
Par sekundi me je gledao sa nevjericim,a onda me tako jako zagrlio da mi je izbio vazduh iz pluća.Obmotala sam ruke oko njegovog struka i stavila mu glavu na prsa.Njegovo srce je udaralo jako baš kao i moje.Koliko bih željela da vrijeme stane pa da ostanem u njegovom zagrljaju zauvijek.Tada bi svi problemi nestali i sve bi bilo mnogo lakše.
Ali to je nemoguće.Postoji dosta problema koje moramo riješiti.Izvukla sam se iz njegovog zagrljaja i pogledala u njega.Na licu mu je bio veliki osmijeh.
-Hajdemo sad kod Nikole da mu kažemo šta se dešava - rekla sam nevoljno.Hoću još da ga grlim i ljubim.
-Hajdemo - rekao je i uhvatio me za ruku.Osjećaj je bio nevjerovatan.Sad mi nije samo ruka gorila zbog plamena.Sada mi je cijelo tjelo gorilo.A ponajviše srce.
Heeej ljudi!!!SREĆNA NOVA GODINA SA MALIM ZAKAŠNJENJEM!!!
Inače,stigao je 14. dio.
Iii napokon,Tea i Uroš su se poljubili!!Iskreno,ni ja još ne mogu da vjerujem da je ovoliko prošlo.
Pošto je sad raspust,pokušaću češće da postavljam nastavke.Lylylylyly😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Mezosopolis-Skola za mlade vampire
VampirImala je savrsen zivot,sve do jednog dana. Onog trenutka kada joj istina pokuca na vrata,sve ce se promeniti. Njen odlazak na Akademiju ucinice da postane sve ono o cemu nikada nije razmisljala.VAMPIR.