#1 Zafer Kimin?

31 1 0
                                    

Seçkinler

"Birçok şirketi eleyerek sona gelen şirketler Seçkin Holding ve Atalay Holding oldu.Oylama sonucu eşit oy alan bu iki şirketten sadece bir tanesi ITO ile anlaşma sağlayacak.Ortaklığı sağlayacak şirketi ITO açıklayacak.Herkes ITO tarafından gelecek haberi bekliyor."

Haber bittikten sonra oluşan sessizliği babamın sözleri bozdu;

"Zafer Seçkinlerin olacak."dedi ve kadehini kaldırdı.Kadehlerimizi tokuşturup yemeğimizde devam ettik.

Atalaylar

"Oylama sonucu Seçkin Holding ve Atalay Holding eşit oyaldı.Türkiye'yi uluslararası şirketler arasında temsil edecek holding üç gün sonra ITO tarafından açıklanacak."

  "Çok kötü!Çok kötü!Son anlaşmanın iptal olduğu ortaya çıkarsa ITO ile anlaşamayız.Hayır!Tam sona gelmişken,tam kazanacakken olamaz.Yüzde 13'lük hissemiz kayıp.ITO karar verirken bunu göz önünde bulunduracak.Bir kez daha Seçkinler'e yenilemeyiz.Atalaylar kazanacak!"

  "Napacağız efendim?"

"ITO ne zaman açıklayacak?"

"Perşembe günü efendim."

"Biz kazanamazsak Seçkinler de kazanamayacak."

"Ne yapmalıyız efendim?"

"Birşeyler düşüneceğim.O temizlikçi kadını ara Seçkinler'in evinde neler oluyormuş öğren."

"Efendim ITO heyeti karar vermiş.Çarşamba günü Seçkinler'le yemekte buluşacaklarmış."

"  kahretsin!Seçkinler'i seçtiler.Yine kaybettik.Yine yenildik onlara!"

"Neler oluyor burada Adnan?"

"Seçkinler kazandı!Atalaylar birkez daha kaybetti!"

"Nerden biliyorsun Adnan?ITO henüz açıklama yapmadı."

"Holdinge en son gelen ortaklar vardıya hani işte onlar bu akşam anlaşmadan çekildi.Şuan yüzde 13'lük hissemiz kayıp.Seçkinler'in yaptırdığına adım kadar eminim.ITO bunu öğrendi ki Çarşamba günü kutlama yapacaklarmış"

Seçkinler

"Kadehimi Seçkinler için kaldırıyorum.Artık Seçkinler uluslararası bir şirket olacak. Türkiye'yi Seçkinler temsil edecek.Artık Seçkinler sonsuz güce sahip."

     Bu akşamki ikinci kadehimizi kaldırdım.Seçkinler kazanmıştı.Gerçekten çok mutluydum.

"Aylin Çarşamba günü sende bize katılacaksın."

"Peki baba izninizle."

      Odama çıkıp sandalyeme oturdum.Yemekte ne giysem?Bunu düşüneceğim.Şimdi bunları kenara bırakmalıyım.Ben bir genç kızım.Yarın Kıvanç'la buluşacağız.Ahh onu çok seviyorum.Uyumak için yatağıma girdiğimde mesaj geldi.Mesaj Kıvanç'tan;

Kimden:Kıvanççç

"İyigecelerhayatım.Yarınsaat 10 daalacağımseniunutmavebenibekletme:))Tekrariyi gececeler seniseviyorum.xx"

        Kıvanç'ın güzel mesajı ile bu akşamki mutluluğum on kat arttı.Bol mutluluk içerisinde uyudum.

Atalaylar

"Anlaşıldı efendim."

"Terslik istemiyorum."

"Peki efendim."

"Birşey olmaz dimi bundan?"

"Adamlarla konuştum.Çok zehirli dediler."

"Nasıl çok zehirli öldürmez dimi?"Bak başıma bela alma benim!"

"Efendim sonuçta bu bir zehir.Tüketildiği doz önemli.Yani azından zarar gelmez,fazlası öldürür."

"Ona göre kullanın.O gün restorantta sende olacaksın.Hatta yemekhaneye sızıp zehirleri sen dökeceksin yemeklerine."

"Anlaşıldı efendim."

     * * *

-YemekGecesi-

Seçkinler

"Baba bu akşam size katılamayacağım.Çok üzgünüm"

"Ahh kızım nerden çıktı şimdi bu?Dikkat etsene biraz."

"Ama baba midem çok kötü gecenizi mahvetmek istemem."

"Tamam kızım evde kalabilirsin.Dikkatli ol."

"Peki baba iyi yemekler."Babamlar gittikten sonra hemen Kıvanç'ı aradım.

"Alo Kıvanç?Aşkım babamlar gitti gelebilirsin.Ben filmi koyuyorum.Geç kalma."

Atalaylar

"Tamam mı?ne oldu?"

"Tamamdır efendim."

"Nasıl yaptın?"

"Efendim güvenlik önlemleri alınmış.Yemekhaneye sızamadım.Yemekleri götürecek garson döktü yemekleri."

"Ne garsonun?Neden sen dökmedin?"

"Efendim garson bizim. adamımız."

"İyi sonra bakarız o adamın işine."

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin