#3 Son Yolculuk

17 1 0
                                    

   Seçkinler

Son kez baktım mezarlarına.Anne baba!Sizi çok özleyeceğim.Sizi çok seviyorum.Şimdi ben ne yapacağım? Annem babam yok.Ailem yok.Tek başıma kaldım.Yalnız kaldım.Kimsesiz kaldım.Nasıl yaşayacağım artık?

    Ağlamaktan her yanım şişmiş,her yanım ağrıyordu.Daha fazla dayanamayıp daha fazla ağlamaya başladım.Onlar şimdi toprağın altındalar.Nefes alamıyorlar.Yağmur yağacak ıslanacaklar.

"Hadi gel gidelim artık." Beni düşüncelerimden koparan Kıvanc'a baktım.

"Gitmek istemiyorum.Onları yalnız bırakamam."Ağlayıp bağırıyordum.Mezarlarına sarılıp elime toprak doldurdum.

"Üşürler onlar orda."

Aylin yapma lütfen."

"Aylin hadi gidelim."

"Anne!"

"Aylin lütfen."

"Baba bırakmayın beni baba!"

"Aylin kendine gel!"

     Ben daha da çok ağlıyordum.Kafamı yerlere vurup,saçlarına asılıyordum.Suratıma gelen tokatla kendime geldim.Kıvanç vurmuştu.

"Aylin gitmemiz lazım .Kendine gel herşey geçecek."

"Ben onlarsız nasıl yapacağım?"

"Geçecek güzelim.Annenle baban seni böyle görse üzülmezmiydi?Gel ağlama artık.Onları da üzme."

      Haklıydı.Gözyaşlarını silip ayağa kalktım.Kıvanç elimi tutup bana yardım etti.Annemle babamla vedalaşıp mezarlıktan çıktık.Arabaya binip eve döndük.

      Eve geldiğimizde Doktor Sinan evdeydi salonda oturuyordu.Beni görünce sarıldı.

"Hoşgeldin Sinan Amca."

"Hoşbulduk kızım.Nasılsın?"

"Nasıl olabilirim?"

"Haklısın ama sen güçlü  bir kızsın.Böyle davranamazsın.Kendi ayakların üstünde durabilirsin.Sana inanıyorum."

       Bir süre sessiz kaldım.Cevap verecek halim yoktu.Güçlü olmam gerekirdi.

"Benim buraya gelme sebebim; anne ve babanın otopsi sonucu belli oldu."

"Sonuç?"

"Anne ve baban zehirlenmiş."

"Nasıl?Yemek gecesi..orda yedikleri.."

"Polis restoranta gitti.O gece yemeklerden anne ve baban hariç kimse zehirlenmemiş."

"Yani bitek annem ve babamın yemeğimi..?"

"Yemeklerden örnek alınıp labaratuvara gönderildi."

"Ne çıktı?"

"Sonuçlara göre anne ve babanın yemeklerinde zehir bulundu."

"Yani birisi anne ve babamı zehirledi."

"Yani bu bir CİNAYET"

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin