Hava soğuk, dışarıda birbirine benzemeyen ve birbirini incitmeden usulca düşen kar taneleri vardı. İnsanlar evlerine çekilmişti. Noel gecesiydi. Beca, bir ailenin çocuğuna bakıcılık yapacaktı. Ailesi Noel partisi için giyinmiş, çocuğu da ona bırakmışlardı.
Evin ısısı gayet iyiydi. Salona geçti, Samuel yanına geldi. Bu küçük çocuk çok hareketli olmasına rağmen geceleri sakindi. Salonda ortada meşe bir sehpa, köşe koltuk vardı. Odayı halı ve perde uyumu süslüyordu. Bir de süslenmemiş Noel ağacı... Samuel Beca'nın elinden tuttu ve onu ağacın yanına götürdü.
"Benimle ağacı tamamlar mısın?"
Beca ile Sam birlikte ağacı tamamlamıştı, şöminenin yanına bir bardak süt ve zencefilli kurabiye bıraktıktan sonra Sam yatağa girdi. Beca onu uyuttuktan sonra çok rahattı. Artık televizyon seyredebilir ve arkadaşlarıyla konuşabilirdi.
Salona geçti. Evde televizyon olmadığını farketti. Telefonunu çıkardı. Saat çok geç olmuştu.
Geceden dolayı bütün insanlar uyumuş, çocuklar Noel sabahını ve Noel babanın hediyelerini bekliyordu. Her çocuğun rüyasıydı Noel babayı görmek. Gecenin verdiği yorgunluk ve bastıran uykuyla koltuğa kıvrıldı ve uyudu...
******
Telefon sesiyle irkildi. Hemen telefonunu çıkardı. Hayır, kendi telefonu değildi. Koridordan geliyordu. Sakince telefona yaklaştı ve telefonu açtı.
"Çocuğu kontrol ettin mi?"
Tam seslenecekken telefon kapandı.
Bu bay Curt olmalıydı. Ama Sam'in babası neden arasın ki? Telefon tekrar çaldı. Açtı telefonu."Çocuğu kontrol ettin mi?"
Telefon yine kapandı. Merdivenlere yöneldi ama korkuyordu. Daha önce de çok çocuk bakmıştı ama bu ilk defa oluyordu. Daha önce odası için yukarı çıkan Beca, şimdi neden korkuyordu.
Hemen polisi arafı. Olayları anlattı.
"Arayan kişiyi olabildiğnce hatta tutmaya çalışın. Yerini tespit edeceğiz "
Ne kadar kolay olmasa da...
Adam tekrar aradı, açtı."Çocuğu kontrol ettin mi!?"
"Ne istiyorsun seni lanet şey!"
Telefon kapandı, herhalde bu yeterli bir süreydi. Koltuğa geçti oturdu.
Kısa bir süre telefon tekrar çaldı."Yeter seni lanet olası sapık herif, yeter!"
"Hanımefendi, ben polisim. O evden olabildiğince hızlı ayrılın. Telefon aramaları bulunduğunuz evin ikinci hattından yapılıyor!"
Evet ilk bölümün sonuuuu. Nasıl, gerilimli mi? Vote atanın inş. matematik sınavı 100 olur (PrimPoint ). Neyse hadi iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Bekleyen
Mystery / ThrillerOrada, bir yerlerde, karanlığın içinde. Sana bakıp gülümsüyor, zamanın doldu...