BÖLÜM 2

131 19 4
                                    

Annemin karnında 5 aylıkken annem ile babam, cinsiyetimi öğrenmek için Bayan bir doktora gidiyor.

Doktor ultrason cihazından baktığında parmağımı başka birşey olarak algılamış ve cinsiyetime erkek demiş. Annemler de o doktordan başka bir doktora gitmedikleri için doğumuma kadar beni erkek diye beklemişler .

Annem anlamı "Saflık ve Berraklık" olan "Sefa" ismini çok beğenmiş. Doğum günümde babam anneme sürpriz olarak daha beni görmeden kimliğimi çıkartmaya gitmiş.

Kız olduğumu öğrendiklerinde ise kimliğimi değiştirmek için savcılığa gitmişler. Savcılık kararı ise 18 yaşımda adımı değiştirebileceğimmiş . Ama daha 2 senem var. İşin kötüsü de ben 5 yaşındayken herkes annem ile babama " Hoş geldiniz SEFA getirdiniz " diye espri yapmaya çalışıyorlarmış.

Herhalde benden ders çıkardıkları için benden 3 sene sonra doğan kardeşim Gizem'i doğmadan önce sırf cinsiyet için 3 ayrı doktora gitmişler. Bir de gelmişler bunu bana anlatıyorlar.

Açelya'ya teşekkür ettikten sonra artık okula çok yaklaşmıştık. Tabi ben adımdan dolayı dalga geçilipte her kavgada adı en üstte olan SEFA SEZGİN olarak bu günün kavgasız ve dalgasız geçmesini dilemiştim. Dersin başlamasına 4 dakika kala artık sınıftaydık.....

Renklerdir kız ile erkeği ayıran ,
Bana ikisi de fark etmez.
Önemli olan,onlardan biri olman
Seç hadi bir renk
Kurtarır seni yanlızlıktan.

TUHAF TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin