Serena:
Nechtěla jsem to včera ukončit, ale jinak to nešlo. Se mnou by byl akorát nešťastný. To nemůžu dopustit. Šourala jsem se po chodbě ke skříňce. Vzala se učebnice na chemii. Zrovna teď jsem potřebovala něco logického.
Celou přednášku jsem dávala pozor. To bylo po dlouhé době fajn. Další dvě přednášky jsem měla na krajíčku. Skoro jsem se rozbrečela, když jsme hovořili o hladomoru. Učitel nám k tomu promítal fotky dětí a žen. Konečně zazvonilo. Doběhla jsem ke své skříňce. Měla jsem dnes náhradní hodinu patologie.
"Tady jsi. Nezapomeň nám poslat ten test." Vyjel na mě Spike. "Kluci, dnes to nepůjde. Místo této hodiny mám patologii." Spike bouchl rukou do skříňky, těsně vedle mé hlavy. Přikrčila jsem se. "Ale mám tady výpisky. Můžete si z toho udělat tahák." Začala jsem štrachat v kabelce. "Jasně že si z toho uděláme tahák. Dej nám to." Zasmál se Jerry. Vytáhla jsem papír s výpisky a podala je Spikovi.
Poplácal mě po tváři. "Vidíš jak to jde. Ale nemysli si, že se z toho příště takhle vykroutíš." Prudce zavřel moji skříňku a odešli. Zhluboka jsem dýchala. Sjela jsem po skříňce dolů. "Vše v pořádku?" Zeptala se mě profesorka McLufová. "Ano." Zvedla jsem se a šla s ní do márnice.
Tomas:
S otcem jsme zrovna stáli na chodbě, když Seri vyběhla ze třídy. Doběhla ke své skříňce a hodila tam všechny věci. "Otče. To je Serena." Ukázala jsem mu jí. V tom ale přišla skupinka kluků. Byli hrubý. Chtěl jsem jít za ní, ale otec mě zastavil. "Zůstaň tu. Chci vidět její reakci a nedala ti náhodou včera košem?" Stál klidně otec.
"Vy jste nás odposlouchávali?" Otec jen přikývl. Zhnusil jsem se, přesto zůstal na místě. Jeden kluk vedle ní bouchl do skříňky. Seri se přimáčkla víc ke zdi a schoulila se. Vytáhla nějaký papír a oni s prudkým zavřením její skříňky odešli. Sesunula se k zemi. Vyrazil jsem za ní, ale její učitelka tam byla rychleji. Odvedla si ji.
"Ta holka je chudák. S ní chceš být jo? Děláš si těžší než to můžeš mít." Odfrkl si. "Já ji mám rád a je mi jedno jak těžký to bude." Otec pokýval hlavou a rozešel se směrem k ředitelně. Nemohl jsem na Seri přestat myslet.
Serena:
Konečně bylo konec školy. Moje skříňka vypadala jak po atomovým útoku. Byla jsem ve škole mezi posledními. Dopisoval jsem test. Zavřela jsem svojí skříňku a rozešla se po chodbě domů. "Sereno?" Ozvalo se mi za zády. Ten hlas bych poznala všude, byl to Tomas.
Pomalu jsem se otočila. Stál tam s ním jeho otec. "Do-dobrý den." Vykoktala jsem. Jeho otec měl tvrdý výraz. Celá jsem se z něho klepala. "Dobrý den. Zvu vás k nám na večeři. Přijďte." Rozkázal jeho otec přísně. Cukla jsem sebou. "Neboj se. Nic ti neudělá. Je necitelný i na mě." Řekl Tomas s lehkostí a došel ke mně. "Mohu?" Celý tři měsíce jsem o tom snila a teď si nejsem jistá. Nejistě jsem ho objala. Pevně mě přivinul k sobě.
"Chyběl si mi." Vzlykla jsem do jeho trika. "Ty mě taky. Pojď zavedu tě domů." Přikývla jsem. Nastavil ruku. Bez váhání jsem ho za ní chytila. Na to jsem si už u něj zvykla.
Jupíí nějak mi to jde 😂 je tu další kapitolka a další zápletka 😄 Teri 💟
ČTEŠ
Army love ✔
RomanceZveřejněno prvních 10 kapitol. Pokud budete chtít pokračovat, můžete si ji u mě zakoupit. Vysokoškolačka se zamiluje do vojáka. Opětuje její lásku? A mohl by vůbec dopadnout vztah na dálku dobře? Dokáže najít odvahu a svěřit se svými city? Nebo zavr...