Her şey çok güzeldi o gün. Asaf in mesajı beni etkilemişti aslında içtenlikle söylediğini hissettirmisti.
Çok fazla uykum vardı. Saat 11.45 ''di normalde ilkokul çocukları gibi saat 09.00 da uyumami isteyen annem bugün uyumam için ikazda bulunmamıştı.
Yatagima uzandım gökyüzüne baktım. Yıldızlar çok güzellerdi. Onları kendime arkadaş olarak goruyordum. En parlak olani bizim yıldızımızdı. Asaf ı beklerken ona bizi anlatıyordum. Anlattıkça daha çok parlıyordu sanki yada ben öyle görüyordum. Tam kendimi uykuya teslim edecekken mesaj gelmişti.
Ya evet biz asafla konuşacaktık. Mesajı okumaya baslamistim .
" şirin kusura bakma 10 dakika daha bekler misin ? "
Ben ne diecektim ki şimdi, zaten cok uykum vardı. Sonra asaf a
"Işın çok acil mi " demistim
" namaz kılmam gerekiyor "
" peki "
Asaf i beklerken hayal kurmaya başladım. gözlerimi kapattım. onun gülüşü ve bakışı aklıma geldi . Yüzüme bi tebessüm oturmuştu. Gün geçtikçe asaf a daha çok baglaniyordum .
Artık gözlerim kendini uykuya teslim bile . Çok uykusuzum çünkü her gece asaf la mutlaka saat 2 ye kadar konuşurduk genellikle hayaletimizden ve aile içi sıkıntılarımızdan bahseder birbirimize destek olurduk .
Asaf tan mesaj vardı . Telefon yanımdaydı. Hissediyorum ama gözlerimi açamıyorum .
Bu sefer tamamen kendimi uykuya teslim etmiştim
Alarmı tam 5 defa ertelemiştim. Kalktığımda saat 07. 31 'di
" eyvah geç kaldım. anne!!"
Telefonu elime aldığımda 46 tane mesaj vardı . Hepsi asaf tandı.
Aman allahım onu beklerken uyuyakalmışım. Hemn asaf a mesaj attım.
" ya kusura bakma özür dilerim nasil olduğunu bende anlamadım çok beklemedin ins"
Hızlıca okul üniformasını giyerken asaf tan mesaj gelmişti
"Yok cnm çok beklemedim. Saat 3 e kadar senden mesaj bekledim sadece"
Çok kızmış olmalı saat 3 e kadar beklemek ne demek yaa . Şahsen ben ... bende beklerdim
Evden alelacele çıktım . Çok geç kalmıştım. Babam dışarda beni bekliyordu. Arabaya bindim ön koltukta babamın iş malzemeleri vardı. O yüzden arka koltuğa oturmak zorunda kaldım. Sıra asaf i almaya gelmisti . Evlerinin önüne geldiğimizde, asaf dışarda bIzi bekliyordu. Sınırlı ve uykusuz görünüyordu. Araba da bi kez olsun bakmamıştı
Babam bizi okula bırakmıştı. Arabadan indim ve koşar adımla asaf a yetişmeye çalıştım.
- Asaf
- Asaf
- Beni bekler Misin?
Bana cevap vermiyordu . Okul binasının kapisindan içeri girdik . Merdivenlerden çıktı ve karşısındaki ayna da saçlarını düzeltti. Ayna da benim yansımami görünce hizla ordan uzaklaşmaya çalıştı.
Dayanamayıp kolundan tuttum ve beni dinlemesini istedim" ya asaf gerçekten isteyerek olmadi "
" Ben seni tam 3 saat bekledim sırf seninle konuşmak için seni özledim diyebilmek için saatlerce seni bekledim ben"
" haklısın asaf özür dilerim
" Tamam şirin bizde bir daha konuşmayız " dedi ve gitti .
Sizce asaf bitirdi mi? Bunun sonunu nasil bağlarsınız ?
Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz İkimiz
RomanceBelki de Şirin 'in Asaf ' a son cümlesiydi. Hayatıma girişinde gidişinde çok farklı oldu.Girisinle kalbimde çiçekler açıp kelebekler uçuştu. Gidisinle... o kalbimde açan çiçekler soldu yerini yasa bıraktı... Sonra durdu yağan yağmurun altında diz ç...