Neydi bu şimdi. Asaf in bu hallerini hiç anlamıyordum. Beni bi çıkmaza sokuyordu . Bitirdi mi yani ...
Nasil yani artık biz die birşey yok mu . Ben ne yaparım onsuz . Ben ona bu kadar baglanmisken neydi bu şimdi...
Derse girmiştim ama hiç iyi değildim. Hocanin anlattıkları bana ninni gibi geliyordu. Arkadaşlarım neler olduğunu anlamaya çalışıyordu ama ne agsaf ne de ben bir açıklama yapmıyorduk. Çünkü biz bile olayın nasil bu hale geldiğini anlamamıştık.
Bizim sınıfın penceresi okulun bahçesine bakıyordu. Pencereden baktığımda bahçe de asafgil vardı. Dersleri beden eğitimiydi sanirim .
Son dersimizdi ve basim çok ağrıyordu. Asaf in aşağıda keyfi yerindeydi arkadaşlarıyla gülüyordu. Ben ise ağlamamak için gözyaşlarımı saklıyordum. Sinirden kağıt yırtmıştım. Hoca derse girmişti . Ben en arkaya geçerek yırttığım kağıtlara tek tek SENİ SEVİYORUM yazmıştım. Zilin çalmasına 5 dakika vardı hoca
- çocuklar benim toplantım var erken çıkmam gerekiyor . Sakın zilden önce çıkmayın!
Deyip sınıftan çıkmıştı.
Pencereden asaf a baktim. Asaf bizim sınıfın penceresinin altındaydı . Seni seviyorum yazdığım kağıtları aldım ve aşagiya Asaf in olduğu yone doğru attim . Asaf tek tek yerden kağıtları aldı ve okudu. Ben onu görebiliyordum ama o beni göremiyordu. Sonra kafasını kaldırıp"Bende seni seviyorum şirin "
Demişti.Beni hep yaniltiyordi . Bana karşı bi anda buz kütlesi de olabiliyordu , uysal bi kedi de ...
Ikimizde farkında olmadan birbirimize baglaniyorduk. Eskisi gibi çok kavga da etmiyorduk . Aksine daha çok hayal kurup geleceğimizi inşa ediyordukDeğerli okuyucularım sizleri seviyorum ❤❤❤
Oyları ve yorumlarınızı esirgemeyi🏜niz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz İkimiz
RomanceBelki de Şirin 'in Asaf ' a son cümlesiydi. Hayatıma girişinde gidişinde çok farklı oldu.Girisinle kalbimde çiçekler açıp kelebekler uçuştu. Gidisinle... o kalbimde açan çiçekler soldu yerini yasa bıraktı... Sonra durdu yağan yağmurun altında diz ç...