*Timeskip* 1 half jaar later
JK'S POVik kwam thuis van Tae
"Ik ga het tegen haar vertellen..."
"Wat ga je tegen me vertellen ?" Zei mijn moeder die met shone kleding binnenkwam.
ik schok me kapot.
"Mam ik moet je wat vertellen...."
"Zeg maar op dan....."
"Mam ik en Tae hebben wat samen, een half jaar"
ik keek haar bang aan.
"JE BENT DUS HOMO!!" schreeuwde zijn moeder.
"Ja..." zei ik en ze kwam op me aflopen om me een stomp te verkopen maar ik tilde haar omhoog met mijn telekinese
"ZET ME ONMIDDELIJK NEER!!"
"WAAROM? Waarom ben je nooit een moeder voor me geweest?!" Schreeuwde ik met tranen in mijn ogen.
"JE BENT EEN SCHANDE VOOR DE FAMMILIE !!!"
ik belde Tae op terwijl mijn moeder nog steeds in de lucht zat te schreeuwen dat ik een misbaksel was:"Tae KOM NU HIER!"
"Okay! ik ben er met 5 min"precies 5 min later kwam Tae de kamer binnengestormd.
Hij schrok van de situatie en gaf me een knuffel.
terwijl ik mijn moeder liet vallen, barstte ik in tranen uit.
"Het komt allemaal wel weer goed "zei Tae.
Maar ik ben daar niet zo zeker over.
ik zag dat mijn moeder ons aankeek.
"Kom anders bij mij wonen....." zei Tae.
mijn moeder hoorde het en werd lijkbleek.
ik knikte.
"NEEE NU NIET JIJ OOK AL !!!" huilde mijn moeder.
"Het spijt me Mam.....maar Tae's ouders accepteren mij wel.. " zei ik en ik liep naar mij kast op mijn spullen te pakken..
mijn moeder huilde het uit en wou me een knuffel geven maar ik sloeg haar van me af.
20 min later had ik al mijn spul gepakt en vertrok ik uit het huis.......
JE LEEST
You Really Love Me?
FanfictionDutch version Jungkook en Taehyung zijn beste vrienden. Maar zijn ze verlieft? En Jimin? Hoe loopt dit af? Highest : #43 in fanfictie Highest : #5 in vkook