2.Bölüm

427 27 6
                                    

Hatırlatma
Ali:Pki.Telrar Hoşgeldiniz
Eylül:Saolun.
Der ve otururlar.
Devamı
Ders hakkında konuşurlar.Zil çaldığında Eylül ve Bahar kantine gidip kahve alrlar ve otururlar.
Eylül , Ali'yi düşünüyordur.Hatta öyle derin düşünüyordur ki Bahar'ın ona kaç kez seslenişini bile duymamıştır.
Bahar:Eylül!
Eylül:...
Bahar:Eylül!
Eylül:...
Bahar:Ay Eylül!!
Der ve Eylül olduğu yerde sıçrar.
Eylül:Ne bağırıyorsun kızım ya!
Bahar:Deminden beri sesleniyorum duymuyorsun.
Eylül:Dalmışım.
Bahar:Hımmm!Neden?Birini mü düşünüyorsun?Kimi düşünüyorsun?
Eylül cevap vermez.
Bahar:Aaa!Tabi ya!Sen Ali hocayı düşünüyorsun.
Eylül:Ya Bahar sussana!
Bahar:Ne yalan mı?
Eylül:Y-yalan t-tabi
Bahar:O yüzden kekeliyorsun di mi?
Eylül:Bahaar!Ayrıca bana diyorsun ama sen de Oğuz hocadan etkilendin ondan hoşlanıyorsun di mi?
Bahar tam bu soruya cevap verecekken bir şey takılır aklına.
Bahar:Sen de derken?Ayy Eylül yoksa sen Ali hocadan mı hoşlanıyorsun?
Eylül:Ya Bahar?!Ne saçmalıyorsun ya!Ben öyle bsy mi dedim?!
Bahar:Dedin tabi!
Eylül:Ne dedim Allah aşkına ya!
Bahar:Sende oğuz hocadan etkileniyorsun ondan hoşlanıyorsun di mi dedin?Yani sen Ali hocadan hoşlanıyorsun ve benimde oğuz hocadan hoşlandığımı düşünüyorsun.
Eylül:Ağız alışkanlığı o bir kere!
Bahar:Hı hı ağız alışkanlığı.
Eylül:Bahaar!!
Bahar:Üff!Tmm be sustum!...Ama benim haklı olduğumu bildiğin için kızıyorsun.Ne var yani söylesen?
Eylül:Eğer sevseydim söylerdim
Bahar:Söyle o zmn.
Eylül:Off Bahar!Gidiyorum ben.Evde görüşürüz.
Bahar:Görüşücez.
Eylül arabasına biner ve Ali Asaf'ı düşünmeye başlar.
Eylül
Bahar haklı olabilir mi?Gerçekten seviyor muyum onu?...Saçmalama Eylül ya!...Ama sevmeseydim aklımdan çıkarırdım.Onu düşünmezdim.Gamzelerinde kaybolmazdım.Kahverenginin en güzel tonu olan göz renginde kaybolmazdım.Noluyor bana?Yoksa...yoksa gerçekte ben Ali'ye aşık mı oldum?
Bahar
Eylül'ün , Ali hocaya aşık olduğu çok belli.Acaba Ali hoca Eylül'e aşık mı?Bunu anlamanın tek bir yolu var.
Bahar:Ali hocam?
Ali:Efm Bahar?
Bahar:Eğer müsaitseniz sizinle biraz konuşabilir miyiz?
Ali:Tabi.
Otururlar.
Ali:Evt.Seni dinliyorum konu nedir?
Bahar:Şimdi hocam , özelinize girmek istemem ama ben sizinle Eylül hakkında konuşacaktım.
Ali , Eylül lafını duyunca yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
Ali:Eylül?
Bahar:Evt.Şimdi şöyle sorayım.Evli misiniz hocam?
Ali:Hayır.
Bahar:Hımm!Peki sevgiliniz var mı?
Ali:Hayır.
Bahar:(Kısık bir sesle)Güzeeell!
Ali:Efm?
Bahar:He yok bsy.Pki sevdiğiniz biri var mı?
Ali:Evt var.Ve sen sormadan söyleyeyim bu okulda.
Bahar:Pki teşekkür ederim hocam.Sizinde özelinize girdim kusura bakmayın.
Ali:Yoo önemli değil.Hem ne kadar öğrencim olsanızda bence arkadaş olabiliriz.
Bahar:Gerçekten mi?
Ali:Evr.Gerçekten.
Bahar:Pki olur.O zmn arkadaşız.
Ali:Aynn öyle.Eylül'e de hbr veririrsin.
Bahar:Hıhı söylerim.Bu arada benim konuşmak istediğim bi konu daha var.
Ali:Hımm!Pki konuşalım.
Bahar:Oğuz...Yani oğuz hoca.Sevgilisi var mı?
Ali:Düşündüğüm şey mi?
Bahar:Y-yok mrk ettim s-sadece.
Ali:Pki öyle olsun.Evli de değil sevgilisi de yok ama sevdiği var.O da bu okulda.
Bahar:Bu kadar yakışıklı bir hocanın nasıl sevgilisi yok hayret ediyorum.
Ali , Bahar'ın dediği şey üzerine kahkaha atar.Bahar da ne dediğinin farkına varır.
Bahar:Y-yani öyle d-demek istemedim b-ben...Y-yanlış a-anlamayın yani.
Ali:Bak Bahar.Bana güvenebilirsin.Kimseye bsy söylemem.Şimdi sen söyle bakalım.Oğuz'a mı aşıksın?
Bahar:Aslında...emin değilim.Yani daha yeni gördüm onu ama ilk gördüğüm anda kalbim çok hızlı atmaya başladı.Onun o masmavi gözlerinde sapsarı saçlarında kayboldum.Ama bunun adı aşk mı bilmiyorum.
Ali:Ben biliyorum.Bunun adı aşk.Ama sana bir tavsiye.Biraz zmn geçsin.Hem biz arkadaş değil miyiz?Tanışırız.Birbirimizi tanırız.O zmn herşeyi daha net karar veririz.Yani doğruyu söylemek gerekirse bende Eylül'ü gördüğüm ilk an kalbim hıphızlı atmaya başladı.O deniz gözleriyle beni kendine hapsetti.Belki şimdilik hoşlantıdır.Ama bunun sonu aşk mı nefret mi veya başka bsy...ne olur bilmiyorum.Kısacası hmn karar vermeyelim.
Bahar:Haklısın aslında.Neyse görüşürüz.Eylül'ü çok beklettim.Evde beni bekliyor mrk etmiştir beni.Yarın görüşürüz.
Ali:Görüşürüz.

Slm.Sonunda bölüm atabildim.Bu hafta ger gün sınavım vardı.O yüzden bölüm atamadım.Dün de İstanbul'dan ablam gelince vakit bulamadım.
Anca vaktim oldu bende hemen bölüm atayım dedim.
Ve sınır koymaya karar verdim.Bu kitapta gün belirlemicem.Onun yerine sınır olucak.
Yalnız 20.Bölüm çok güzeldi.Fragmanı söylemiyorum bile.
Yani kim bilir kaç kez izlemişimdir fragmanı.
20.Bölüm ve bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yoruma yazarsanız çok sevinirim.Yb de görüşürüz.😘😘😘❤️
Bu arada yb:
Yeni başladığım için yüksek bir sınır koymicam.
15 vote 20 yorum

Son Nefesime Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin