Hatırlatma
Eylül ve Bahar çok mutlu olmuştur.Onları zor durumda bırakmadıkları için...
Oğuz:Neyse bu kadar yeter derse başlıyoruz.
Devamı
Ali:Bu derste sizden hayalinizi kağıda aktarmanızı istiyoruz.
Oğuz:Aynn.Başlayın bakalım
Resimleri çizmeye başlarlar.
Çizimler bitmeden teneffüs zili çalar.
Ali:Bir sonraki derste devam edicez arkadaslar.Şimdi teneffüse çıkabilirsiniz.Eylül ve Bahar siz bizimle gelin iki dakika.
Eylül
Eyvah!Ne konuşacaklar acaba?Off ya kesin neden öyle dediniz diye sorucaklar.Ne dicem seni seviyorum ve kıskanıyorum ve bu yüzden yalan söyledim mi dicem.Saçmalama Eylül ya!Off napıcam daha doğrusu napıcaz.Hadi hayırlısı...
Ali:Gelin kantinde oturup konuşalım biraz.
Eylül:Ne konuşucaz?
Ali:Kim bilir?
Kantine giderler ve otururlar.
Oğuz:Şimdi kızlar biz sizi tanımak istiyoruz.O yüzden bize biraz kendinizden bahsedebilir misiniz?
Bahar:Pki Tmm.Ben yeri geldiğinde çok sinirli , çok üzgün ve çok mutlu olan bir insanım.Yani kısacası duygularımı çok net veren birisiyim.Onun dışında çok süslü şeyleri sevmem.Çok iyi dövüşürüm.Ve 1 kere aldatıldım o yüzden erkeklere güven konusunda biraz dikkatliyim.
Eylül:Çok duygusalım ve çok iyi dövüşürüm.Bu zamana kadar bana sarkıntılık yapan bütün erkekler hastanelik oldu mesela.Onun dışında çok süslü şeylerden nefret ederim.Aldatılmasam bile erkeklerde aradığım en önemli özellik güvendir.Sıra sizde biz kendimizi anlattık.
Ali:Yakışıklıyım mesela...der ve Eylül o sırada içinden:
Kendini beğenmiş gamzeli...der.
Ali:Benim de kadınlarda aradığım ilk özellik güvendir.Öyle güzelmiş çirkinmiş umurumda değil.Yeter ki güvenebileyim.De yani çok çirkin olanı da istemem.Mesela benim sevdiğim güzeller güzeli bir insan var.Hem güzel hemde güvenebileceğim...
Bahar:Peki bu şanslı kız kim?
Ali:Yakında öğrenirsiniz.
Bahar:Okey.Eee oğuz sıra sende.
Oğuz:Aslında bende farklı bsy yok.Ali neyse ben de oyum.Evleneceğim kadında güven ararım.Ama duygusal olduğum da söylenebilir.
Eylül:Tanışma faslı bittiğine göre bsyler yapalım mı?
Bahar:Bana uyar.
Ali:Bana da.
Oğuz:Bana da.
Eylül:O zmn nereye gidiyoruz?
Bahar:Akşam yemeğe gidelim.Hem bizde eve gidip hazırlanırız.
Oğuz:Olur.
Ali:E hadi o zmn.
Kalkarlar ve arabalarına binerler.
Eylül:Şimdiden söylim ben çok süslü giyinemem.
Bahar:Off Eylül bari bugün giyin ya!
Eylül:Bakarız.
Eve varırlar
Bahar:Gel bakalım.
Eylül:Offf!Sen karışma ben seçerim!
Bahar:Aman iyi!Al seç o zmn.Bende kendim giyineyim.Eylül:Bahar nasıl?
Bahar:Kuzu sen çok güzel oldun ama...
Eylül:Teşekkür ederim kuzum.Hadi sende giyin bakalım.
Bahar:Tmm geliyorum hemen.Bahar:Nasıl olmuşum?
Eylül:Harika olmuşsun.
Bahar:Çok güzel olduk biz ya!
Eylül:Her zmn ki gibi...
Gülerler ve o sırada Eylül'ün telefonuna msj gelir.
Ali:Aşağıdayız.
Eylül:Gelmişler hadi inelim.
Bahar:Tmm.İnşallah iki arabalı gelmişlerdir.
Eylül:Sbep?
Bahar:Sen Ali'yle ben de Oğuzla yanlız kalmış olurum.
Eylül:Ay Bahar!Hadi hadi!
İnerler ve tam da Bahar'ın istediği gibi 2 arabalı gelmişlerdir.
Bahar:Başka bsy istesem olucakmış valla!
Eylül:Aynn ya!
Arabanın oraya giderken arabalarına yaslanmış 2 yakışıklı oradadır.Eylül gözlerini aliden alamazken Ali de gözlerini Eylül'den alamıyordur.Bahar ve Oğuz da öyle.Gözleri birbirlerinin gözlerine kenetlenmiş öylece duruyorlardır.En sonunda Eylül kendine gelir.
Eylül:Gidelim mi?
Ali:O-olur gidelim.Çok güzel olmuşsun.
Eylül başını yere eğer.
Oğuz:Ç-çok güzel olmuşsun Bahar.
Bahar:T-teşekkür ederim.
Ali:Gidelim hadi der ve Eylül ve Ali Ali'nin arabasına oğuz ve bahar da Oğuz'un arabasına binerler.
10 dakikalık yolculuktan sonra arabadan inerler ve içeri girdiklerinde kızları bir sürpriz bekliyordur.Slm.Sınır sonunda doldu.Saatlerdir yb atmak için bekliyorum.Yorum ve voteleri unutmayın canlar.
Biliyorsunuz ki yb için vote ve yorumlarla sınırın dolması...
Yb de görüşürüz canlar.Sizi seviyorum 😘😘❤️Sınır
10 vote 20 yorum